Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyylisuuntauksia-ketju suljettu

Vierailija
18.06.2011 |

Kiitos vaan kaikille vastuuntuntoisille ja fiksuille naisille :)

Kommentit (159)

Vierailija
121/159 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te haluatte sanoa viimeisen sanan, osa haluaa kiusata ja antaa opetusta. Osa provoilee ilkeyttään, toinen tyhmyyttään.

Sinultapa lohkesi viiltävä analyysi :D

Vierailija
122/159 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kuka Maaret, vinkaa vähän lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/159 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarnassa on että ulkoilee, leipoo yms puuhailee minusta aika kivasti lastensa kanssa :) Tälläisen kuvan saan blogia lukemalla, koko totuuttahan me ei kenestäkään tiedetä, mutta tämä siis Jarnassa vaikuttaisi olevan hyvää.

Lukijan kannalta se opettajamaisuus itsessään selvissä asioissa on ärsyttävää

Vierailija
124/159 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarnassa on että ulkoilee, leipoo yms puuhailee minusta aika kivasti lastensa kanssa :) Tälläisen kuvan saan blogia lukemalla, koko totuuttahan me ei kenestäkään tiedetä, mutta tämä siis Jarnassa vaikuttaisi olevan hyvää. Lukijan kannalta se opettajamaisuus itsessään selvissä asioissa on ärsyttävää

Varmaan ei tosiaan kokonaiskuvaa hänen elämästään saa blogia lukemalla. Itseänikin välillä ärsyttää ne hiukan naiivit/virheelliset lisäainevalistukset, mutta sehän on ihan oma ongelmani ja tuntuu siltä, että kaikki lukijat eivät niinku ole lisäaineista koskaan kuulleetkaan :D

Silti ihan mukava blogi, sillä lailla todenmakuinen, ei pelkkää unelmahattaraa. Luen mä niitä hattarablogejakin ;)

Vierailija
125/159 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogistit ne täällä "jarnaa" puolustelevat;-) jos kyseinen blogisti itse täällä noin aktiivisesti roikkuisi niin eipä tartteis ihmetellä likaista hellaa ja sotkuista keittiötä, heh heh.

Mutta tosiaan, tyylisuuntausten linkityksissä on toinen toistaan samanlaisia blogeja. Kaikki luultavasti tietyllä tavalla "salaa" ymmärtävät mitä tässä on yritetty kauniisti ja vähemmän kauniisti lasten oikeuksista puhua mutta koska jokainen heistä tekee samaa kuin parjattu "j" niin kukapa heistä olisi sitä ensimmäistä kiveä heittämässä? Muodostavat luultavasti oman maailmansa jossa kilvan kehutaan toisten lasten sairaskertomuksia ja halpavaatteiden laatua?!

Todella erikoista ajatuksenjuoksua!

Av-mammoilla on todella mennyt nyt salaliittoteoriat luihin ja ytimiin! Ei osata ollenkaan ajatella, että mitäs jos suuren yleisön mielestä lastenvaateblogit ovatkin ihan ok ja vain hullut avmammat näkevät niissä kaikenlaisia mörköjä! =D

Suosittelen kaikkien syömään kesälläkin lääkkeensä;)

Vierailija
126/159 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ajattelit tehdä, jos vastaan tulevat. Eli rautalangasta: mitä pahaa siinä, jos vastaan joskus kävelee joku, jonka kuvan olet netissä nähnyt ja tiedät, että hänellä on esim. jotain ihottumaa. En vaan tajuu :D

muistaakseni sai hepulit kun hänet täällä tunnistettiin. Miksi lapset saa tunnistaa sitten joka paikassa? Miksi heille ei ole intimiteettisuojaa? Miten tätä asiaa ei voi tajuta?!

J ei saanut hepuleita mistään muusta kuin oikean nimensä levittelystä keskustelupalstalla.

Olen itse tavannut hänet eräässä tapahtumassa, menin vetämään hihasta ja oli ilahtunut. Ihan tavan ihminen. Juttelimme melko pitkät pätkät ja ymmärsimme hyvin toisiamme. Ei puhettakaan että olisi jotenkin ollut shokissa tunnistamisesta.

itse en tunnistaisi blogistia mutta lapset kyllä. Kuka sen asian lasten puolesta päättää? No blogisti. Onko se oikein? Haluaako "Nöpö" olla monien AV-mammojen tunnistama pikkutyttö vielä isompanakin Nöpönä?

Lisäksi; tuskin blogisti saakaan hepulia kun suuri fanittaja vetää hihasta. Negatiivisemmin henkilöstä ajattelevat tuskin tulevat juttusille, mutta tunnistavat siltikin jos lapset ovat mukana. Kuka haluaa että tapaamalla ihmisellä on jo valmiiksi äärimmäisen huono ennakkokäsitys ihmisestä? Mulla ei kyllä muuten olisikaan mutta en voi ymmärtää äitiä joka tälläisen keskustelun jälkeenkin vielä alistaa lapsensa tälle julkisuudelle. Joka on 95% negatiivista.

Avpalstan negatiivinen kritiikki muutamassa ketjussa on hyttysen kusi iämeressä suoraan sanoen että enpä olisi kovin huolissani jos olisin J :D

Näitä ketjuja ylläpitää kourallinen väsyneitä äiti ihmisiä.Sen varaan en omaa kuvaani rakentaisi.

Vierailija
127/159 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ajattelit tehdä, jos vastaan tulevat. Eli rautalangasta: mitä pahaa siinä, jos vastaan joskus kävelee joku, jonka kuvan olet netissä nähnyt ja tiedät, että hänellä on esim. jotain ihottumaa. En vaan tajuu :D

muistaakseni sai hepulit kun hänet täällä tunnistettiin. Miksi lapset saa tunnistaa sitten joka paikassa? Miksi heille ei ole intimiteettisuojaa? Miten tätä asiaa ei voi tajuta?!

J ei saanut hepuleita mistään muusta kuin oikean nimensä levittelystä keskustelupalstalla.

Olen itse tavannut hänet eräässä tapahtumassa, menin vetämään hihasta ja oli ilahtunut. Ihan tavan ihminen. Juttelimme melko pitkät pätkät ja ymmärsimme hyvin toisiamme. Ei puhettakaan että olisi jotenkin ollut shokissa tunnistamisesta.

itse en tunnistaisi blogistia mutta lapset kyllä. Kuka sen asian lasten puolesta päättää? No blogisti. Onko se oikein? Haluaako "Nöpö" olla monien AV-mammojen tunnistama pikkutyttö vielä isompanakin Nöpönä?

Lisäksi; tuskin blogisti saakaan hepulia kun suuri fanittaja vetää hihasta. Negatiivisemmin henkilöstä ajattelevat tuskin tulevat juttusille, mutta tunnistavat siltikin jos lapset ovat mukana. Kuka haluaa että tapaamalla ihmisellä on jo valmiiksi äärimmäisen huono ennakkokäsitys ihmisestä? Mulla ei kyllä muuten olisikaan mutta en voi ymmärtää äitiä joka tälläisen keskustelun jälkeenkin vielä alistaa lapsensa tälle julkisuudelle. Joka on 95% negatiivista.

Olet varmaan yh tai ellet vielä, niin alta parin vuoden varmasti, kun olet noin karsee jankkaaja!

Vierailija
128/159 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huomio muualta: Onko saariston ja ananan kirjoitustyyli muuttunut lähes identtiseksi? Ihan hyvä tyyli kyllä. Ja hyvät kuvat. Ja kauniit lapset.

Saariston Lapsissa on nyt niita parjattuja uikkarikuvia, ei kukaan niistä jaksakaan yllatten alomolota! Jos kuvat olis vaikka Tyylisuuntauksissa, johan olisi kauhea kivitys paalla =D

Vierailija
129/159 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taitaa olla edellinen juttu kuivunut jo kasaan=) Kyllä täällä kerrottaisiin jos joku saisi kutsut kuulusteluihin. Usko jo Jarna ei ne tutki tai ainakaan nosta syytettä, joten relaa jo.

kuka hullu tulis tänne vielä keromaan jos täällä mouhattuaan saa kutsun kuulusteluihin tms. Joku tuplahullu? :D Kipeetä sakkia!

Vierailija
130/159 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä, että jättää jäljen itsestään, ei riitä se, vaan täytyy ymmärtää millaisen jäljen tänne jättää itsestään. Se riittää, jos vaivautuu hetken miettimään.

-Marko Annala-

Vierailija
131/159 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä ketjusta taas on hävinnyt viestejä. Niissä ei ollut mitään mikä ei päivänvaloa kestäisi mutta sehän vain kertoo siitä että tietyt wtbloggaaajat kyttäävät täällä yötä päivää;-) jarna jos viitsisi vastata kysymykseen ovatko hänen lapsensa julkkiksia vai eivät? Ihan ystävällisesti kysyn?

Vierailija
132/159 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita masentuneita ja katkeria ihmisiä täällä kirjoittamassa. Hankkikaa apua, lapsenne varmaan myös voivat huonosti kun kotona vaan arvostellaan ja haukutaan muita!!!!

Jos en itse tykkää jostain blogista, niin enkai sitä sitten lue. Näin kannattaa tehdä teidänkin, jotka ette pidä tästä kyseisestä....

Vierailija
133/159 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin aika äkkiä skippaan sellaisen blogin, joka mua ei kiinnosta. Skipatkaa siis tekin.

Vierailija
134/159 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä ketjusta taas on hävinnyt viestejä. Niissä ei ollut mitään mikä ei päivänvaloa kestäisi mutta sehän vain kertoo siitä että tietyt wtbloggaaajat kyttäävät täällä yötä päivää;-) jarna jos viitsisi vastata kysymykseen ovatko hänen lapsensa julkkiksia vai eivät? Ihan ystävällisesti kysyn?

Mä huomasin saman. Sellaisia viestejä, missä ei haukuta yhtään ketään on poistettu. Mitä täällä oikein tapahtuu?

Vierailija
135/159 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita masentuneita ja katkeria ihmisiä täällä kirjoittamassa. Hankkikaa apua, lapsenne varmaan myös voivat huonosti kun kotona vaan arvostellaan ja haukutaan muita!!!!

"Five exclamation marks, the sure sign of an insane mind."

Vierailija
136/159 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en itse tykkää jostain blogista, niin enkai sitä sitten lue. Näin kannattaa tehdä teidänkin, jotka ette pidä tästä kyseisestä....

siis on jotkut postaukset ihan ok. Mutta ällöä kuinka viitsii noita lapsiaan käyttää tuolla tavalla ja jatkaa, vaikka täälläkin haukuttu ja puhuttu ties mitä. Jos mun lapsesta puhuttais tällä palstalla YHTÄÄN MITÄÄN, olisin poistanut joka ikisen laittamani kuvan ja kertomuksen lapsestani. Tuntuu uskomattomalta että jotkut alistavat oman perheensä, ne tärkeimmät, siksi että haluavat itse olla esillä ja kertoa ja harrastaa :( Ajattelee että moniko tätä asiaa on täällä vatvonut ja käynyt blogissa katsomassa, eikä varmasti positiivisin tuntein!

Eikä sitä julkisuutta voi missään lain mukaan päättää, tai voi, mutta kyllähän laissa katsotaan julkkikseksi jos on itse julkisuuteen asiansa laittanut. Tokikaan yksityistietoja, henkilötietoja, asuinpaikkoja jne ei käy kenestäkään kertoa täällä, mutta blogista voi keskustella ja arvostella. Ihan vapaasti.

Vierailija
137/159 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidentti-kahvia, kun muu ei kuulemma kelpaa.

Ostaisi Jomppekin Moccamasterin, niin maistuisi Juhla-Mokkakin Ilonalle.

että luulee Presidentin olevan jotain hyvääkin, kun on kalliimpaa

huonolla keittimellä saa pilattua hyvänkin kahvin.

Jompella taitaa olla joku Anttilasta ostettu Krups!

Niillä ei kyllä tee yhtään mitään!!!!!!!!!!

Lahja-mummokin aina sanoi, että kuparipannu se olla pitää ja kyljet noessa!!!!

kuksasta juodaan?

Lahja-mummulla on hieman säröillä olevat Myrna-kupit. Kultaus on hieman kulunut, mutta muuten aika priimaa.

Vierailija
138/159 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi sille mitään, mutta mulle tulee tästä blogijupakasta mieleen vanha satu keisarin uusista vaatteista.

Bloggaajat on se keisari. Hovina kanssabloggaajat ja muut cheerleaderit, tavallinen kansa täällä av:lla.

Vierailija
139/159 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelupalstoilla puidussa Välirikko-draamassa on ehkä tapahtunut pienen pieni käänne ja yllättävä linkkaus =)

Vierailija
140/159 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyylisuuntauksia-blogi on kaikenkaikkiaaan niin ärsyttävä, ilman niitä alusvaatekuviakin.

Huvittavinta tuosa mammassa on se että "jarna" kuvittelee tietävänsä jotain lastenvaatteista, eikös se hänen blgoginsa pääasia ole? Tietää ainakin kuinka monta bodya saa lindexista kymmenellä eurolla mutta laatu-ja tyylitietoisuus on niin hukassa!!

Siihen nähden Anana ja hurmaavan kaunis Saariston lapset-blogi on IHAN JOTAIN MUUTA. Nuo äidit oikeasti tietävät lastenvaatteiden ja kenkien perään, löytyy merkki-ja laatutietoisuutta. Ihan parhaita lastevaateblogeja mitä olemassa on!

Ja huomio muualta: Onko saariston ja ananan kirjoitustyyli muuttunut lähes identtiseksi? Ihan hyvä tyyli kyllä. Ja hyvät kuvat. Ja kauniit lapset.

Saariston Lapsissa on nyt niita parjattuja uikkarikuvia, ei kukaan niistä jaksakaan yllatten alomolota! Jos kuvat olis vaikka Tyylisuuntauksissa, johan olisi kauhea kivitys paalla =D

Ketju on lukittu.