Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyylisuuntauksia-ketju suljettu

Vierailija
18.06.2011 |

Kiitos vaan kaikille vastuuntuntoisille ja fiksuille naisille :)

Kommentit (159)

Vierailija
101/159 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se aloitus, jossa kerrottiin jotain tyyliin "tiedän blogistista jotain mutta en kerro mitä.."??

Kun mulle tuli nyt sellainen fiilis että joku on kehitellyt jutun siitä mistä itse olen aiemmin tänne kirjoittanut. Toivon että kukaan ei nyt keksi siitä mitään ilkeilyjuttua. Kun olen varma ettei kukaan ole täällä tietoinen asiasta sen enempää.

En ehtinyt lukea viestiä joten saattaa olla ettei se liittynyt mun "tapaukseen" mitenkään. Ajattelin kuitenkin kommentoida ettei kukaan blogisti nyt väärin perustein yhdistä tapausta itseensä. Vaikka tosiaan toivonkin että tämä blogisti huomaisi asian itse, niin tuolla tavalla sitä voi luulla ihan VÄÄRÄ henkilö

Vierailija
102/159 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se aloitus, jossa kerrottiin jotain tyyliin "tiedän blogistista jotain mutta en kerro mitä.."??

Kun mulle tuli nyt sellainen fiilis että joku on kehitellyt jutun siitä mistä itse olen aiemmin tänne kirjoittanut. Toivon että kukaan ei nyt keksi siitä mitään ilkeilyjuttua. Kun olen varma ettei kukaan ole täällä tietoinen asiasta sen enempää.

En ehtinyt lukea viestiä joten saattaa olla ettei se liittynyt mun "tapaukseen" mitenkään. Ajattelin kuitenkin kommentoida ettei kukaan blogisti nyt väärin perustein yhdistä tapausta itseensä. Vaikka tosiaan toivonkin että tämä blogisti huomaisi asian itse, niin tuolla tavalla sitä voi luulla ihan VÄÄRÄ henkilö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/159 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdellä iskulla, jos useampi blogisti avaa silmänsä todellisuudelle.

Vierailija
104/159 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin nyt ihan mielenkiinnosta tätä Tyylisuuntauksia-blogia, kun siitä on ollut paljon puhetta. Milelestäni silmiin pistää vaan kamala lastenvaatteisiin törsääminen ja ekovinkit, jotka ovat aika itsestäänselvyyksiä varmaan useille.

Ihmettelen kuitenkin, että miksi tätä pikkutyttöä kuvataan jatkuvasti erilaisissa hörhelöissä. Eikös tällä ole todella pahasti atooppinen iho? Omalla lapsellani on myös atooppinen iho ja saan olla tosi varovainen vaatteiden kanssa. Turhaan en riisu ja pue lasta ja käytämme pelkästään luonnonkuituja, kuten silkkiä ja pellavaa.

Tuntuu vaan pahalta tytön puolesta, jos joutuu olemaan mallinukkena, kun iholle olisi varmaan parempi antaa olla rauhassa.

Vierailija
105/159 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin nyt ihan mielenkiinnosta tätä Tyylisuuntauksia-blogia, kun siitä on ollut paljon puhetta. Milelestäni silmiin pistää vaan kamala lastenvaatteisiin törsääminen ja ekovinkit, jotka ovat aika itsestäänselvyyksiä varmaan useille.

Ihmettelen kuitenkin, että miksi tätä pikkutyttöä kuvataan jatkuvasti erilaisissa hörhelöissä. Eikös tällä ole todella pahasti atooppinen iho? Omalla lapsellani on myös atooppinen iho ja saan olla tosi varovainen vaatteiden kanssa. Turhaan en riisu ja pue lasta ja käytämme pelkästään luonnonkuituja, kuten silkkiä ja pellavaa.

Tuntuu vaan pahalta tytön puolesta, jos joutuu olemaan mallinukkena, kun iholle olisi varmaan parempi antaa olla rauhassa.

...tätä tekopyhhyden ja yskisilmäisyyden määrää!

Eiköhän jokainen aikuinen ihminen tee itse omat valintansa lastensa sairauksien ja pukeutumisien suhteen. Siellä on blogin pitäjä kertonut moneen otteeseen että vaatteet esipestään, käytetään hajusteetonta pesuainetta, ei käytetä huuhteluainetta jne.

Ja jos sinulle ekovinkit on itsestäänselviä niin minulle ei ole. Olen saanut paljon hyviä vinkkejä blogista.

Olen pidättäytynyt kommentoimasta tätä ketjua mutta nyt oli pakko jo älähtää kun ei tällä pahan puhumisella ole mitään loppua! Ihmiset tulevat MUKA lasten hyvää tänne jakamaan, mutta saavat siinä ainoastaan hyvän syyn haukkua perheen valintoja. Ja juu olen lukenut sataan kertaan täällä että jos pitää julkista blogia niin pitää kestää arvostelua, niinhän se on, mutta myös arvostelijoiden pitää kestää toisenlaisia mielipiteitä.

Näistä ketjuista tulee sellainen kuva että suunnilleen kaikki vihaisi sydämestään tuota blogia mutta voin kertoa että näin ei todellakaan ole!Asun kivalla asuinalueella jossa treffaamme melkein päivittäin muiden mammojen kanssa tutussa puistossa ja suurin osa meistä lukee useita blogeja ajanvietteeksi. Useasti olemme jutelleet mm Tyylisuuntauksista, jos kyllä muistakin blogeista, eikä ikinä pahalla. En tajua missä tätä roskasakkia lymyää, joka löytää kaikista maailman asioista huonot puolet ja jää niihin jumiin.

Ihmiset, aurinko paistaa ja elämässä on paljon hyvää, keskittykää siihen! Kirjoittakaas mikä on Tyylisuuntauksissa hyvää!

Vierailija
106/159 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös puuvilla on luonnonkuitu ja suurin osa lasten vaatteista on puuvillaa.Niin varmastti myös tyylisuuntausten lapsilla.

Eikö atoopikkoa saisi pukea hörhelöihin? Kaikkea sitä kuulee!

Atoopikon äitinä sanon että lapsen vaatekertaa on kesäaikaan etenkin syytä vaihtaa kesken päivän, sillä lika ja hiki ovat iholle pahaksi.Riisuminen ja pukeminen ei ole pahaksi.

Vierailija
107/159 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä kiinnostaa joku tyylisuuntauksia -blogi? Oikeasti?

En muista olenko jo aiemmin tätä asiaa kommentoinut, mutta se, että joku itä-helsinkiläinen muovimatto -vuokrakämpässä asuva av-mamma ottaa taloyhtiönsä porraskäytävässä lapsistaan groteskeissa asennoissa "muotikuvia" ja kauppaa samat rytkyt sitten ylihinnalla eteenpäin, ei mielestäni ole kovinkaan kiinnostavaa...

Huonot blogit on netin tosi-tv:tä eli huippuviihdettä.

Vierailija
108/159 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei oo sinänsä mitään ko. blogia vastaan, ainoastaan sitä että se rakentuu täysin kirjoittajan lasten varaan. Se on mielestäni todella väärin. Onhan se tekstikin kirjoitettu aika ärsyttävästi sormea heilutellen ja aivan kuin opettaja kirjoittaisi alakouluikäisille lapsilleen. Mutta mua se ei haittaisi koska ei kiinnosta lastenvaatteet, lapsien kiusaaminen jatkuvilla vaatteidenvaihdoilla ja kuvaussessioilla, ja kaikki nuo lisäainejutut on olleet tiedossa jo aiemmin. Mutta näistä kaikista voisi kirjoittaa ilman että lapsia tarvitsee käyttää materiaalina. Hämmästyttävää ettei kirjoittajaa ollenkaan huoleta tai mietitytä asia, että sadat ihmiset tuntevan lastensa asioita yhtä hyvin kuin lähiomaiset.

Mikä sua sitten kiinnostais? Ei lastenvaatteet eikä "valistus". Jos sua ei kiinnosta blogin aiheet, MIKSI oi miksi luet sitä, kerropa se!!!!!!(huom: 6 huutomerkkiä!)

vaan edelleenkin niiden lapsien hyväksikäyttö on ällöttävää! Tutustuin ko. blogiin täältä vauvan kautta. Eli en siis väkisin aloittanut lukemaan blogia joka ei kiinnosta. Miksi, miksi tartut sivuseikkoihin etkä tee asille jotain eli lopeta se lapsien käyttäminen! Miten aiot elää kun ne lapset on niin isoja ettei lastenvaatteita voi heidän kauttaan blogata? Vai pitääkö tehdä lisää lapsia materiaaliksi ?!!!!!!! (huom 7 huutomerkkiä)

Kohdistuisipa sama tarmo TODELLISRA lasten hyväksikäyttöä kitkemään. Minusta näissä parjatuissa blogeissa kun ilmenee äidinrakkaus ja ylpeys omista lapsista. Olisivatpa kaikki äidit yhtä ylpeitä jälkikasvustaan...huoooh.

Vierailija
109/159 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi esim atopian pitäisi olla tabu tai hävettävä asia =O

Vierailija
110/159 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittele omia ihottumaasi niin paljon kuin jaksat, mutta aika kyseenalaista on päättää lapsesi puolesta, että hänestä on ihottumakuvia netissä pyörimässä forever.

Vierailija
111/159 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka jo kaksi ketjua on suljettu! : o

Ja on se TS vaan käsittämättömän ärsyttävä blogi. Pelkkiä vaatekauppojen kopioituja kuvia peräkkäin ja pari riviä valistustekstiä superärsyttävällä tyylillä kirjoitettuna.

Ja huomio muualta: Onko saariston ja ananan kirjoitustyyli muuttunut lähes identtiseksi? Ihan hyvä tyyli kyllä. Ja hyvät kuvat. Ja kauniit lapset.

Vierailija
112/159 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittele omia ihottumaasi niin paljon kuin jaksat, mutta aika kyseenalaista on päättää lapsesi puolesta, että hänestä on ihottumakuvia netissä pyörimässä forever.

Sepä se oli juuri se pointtini, joko meni ohi miksi ihottumaa pitäisi hävetä...tekeekö se ihmisestä jotenkin huonon- jollakin on nuha, jollakin ihottumaa. Mietipä hetki tätä. Ja jos ensimmäinen aatos on: no onhan se nyt ihan eri asia, niin mieti rauhassa uudestaan, pus :)

Vierailija
113/159 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se oli juuri se pointtini, joko meni ohi miksi ihottumaa pitäisi hävetä...tekeekö se ihmisestä jotenkin huonon- jollakin on nuha, jollakin ihottumaa. Mietipä hetki tätä. Ja jos ensimmäinen aatos on: no onhan se nyt ihan eri asia, niin mieti rauhassa uudestaan, pus :)

:D Tätä rautalankaa on kyllä ihan turha enää vääntää. No kerta kiellon päälle :D En sanonut missään, että ihottumia pitää hävetä. Jokainen esitelkööt omia ihottumiaan niin paljon kuin vaan haluaa. Lapsen ihottumat menee terveellä järjellä kategoriaan lapsen yksityisasiat. Lapsi päättäköön aikanaan jos haluaa ihottumakuvansa nettiin yleiseen jakoon. Hjymmärsitkö kulta pieni? Jos et, niin mieti tovi. Mutta tiedän. Et ymmärrä tätä. Et.

Vierailija
114/159 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Tätä rautalankaa on kyllä ihan turha enää vääntää. No kerta kiellon päälle :D En sanonut missään, että ihottumia pitää hävetä. Jokainen esitelkööt omia ihottumiaan niin paljon kuin vaan haluaa. Lapsen ihottumat menee terveellä järjellä kategoriaan lapsen yksityisasiat. Lapsi päättäköön aikanaan jos haluaa ihottumakuvansa nettiin yleiseen jakoon. Hjymmärsitkö kulta pieni? Jos et, niin mieti tovi. Mutta tiedän. Et ymmärrä tätä. Et.

Ymmärrän toki mitä väännät rautalangasta :) Mutta en vaan ole samaa mieltä tässä asiassa.

Vierailija
115/159 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todettiinhan jo aikaisemmin että te entiset vauva-sivuilla bloganneet, nykyiset kuuluisat wt-bloggajat haluatte päteä lastenne kautta. Sääli on sairautta, mutta pikkuisen silti säälin yksinkertaisuuttanne. Haluaisinpa olla kuulemassa miten selittelette jälkikasvullenne ihottumien ja alusvaatekuvien esittelyä virtuaalimaailmassa kun heidän ymmärryksensä sille tasolle kohoaa.

Kukas teistä on niin rohkea että sanoo minkäikäisestä lapsesta on sallittua julkaista paljastavia kuvia ja kertoa intimiteettisuojan piiriin meneviä asioita?

tabu tai hävettävä asia =O

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ymmärrän toki mitä väännät rautalangasta :) Mutta en vaan ole samaa mieltä tässä asiassa.

[/quote]

Vierailija
116/159 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todettiinhan jo aikaisemmin että te entiset vauva-sivuilla bloganneet, nykyiset kuuluisat wt-bloggajat haluatte päteä lastenne kautta. Sääli on sairautta, mutta pikkuisen silti säälin yksinkertaisuuttanne. Haluaisinpa olla kuulemassa miten selittelette jälkikasvullenne ihottumien ja alusvaatekuvien esittelyä virtuaalimaailmassa kun heidän ymmärryksensä sille tasolle kohoaa. Kukas teistä on niin rohkea että sanoo minkäikäisestä lapsesta on sallittua julkaista paljastavia kuvia ja kertoa intimiteettisuojan piiriin meneviä asioita?

Minä bloggaan ihan muusta kuin lapsiperhe-elämästä ja vaatteista. (elämänhankinnasta, oraanviljelystä ja rakkaudesta) Silti en oleta, että muiden pitäisi toimia samoin ;)

Ja luen mielelläni ihan kaikenlaisia blogeja, varsinkin, jos niissä on ripaus rehellisyyttä, vaikka vaan ihan kulissien raoista pilkottamassa.

Vierailija
117/159 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan toimi lainaukset, niinkuin pitäisi, mutta edellisen viestin ensimmäinen kappale siis oli lainattua tekstiä, johon kommentissani vastasin.

Vierailija
118/159 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan toimi lainaukset, niinkuin pitäisi, mutta edellisen viestin ensimmäinen kappale siis oli lainattua tekstiä, johon kommentissani vastasin.

joka kerta puolustaudutaan jollakin IIIHAN eri asialla kun mistä oikeasti kyse. Mikä siinä on niin vaikeaa?

Vierailija
119/159 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kerta puolustaudutaan jollakin IIIHAN eri asialla kun mistä oikeasti kyse. Mikä siinä on niin vaikeaa?

No nyt meni kyllä minulta ohi :D

Enkä puolustele, vaan keskustelen ;)

Vierailija
120/159 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te haluatte sanoa viimeisen sanan, osa haluaa kiusata ja antaa opetusta. Osa provoilee ilkeyttään, toinen tyhmyyttään.

Ketju on lukittu.