Huhhahhei, ex ei ole kertonut nykyiselleen vasektomiastaan.
Ollaan hankalasta alusta huolimatta tultu exän nykyisen vaimon kanssa aika hyvin juttuun, ja monesti lasten asiat hoidetaan keskenään, isältä kyselemättä.
Hän kävi äsken palauttamassa lapset isän luona vietetyltä viikonlopulta ja ihasteli eteisessä minun ja uuden mieheni pari kuista vauvaa. Huokaili, että toivottavasti heilläkin tärppäisi pian, yrityksen puutteesta ei voi ainakaan syyttää, heh heh. Ainut vain, että exälle on tehty vasektomia vuosia sitten, eikä siemennestettä pakastettu.
Menin tilanteesta ihan häkellyksiin, enkä tainnut sanoa oikein mitään. Mutta siihen käsitykseen vahvasti jäin, ettei ex ole itseään viisitoista vuotta nuoremmalle vaimolleen vasektomiasta kertoa.
Mitä tekisitte asemassani? Ei asia minulle kuulu, mutta onpa aika törkeää, jos antaa vaimon toivoa turhia.
Kommentit (71)
Anna heidan hoitaa valinsa keskenaan. Nauti vauvastasi ja huolehdi perheestasi ja omasta parisuhteestasi. Onnea!
Ensi kerralla kysyt vaimolta vauvan yrityksestä ja toteat, että siinähän voi kestää, kun simennesteen laatu on heikompi, vaikka vasektomia puretaankin onnistuneesti. Tai jotenkin muuten varmistat, että vaimo tietää/saa tietää. Olet maailman 2. paskin ihminen, jos et näin tee.
koska esim. miehen sukulaisista moni tietää. Täytyy olla aika kuumat paikat miehellä sukuloida, ettei joku vain möläytä mitään.
Toisaalta en voi olla olematta hiukan vahingoniloinenkin, sillä tämä nykyinen vaimo näytteli aikanaan isoa roolia avioliittomme rikkoutumisessa. Eli ehkä annan hänen vain toivoa...ja pettyä, kerta toisensa jälkeen.
ap
se exällä vuosien takaa tehty vasektomia??
outo tilanne. Mutta vasektomian voi purkaa.
Purkaminen ei vuosien jälkeen enää hyödyttäisi, sillä siittiöiden tuotanto hiipuu ajan kanssa.ap
mutta väkisinkin melkein kymmenen vuotta sitten, kun nuorempi lapsemme oli syntynyt.
No, mun ystäväni on käynyt ko operaatiossa. Sille oli 8 vuotta takaperin tehty vasektomia, ja yksityisellä se purettiin. Ja hän teki sitten vaimonsa kanssa lapsen.
Kysyisin kyllä tältä nykyiseltä, että kai tiedät exäni tehneen vasektomian
Mielestäni ei ole reilua nykyistä naista kohtaan jos mies vain ottaa hyödyn yrittämisestä irti. Kysyisin vaikka ohimennen "oletko käynyt purkamassa vasektomian, koska sain sen käsityksen että teillä on yritys päällä".
ja varsinkin, jos tällä naisella oli tekemistä teidän eron kanssa ;)
Nykyisen mieheni kanssa.
Mielestäni ei ole reilua nykyistä naista kohtaan jos mies vain ottaa hyödyn yrittämisestä irti. Kysyisin vaikka ohimennen "oletko käynyt purkamassa vasektomian, koska sain sen käsityksen että teillä on yritys päällä".
eikä osaa antaa anteeksi vaik on uus mies ja kaikki.
No, mun ystäväni on käynyt ko operaatiossa. Sille oli 8 vuotta takaperin tehty vasektomia, ja yksityisellä se purettiin. Ja hän teki sitten vaimonsa kanssa lapsen.
vähenisi nämä pelleilyt.
Siis, teillä on muutaman kuukauden ikäinen vauva exän kanssa ja
Siis ap:n vauvan isä on ap:n mies, ei ap:n exä.
Ensi kerralla kysyt vaimolta vauvan yrityksestä ja toteat, että siinähän voi kestää, kun simennesteen laatu on heikompi, vaikka vasektomia puretaankin onnistuneesti. Tai jotenkin muuten varmistat, että vaimo tietää/saa tietää. Olet maailman 2. paskin ihminen, jos et näin tee.
"oletko varma, ettei exäsi valehdellut sinulle aikoinaan vasektomiastaan?"
Näin tikit ja turvotukset omin silmin. Oli vuosien ajan ainut ehkäisymme... Eli olen varma.
No, mun ystäväni on käynyt ko operaatiossa. Sille oli 8 vuotta takaperin tehty vasektomia, ja yksityisellä se purettiin. Ja hän teki sitten vaimonsa kanssa lapsen.vähenisi nämä pelleilyt.
vasektomian saa liian helposti.
vähenisi nämä pelleilyt.
vasektomian saa liian helposti.
-Lapsia saa liian helposti..
Asia ei sinulle kuulu. Keskity omaan perheeseesi ja puolisoosi, unohda jo menneet.
Karma is a bitch, se nyt tosin on todistettu. ;)
mutta väkisinkin melkein kymmenen vuotta sitten, kun nuorempi lapsemme oli syntynyt.