Tyylisuuntauksia-ketju suljettu
Kiitos vaan kaikille vastuuntuntoisille ja fiksuille naisille :)
Kommentit (159)
Taas mun viesti on poistettu. :D Kirjoitin että olen ollut huomaavinani, että monet bloggaajat ihan selkeästi haluaisivat Kalastajan Vaimoksi Kalastajan Vaimon paikalle. Onko muut huomanneet samaa?
Tämä viestini poistettiin. Millä tavoin se oli asiaton? Selittäkää, please.
(Täältä viestit sen kun vähenee, vähitellen kai kutistuu koko ketju olemattomiin)
Tänään osui silmiin mielenkiintoinen juttu tekstiilien haitta-aineista. Hmmm
http://www.taloussanomat.fi/myynti/2011/06/26/varo-vaate-voi-vieda-terv…
No en tiedä oonko huomannu varsinaisesti samaa, mutta aikamoista matkimista kyllä. Ja vieläpä todella ilmeistä. Monilla on vaatteista ja kirjoitustyylistä alkaen kunnon kopio-blogi :D Luuleekohan ko. bloggaajat, että sitä ei huomaa. Ite tykkään Kalastajan Vaimo-blogista tosi paljon, mutta en niistä kopio-blogeista.
Keskustelupalstoilla puidussa Välirikko-draamassa on ehkä tapahtunut pienen pieni käänne ja yllättävä linkkaus =)
Saa nähdä onko kohta blogit toistensa listoilla :)
Keskustelupalstoilla puidussa Välirikko-draamassa on ehkä tapahtunut pienen pieni käänne ja yllättävä linkkaus =)
Saa nähdä onko kohta blogit toistensa listoilla :)
Luulen, ettei ihan heti tapahdu, epäilenpä, että loukattu osapuoli ei niin vain lepy, mutta jännittävää!!!!!
(huom. viisi huutomerkiä)
Taas mun viesti on poistettu. :D Kirjoitin että olen ollut huomaavinani, että monet bloggaajat ihan selkeästi haluaisivat Kalastajan Vaimoksi Kalastajan Vaimon paikalle. Onko muut huomanneet samaa?
Tämä viestini poistettiin. Millä tavoin se oli asiaton? Selittäkää, please.
Sellaista viestiä ei ole tässä ketjussa edes ollut, mitä väität. Olen lukenut ketjua alusta asti. Aika noloa kehittää päästään tuollaisia väitteitä.
No en tiedä oonko huomannu varsinaisesti samaa, mutta aikamoista matkimista kyllä. Ja vieläpä todella ilmeistä. Monilla on vaatteista ja kirjoitustyylistä alkaen kunnon kopio-blogi :D Luuleekohan ko. bloggaajat, että sitä ei huomaa. Ite tykkään Kalastajan Vaimo-blogista tosi paljon, mutta en niistä kopio-blogeista.
Siis voitko antaa muuatmia, edes kaksi-kolme blogiesimerkkiä, joissa kopioidaan kalastajanvaimoa?
blogistit ne täällä "jarnaa" puolustelevat;-) jos kyseinen blogisti itse täällä noin aktiivisesti roikkuisi niin eipä tartteis ihmetellä likaista hellaa ja sotkuista keittiötä, heh heh.
Mutta tosiaan, tyylisuuntausten linkityksissä on toinen toistaan samanlaisia blogeja. Kaikki luultavasti tietyllä tavalla "salaa" ymmärtävät mitä tässä on yritetty kauniisti ja vähemmän kauniisti lasten oikeuksista puhua mutta koska jokainen heistä tekee samaa kuin parjattu "j" niin kukapa heistä olisi sitä ensimmäistä kiveä heittämässä? Muodostavat luultavasti oman maailmansa jossa kilvan kehutaan toisten lasten sairaskertomuksia ja halpavaatteiden laatua?!
Todella erikoista ajatuksenjuoksua!
Av-mammoilla on todella mennyt nyt salaliittoteoriat luihin ja ytimiin! Ei osata ollenkaan ajatella, että mitäs jos suuren yleisön mielestä lastenvaateblogit ovatkin ihan ok ja vain hullut avmammat näkevät niissä kaikenlaisia mörköjä! =D
Suosittelen kaikkien syömään kesälläkin lääkkeensä;)
blogista, kun se on niin arkinen. Ei ole kiilotettu heloja juuri kuvaa varten, ei ole asetettu lasta mallinuken tavoin seisomaan edustuskuvaa varten. Siinä huokuu elämä..normaali, tavallisen suomalaisen perheen arki, josta toki täydellinen, superhygieninen, pettämättömän tyylitajun omaava av-mamma ei tiedä tuon taivaallista. Mua ahdistaa enemmän kiilotetut blogit..antavat epärealistisen vaikutelman, johon minä en ainakaan pysty samaistumaan millään tavoin.
blogista, kun se on niin arkinen. Ei ole kiilotettu heloja juuri kuvaa varten, ei ole asetettu lasta mallinuken tavoin seisomaan edustuskuvaa varten. Siinä huokuu elämä..normaali, tavallisen suomalaisen perheen arki, josta toki täydellinen, superhygieninen, pettämättömän tyylitajun omaava av-mamma ei tiedä tuon taivaallista. Mua ahdistaa enemmän kiilotetut blogit..antavat epärealistisen vaikutelman, johon minä en ainakaan pysty samaistumaan millään tavoin.
Mulla sama. Tykkään.
mitä ajattelit tehdä, jos vastaan tulevat. Eli rautalangasta: mitä pahaa siinä, jos vastaan joskus kävelee joku, jonka kuvan olet netissä nähnyt ja tiedät, että hänellä on esim. jotain ihottumaa. En vaan tajuu :D
muistaakseni sai hepulit kun hänet täällä tunnistettiin. Miksi lapset saa tunnistaa sitten joka paikassa? Miksi heille ei ole intimiteettisuojaa? Miten tätä asiaa ei voi tajuta?!
J ei saanut hepuleita mistään muusta kuin oikean nimensä levittelystä keskustelupalstalla.
Olen itse tavannut hänet eräässä tapahtumassa, menin vetämään hihasta ja oli ilahtunut. Ihan tavan ihminen. Juttelimme melko pitkät pätkät ja ymmärsimme hyvin toisiamme. Ei puhettakaan että olisi jotenkin ollut shokissa tunnistamisesta.
Tyylisuuntauksia on kiva, aurinkoinen blogi (sateellakin), ja siitä välittyy ihanasti onnellinen arki :)
Onneks sentään kasvipohjaista toi lääkehiili, mutta eihän sitä tiedä mitä sekin aiheuttaa yhteisvaikutuksessa kerman ja sokerin kanssa!
Ja sitten toi johanneksenleipäpuujauhe, mitä kans jäätelöissä yleisesti, varmaan epäterveellistä loppupeleissä.
Ben ja Jerry muuttuu kohta luomuksi, niin kai se sitten on terveellistä, vaikka sokeria ja tyydyttynyttä rasvaa jotain tuplaten muihin laatuihin verrattuna.
:D buhahahahahahahahahaa, kiitos, repesin!
se, että joku itä-helsinkiläinen muovimatto -vuokrakämpässä asuva av-mamma ottaa taloyhtiönsä porraskäytävässä lapsistaan groteskeissa asennoissa "muotikuvia" ja kauppaa samat rytkyt sitten ylihinnalla eteenpäin, ei mielestäni ole kovinkaan kiinnostavaa...
ketä kiinnostaa joku tyylisuuntauksia -blogi? Oikeasti? En muista olenko jo aiemmin tätä asiaa kommentoinut, mutta se, että joku itä-helsinkiläinen muovimatto -vuokrakämpässä asuva av-mamma ottaa taloyhtiönsä porraskäytävässä lapsistaan groteskeissa asennoissa "muotikuvia" ja kauppaa samat rytkyt sitten ylihinnalla eteenpäin, ei mielestäni ole kovinkaan kiinnostavaa...
Minua sen sijaan kiinnostaa tällaiset kommentit ja se, mistä ne kumpuavat, aina uudestaan ja uudestaan...jostain arvotalon kreosoottieristehöyryistä, vai ihan kotikasvatuksesta.
tai keri mäellä päin ?!
ei oo todellista!
Heh, tuli mieleen eräskin blogi, jossa yhdys sanat lappeen rannasta...
tai keri mäellä päin ?!
ei oo todellista!
Heh, tuli mieleen eräskin blogi, jossa yhdys sanat lappeen rannasta...
Osataan sitä täällä pää kaupunki seudullakin
Luulisi muuten, että Tyylisuuntauksia-blogin perheessä olisi kaikenmaailman hajusteiden käyttö minimissä. Eikös sillä Nöpöllä(?) ole kaikenmaailman allergiaa ja ihottumaa (en tiedä onko muillakin).
Luulis, että maalaisjärkeä olisi sen verran, ettei siinä perheessä käytettäis mitään "ylimääräsiä" hajusteita ja tuoksuja. Aika ristiriitanen blogi muutenkin...