Huhhahhei, ex ei ole kertonut nykyiselleen vasektomiastaan.
Ollaan hankalasta alusta huolimatta tultu exän nykyisen vaimon kanssa aika hyvin juttuun, ja monesti lasten asiat hoidetaan keskenään, isältä kyselemättä.
Hän kävi äsken palauttamassa lapset isän luona vietetyltä viikonlopulta ja ihasteli eteisessä minun ja uuden mieheni pari kuista vauvaa. Huokaili, että toivottavasti heilläkin tärppäisi pian, yrityksen puutteesta ei voi ainakaan syyttää, heh heh. Ainut vain, että exälle on tehty vasektomia vuosia sitten, eikä siemennestettä pakastettu.
Menin tilanteesta ihan häkellyksiin, enkä tainnut sanoa oikein mitään. Mutta siihen käsitykseen vahvasti jäin, ettei ex ole itseään viisitoista vuotta nuoremmalle vaimolleen vasektomiasta kertoa.
Mitä tekisitte asemassani? Ei asia minulle kuulu, mutta onpa aika törkeää, jos antaa vaimon toivoa turhia.
Kommentit (71)
Vasektomian purkaminen on NIIN yleistä. Ja se on pelkkää itsensä huijaamista, että uskoo siittiöiden tuotannon vähenevän. Ei naisellakaan munasolutuotanto häviä, vaikka putket olisi poikkaistu. Kasva ap aikuiseksi, ja anna exälle mahdollisuus lapsiin. Siittiötuotanto hiipuu...mistä te keksitte näitä?
Minkä ikäisistä ihmisistä nyt puhutaan, jos lapsia on tehty jo yli 10v sitten ja nyt ollaan toisella kierroksella ja uusi vaimo on 15-nuorempi..? 3-kymppisistä? 4-kymppisistä?
Ex mies yli neljänkymmenen, minä 35.
mies mihinkään tutkimuksiin lähde, kun hänellähän on todistetusti jo jälkeläisiä.. Siinä nainen sit maksaa ja tutkituttaa itsensä ja toivoo ja pettyy vaan kuukausi toisensa perään. Varmaan se katkeraksi tekee katsoa sitten, kuinka sinäkin uutta vauvaasi hoivaat.
Ei lapsettumuustutkimuksia tehdä kuule "vain naiselle".. Kyllä siellä on kumpikin mukana. Ja ei se tarkoita mitään että on jo jälkeläisiä. Asiat voi muuttua vaikka vuodessa.
Haluatko lapsille sisarpuolia?
Mä en kyllä mitään avionrikkojia avustaisi. Heidän asiat on nyt heidän asioita.
Vasektomian purkaminen on NIIN yleistä. Ja se on pelkkää itsensä huijaamista, että uskoo siittiöiden tuotannon vähenevän. Ei naisellakaan munasolutuotanto häviä, vaikka putket olisi poikkaistu. Kasva ap aikuiseksi, ja anna exälle mahdollisuus lapsiin. Siittiötuotanto hiipuu...mistä te keksitte näitä?
Minkä ikäisistä ihmisistä nyt puhutaan, jos lapsia on tehty jo yli 10v sitten ja nyt ollaan toisella kierroksella ja uusi vaimo on 15-nuorempi..? 3-kymppisistä? 4-kymppisistä?
Ex mies yli neljänkymmenen, minä 35.
No sillä on siis 25-v vaimo, joka haaveilee lapsista, eli tavallaan kuuluu asiaan. Ex-miehesi ei välttämättä edes tuon ikäisenä enää lapsia kaipaa. Soita miehellesi ja kysy suoraan. Törkeää käytöstä jos ei ole oikeasti naiselle kertonut.
]
Mielenkiintoiset sukulointi keskustelut siellä päin on. Meillä on läheiset suhteet isovanhempiin, serkkuihin ym. Mutta ei meillä kenenkään vasektomioista tahi muista sen alueen asioista kyllä puhuta ja niitä puida :)
Heheheh.
No minä sain esim. tietää setäni vasektomiasta, kun nuorimmainen serkkuni 3 v. olisi halunnut esitellä leikkaushaavaa. Ei setä sitten kuitenkaan esitellyt sitä sukujuhlissa. =)
Haluatko lapsille sisarpuolia? Mä en kyllä mitään avionrikkojia avustaisi. Heidän asiat on nyt heidän asioita.
sisarpuolia, kun itsekin niitä maailmaan punkee.
Ex-miehesi ei välttämättä edes tuon ikäisenä enää lapsia kaipaa. Soita miehellesi ja kysy suoraan. Törkeää käytöstä jos ei ole oikeasti naiselle kertonut.
Itseasisssa vasektomiaan ryhdyttiin juuri siksi, että mies oli kolmannen lapsemme jälkeen sataprosenttisen varma siitä ettei halua lapsia enää, ei vaikka elämäntilanne muuttuisikin. Niin varma, ettei halunnut edes pakastaa siittiöitä.
Haluatko lapsille sisarpuolia?
Asiassa mietityttäisi vain se, etteivät omat lapset jää ihan syrjään. Mutta eiväthän he enää mitään vauvoja ole...
Ja ihana näiden intoa uudesta vauvasta on katsoa.
minkä ihmeen teinin miehesi on iskenyt, jos uusi vaimoke on nyt 20 v ja erostanne on jo ties kuinka kauan?
Mies on hieman päälle 40, vaimo viisitoistavuotta nuorempi, eli yli 25, erosta neljä vuotta. Eli kun tapasivat oli mies n. 36, nainen 21. Mitätämänyt mihinkäänliittyy!?
Mutta joo, nuori on luopumaan lapsihaaveista
ap
Ottaisin kyllä asian esille vaikka parin kuukauden päästä ja kysäisisin ihan ystävällisesti että kuuluuko mitään uutta.
Siinä yhteydessä voisin jotain vasektomiasta mainita. Ihan sillä oletuspohjalla, että toinen tietää, mutta ihan vain varmuuden vuoksi kannattaa jotain mainita. Kysyt vaikka, että sujuiko purku helposti tms.