Tyylisuuntauksia-ketju suljettu
Kiitos vaan kaikille vastuuntuntoisille ja fiksuille naisille :)
Kommentit (159)
vaan ylipäänsä se kuvien määrä ja lasten tunnistettavuus. Tuntisin satavarmasti TS:n lapset vaikken ole muuten lukenut kun tämän vauvan ketjujen takia. Ei ole mitenkään todennäköistä että jotkut pedofiilit niitä kuvasia näistä blogeista tiirailevat, vaan ihan se ihmisen asioiden levittely on inhottavaa kun se tapahtuu oman äidin toimesta ja täysin vapaasti käytettävissä ja jaettavissa. Ja vieläkin on eri asia joku lehtijuttu tai vastaavat..
Noita blogeja on netissä satoja. Ota yhtä intohimoinen asenne muitakin kohtaan ihmeessä, puhdista internet kaikesta mikä sinua ärsyttää.
mulla ei oo sinänsä mitään ko. blogia vastaan, ainoastaan sitä että se rakentuu täysin kirjoittajan lasten varaan. Se on mielestäni todella väärin.
Onhan se tekstikin kirjoitettu aika ärsyttävästi sormea heilutellen ja aivan kuin opettaja kirjoittaisi alakouluikäisille lapsilleen. Mutta mua se ei haittaisi koska ei kiinnosta lastenvaatteet, lapsien kiusaaminen jatkuvilla vaatteidenvaihdoilla ja kuvaussessioilla, ja kaikki nuo lisäainejutut on olleet tiedossa jo aiemmin.Mutta näistä kaikista voisi kirjoittaa ilman että lapsia tarvitsee käyttää materiaalina. Hämmästyttävää ettei kirjoittajaa ollenkaan huoleta tai mietitytä asia, että sadat ihmiset tuntevan lastensa asioita yhtä hyvin kuin lähiomaiset.
Mikä sua sitten kiinnostais? Ei lastenvaatteet eikä "valistus". Jos sua ei kiinnosta blogin aiheet, MIKSI oi miksi luet sitä, kerropa se!!!!!!(huom: 6 huutomerkkiä!)
kaikki eivät vain valitettavasti osaa kaikkea..
Noita blogeja on netissä satoja. Ota yhtä intohimoinen asenne muitakin kohtaan ihmeessä, puhdista internet kaikesta mikä sinua ärsyttää.
[/quote]
kertoa mistä siinä tykkää? Ja miellään joku muu kuin Jarna itse=)
Minä voin sanoa että minua ärsyttää lähes kaikki=)Muutaman vinkin olen saanut noista kauniiden merkkien esittelystä. Mutta nekin tuntuu hassulta jos vaan esittelee netistä kaivamiaan kuvia, ei siis ole ostanut eikä aiokaan hankkia niitä, vaan mainostaa vaan summamutikassa jotain merkkejä
Ärsyttää myös nuo täysin virheellisetkin tiedot lisäainiéista. Eihän tuotteen epäterveelisyyttä voi päätellä E-koodien määrästä. Iso osa lisäaineista ja E-koodatuista tuotteista on ihan luonnon omia tuotteita kuten c-vitamiini.Täytyy ensin tietää mitä e-koodeja välttää=)
Samoin nuo pakaastevadelmat, ne oli huippu osoitus kirjoittajan yleistiedosta.
Lasten vaatteet on hurjan näköisiä, koti sekainen tavaraa pursuu joka kuvassa jne
Eli mikä teistä tykkääjistä blogissa on hyvää? Jospa osaisin katsoa sitä sillä silmällä etä löytäisin sieltä ne hyvät jutut
Minä voin sanoa että minua ärsyttää lähes kaikki=)Muutaman vinkin olen saanut noista kauniiden merkkien esittelystä. Mutta nekin tuntuu hassulta jos vaan esittelee netistä kaivamiaan kuvia, ei siis ole ostanut eikä aiokaan hankkia niitä, vaan mainostaa vaan summamutikassa jotain merkkejä
Ärsyttää myös nuo täysin virheellisetkin tiedot lisäainiéista. Eihän tuotteen epäterveelisyyttä voi päätellä E-koodien määrästä. Iso osa lisäaineista ja E-koodatuista tuotteista on ihan luonnon omia tuotteita kuten c-vitamiini.Täytyy ensin tietää mitä e-koodeja välttää=)
Lasten vaatteet on hurjan näköisiä, koti sekainen tavaraa pursuu joka kuvassa jne
Eli mikä teistä tykkääjistä blogissa on hyvää? Jospa osaisin katsoa sitä sillä silmällä etä löytäisin sieltä ne hyvät jutut
E-koodit YKSINÄÄN ovat hyvinkin tutkittuja ja ongelmat syntyvät pääosin siitä että niitä yhdistellään summanmutikassa JA kemikaalikuormasta, jota ihminen päivän mittana saa. Tällöin olennaista on nimenomaan se kuinka monta E-koodia tuotteessa on ja yleinen vinkki kuluttajille onkin, että tulisi aina valita tuote jossa on alle 5 E-koodia ja näistä yksikään ei saisi olla vältettävien listalla.
Kommentoija paljasti nyt oman sivistymättömyytensä ja typeryytensä asioiden suhteen.
Kävin tätä paljon puhuttua blogia lukemassa ja se pitää sanoa, että aivan järkyttävän likainen ja pinttynyt sähköhella uusimmassa (3.7.) päivityksessä!! Olikos tää blogisti edes työelämässä aktiivisesti tällä hetkellä vai kotimammana?
Ehkäpä kannattaisi vaate-innostuksen ohella myös siistiä silloin tällöin sähkölevyn reunoja, ihan sama mikä asumismuoto (vuokra/omistus/asumisoikeus) on asujilla.
Käsittääkseni blogisti on työelämässä, opiskelee ja ehtii harrastaa vaikka mitä, (päivitystensä perusteella ainakin) olisinpa itse yhtä aikaansaava :)
Kävin tätä paljon puhuttua blogia lukemassa ja se pitää sanoa, että aivan järkyttävän likainen ja pinttynyt sähköhella uusimmassa (3.7.) päivityksessä!! Olikos tää blogisti edes työelämässä aktiivisesti tällä hetkellä vai kotimammana?
Ehkäpä kannattaisi vaate-innostuksen ohella myös siistiä silloin tällöin sähkölevyn reunoja, ihan sama mikä asumismuoto (vuokra/omistus/asumisoikeus) on asujilla.
Ehkäpä kommentoijan kannattaisi höllätä aavistuksen verran (lue:todella huomettavan paljon) pipoa, niin eämästä voisi nauttia sen sijaan että tuhlaisi energioitaan vahtimalla ihmisten hellojen puhtausasteita.
Tämä henkilö, joka on jankuttanut pakastelvadelmista jo usean vietin ajan pitkin ketjua: GET A LIFE!
E-koodit YKSINÄÄN ovat hyvinkin tutkittuja ja ongelmat syntyvät pääosin siitä että niitä yhdistellään summanmutikassa JA kemikaalikuormasta, jota ihminen päivän mittana saa. Tällöin olennaista on nimenomaan se kuinka monta E-koodia tuotteessa on ja yleinen vinkki kuluttajille onkin, että tulisi aina valita tuote jossa on alle 5 E-koodia ja näistä yksikään ei saisi olla vältettävien listalla.
Kommentoija paljasti nyt oman sivistymättömyytensä ja typeryytensä asioiden suhteen.
Ei blogien merkkiesitteyissä ole koskaan ollut ideanakaan että esittelijä hankkii kaikista merkeistä jotain itselleen. Joistain hankkii, joistain ei. Ideana on tarjota inspiraatioita ihmiselle, kuten lehdissäkin.Sama jos lukee sisustusblogeja tai hääblogeja tai amerin´kanautoblogeja, siellä on pilvin pimein INSPIRAATIOKUVIA, kukaan idiootti ei oleta että niistä kuvista pitäisi ostaa jotain, jos niitä esittelee!
Itse kun selaisin kolmen kuukauden kirjoitukset nopsaa, en huomannut mitään viittausta seuraavasta lauseesta: "Lasten vaatteet on hurjan näköisiä, koti sekainen tavaraa pursuu joka kuvassa jne". Hiukan tarttis lisäselvitystä mihin edellinen kommentti perustuu.
En ole itse blogisti, mutta ärsyttää suunnattomasti kun ihmiset heittävät tarkoituksellisesti lokaa, oli se sitten live-elämässä, internetissä tai missä tahansa. Selkeästi tiettyjen kommenttien on tarkoitus vain tuoda huonoa mainetta ja ikävää ilmapiiriä tälle blogille, jota paljon on tässä ketjussa ruodittu puolesta ja vastaan.
Aina kun ketju on painumassa unholaan, joku smart ass nostaa sen kommentilla tyyliin: "Ai kauhea kun kävin eka kertaa katsomassa tuota blogia, niin siinä oli tosi ruma lamppu joka näyttää vielä ikeaversiolta.Luuleeko tämä tyyppi olevansa joku sisustaja!" Tai :"Kyllä muuten ärsyttää taas koska siinä blogissa oli minun mielestä tosi tyhmä postaus.."
ja vaateyhdistelmät on kamalia. Tämä on vaan minun mielipiteeni ja se sallittakoon?
Vadelmat nousee varmaan sen takia uudestaan ja uudestaan puheeksi kun niiden kohdalla juuri osoitettiin se kuinka tietämätön blogisti on. Meillä alspetkin tietävät että ulkolaisia vadelmia ei syödä kypsentämättä, se lukee myös niissä pakastemarjapussien kyljessä=)
Niin ja esimerkiksi puolukka sisältää luonnollisesti viittä eri e-koodia. Lienee hurjan vaarallista. eihän niiden koodien lukumäärästä voi laskea sitä mikä on epäterveellistä=)Kukakohan tässä taas osittaa typeryytensä.
Osa lisäaineista on täysin luonnollisia, ja niitä esiintyy myös luonnosta suoraan hankituissa tuotteissa. Elintarviketurvallisuusvirasto Evira esimerkiksi purkanut metsästä poimitun puolukan tuotesisällön. Puolukka sisältää vettä, sokeria, kuituja, kivennäisaineita, happoja (E 200, E 210), hyytelöimisainetta (E 440), väriaineita (E 160a, E 163) ja aromeja
Olipa melko tylsä, mainoskuvia linkitetty vaan peräkkäin, ei oikein mitään omaa. Lasten vaateyhdistelmät minustakin ihan perussettiä, välillä melko riemunkirjavia yhdistelmiäkin.
ja vaateyhdistelmät on kamalia. Tämä on vaan minun mielipiteeni ja se sallittakoon?
Vadelmat nousee varmaan sen takia uudestaan ja uudestaan puheeksi kun niiden kohdalla juuri osoitettiin se kuinka tietämätön blogisti on. Meillä alspetkin tietävät että ulkolaisia vadelmia ei syödä kypsentämättä, se lukee myös niissä pakastemarjapussien kyljessä=)
Niin ja esimerkiksi puolukka sisältää luonnollisesti viittä eri e-koodia. Lienee hurjan vaarallista. eihän niiden koodien lukumäärästä voi laskea sitä mikä on epäterveellistä=)Kukakohan tässä taas osittaa typeryytensä.
Osa lisäaineista on täysin luonnollisia, ja niitä esiintyy myös luonnosta suoraan hankituissa tuotteissa. Elintarviketurvallisuusvirasto Evira esimerkiksi purkanut metsästä poimitun puolukan tuotesisällön. Puolukka sisältää vettä, sokeria, kuituja, kivennäisaineita, happoja (E 200, E 210), hyytelöimisainetta (E 440), väriaineita (E 160a, E 163) ja aromeja
Onko perheessäsi 6 henkilöä? Jos on, niin saattaapa teidän pöytätasoillanne olla aamiaisaikaan tai muulloinkin jokunen tavara =D
Jos ihminen syö/syöttää lapsilleen jäisiä ulkolaisia pakastevadelmia, se olkoon hänen oiketensa kuten sinunkin oikeutesi on syöttää muksullesi transrasvaa, lisäaineyhdistelmiä, teollisesti tuotettuja elintarvikkeita ja mitä ikinä sitten mahdat syödä/syöttää.
Luonnossa olevat aineet ovat luonnon luomia yhdisteitä ja TUKEVAT ihmisen terveyttä, kun taas ihmisen KEINOTEKOISESTI yhdistelemillä aineilla LABORATORIOSSA tuotettuna EI ole näitä ominaisuuksia, vaan ne saattavat sairastuttaa ja osa tutkittusti sairastuttaakin ihmistä. Tästä on satoja tutkimuksia, paneudu edes yhteen ennenkuin tulet tänne jakamaan tuota epätieteellistä ajatusharhaasi.
Olipa melko tylsä, mainoskuvia linkitetty vaan peräkkäin, ei oikein mitään omaa. Lasten vaateyhdistelmät minustakin ihan perussettiä, välillä melko riemunkirjavia yhdistelmiäkin.
Vaikea tietty omista häistä laittaa kuvia, jos niitä ei ole vielä vietetty.
ja vaateyhdistelmät on kamalia. Tämä on vaan minun mielipiteeni ja se sallittakoon? Vadelmat nousee varmaan sen takia uudestaan ja uudestaan puheeksi kun niiden kohdalla juuri osoitettiin se kuinka tietämätön blogisti on. Meillä alspetkin tietävät että ulkolaisia vadelmia ei syödä kypsentämättä, se lukee myös niissä pakastemarjapussien kyljessä=) Niin ja esimerkiksi puolukka sisältää luonnollisesti viittä eri e-koodia. Lienee hurjan vaarallista. eihän niiden koodien lukumäärästä voi laskea sitä mikä on epäterveellistä=)Kukakohan tässä taas osittaa typeryytensä. Osa lisäaineista on täysin luonnollisia, ja niitä esiintyy myös luonnosta suoraan hankituissa tuotteissa. Elintarviketurvallisuusvirasto Evira esimerkiksi purkanut metsästä poimitun puolukan tuotesisällön. Puolukka sisältää vettä, sokeria, kuituja, kivennäisaineita, happoja (E 200, E 210), hyytelöimisainetta (E 440), väriaineita (E 160a, E 163) ja aromeja
Onko perheessäsi 6 henkilöä? Jos on, niin saattaapa teidän pöytätasoillanne olla aamiaisaikaan tai muulloinkin jokunen tavara =D Jos ihminen syö/syöttää lapsilleen jäisiä ulkolaisia pakastevadelmia, se olkoon hänen oiketensa kuten sinunkin oikeutesi on syöttää muksullesi transrasvaa, lisäaineyhdistelmiä, teollisesti tuotettuja elintarvikkeita ja mitä ikinä sitten mahdat syödä/syöttää. Luonnossa olevat aineet ovat luonnon luomia yhdisteitä ja TUKEVAT ihmisen terveyttä, kun taas ihmisen KEINOTEKOISESTI yhdistelemillä aineilla LABORATORIOSSA tuotettuna EI ole näitä ominaisuuksia, vaan ne saattavat sairastuttaa ja osa tutkittusti sairastuttaakin ihmistä. Tästä on satoja tutkimuksia, paneudu edes yhteen ennenkuin tulet tänne jakamaan tuota epätieteellistä ajatusharhaasi.
Kyllä monia elintarviketeollisuuden lisäaineita otetaan ihan sieltä luonnosta eikä laboratoriossa valmisteta. Mutta tosiaan on turvallisempaa hankkia tietoutta muualta kuin blogeista :)
tullut, olisin minä sellaisen saanut. No ei ole kuulunut, eikä varmasti koskaan kuulukkaan...
Uskomatonta että tämä jankutus jatkuu täällä kuukaudesta toiseen!
jankuti jankuti jankuti jankuti. Kukase täälä jankkaa!
Minä en ole kirjoittanut tähän ketjuun kuin yllä olevan viestin ja tämän, sinä sen sijaan olet jankannut jo sivukaupalla!
ja meillä ei tavaroita levitellä ympäri keittiötä. Ja jos sinun mielestä puolukka on laboratoriossa valmistettu niin hyvä niin=) Toki osa lisäaineista on vahingollsiia mutta ei kaikki ja niiden lukumääräkään ei aina ratkaise. Vastaaja lienee itse Jarna? Mutta snaokaa nyt te tykkääjät mistä te tässä blogissa tykkäätte? En ole saanut yhtään sellaista vastausta kyysymykseeni. Haukutaan vaan blogia arvostelevat, mutta ei oel tullut yhtään kehuja blogille, siis minkä takia sitä kannattaisi seurata.
Pidän resepteistä ja ruokajutuista (lisäaine-epätarkkuudet kestän)
Yleensä ihmiset itse tekevät päätökset, miksi jotain blogia seuraavat tai miten lapsensa kasvattavat - eivätkä tosissaan ainakaan av:lta kysy neuvoa...
Sinänsä kyllä typerää vastata jankkaukseesi. Mutta sinun ehdottomasti ei kannata sitä seurata, kun näköjään se provosoi sinusta noin huonoa käytöstä :D
ja meillä ei tavaroita levitellä ympäri keittiötä.
Ja jos sinun mielestä puolukka on laboratoriossa valmistettu niin hyvä niin=) Toki osa lisäaineista on vahingollsiia mutta ei kaikki ja niiden lukumääräkään ei aina ratkaise. Vastaaja lienee itse Jarna?
Mutta snaokaa nyt te tykkääjät mistä te tässä blogissa tykkäätte? En ole saanut yhtään sellaista vastausta kyysymykseeni. Haukutaan vaan blogia arvostelevat, mutta ei oel tullut yhtään kehuja blogille, siis minkä takia sitä kannattaisi seurata.
Minä pidän vaatemerkkien esittelyistä ja päivän asu kuvista. Itelläni on saman ikäinen tyttö kuin Nöpö, joten siinä syy. Minusta asu yhdistelmät on raikkaita.Ei kaikkien tarvi pukea samoihin kalsarin värisiin pliruihin joka blogissa. Ittekin tykkään vähän rokimmasta ja räväkämmästä tyylistä vaikka aina välillä romanttisempikin tyyli on kiva.
Kaiken kaikkiaan itteäni ei blogissa ärsytä oikein mikään enkä tajua heitä joita se ärsyttää, mutta tietenki meitä on moneen junaan.Olen samaa mieltä ettei kannata seurata jos niin kauheasti ärsyttää.
Näihin kommentteihin tiivistyy näiden kärsimyspitkien TS-haukkumisketjujen filosofia: mikään ei ole mitään, jos joku muu blogisti sen tekee; ei uikkarikuvat, ei lasten kuvien käyttö, ei luomuruokavinkit, vaan juuri se että tämä pahamaineinen JARNA sen kaiken tekee!
Paljastuu, että kyseessä ei olekaan lasten oikeudet tai mauttomuus tai mikään, vaan henkilökohtainen ajojahti, jota ylläpitää joku tai jotkut, joilla mitä ilmeisemmin on jotain hampaankolossa häntä vastaan. Ja mikäli on yhtään kartalla mitä näissä kuvioissa on aiemmin tapahtunut, niin ei ole kauheesti vaihtoehtoja, muutama jää jäljelle.
Todella hyvä että nämä kommentit tuli lopultakin julki.