Miten muiden yksinäisten juhannus on mennyt?
Oletteko käyneet missään? Itse olen käynyt vaan kaupassa ja kerran lyhyellä kävelyllä. Ei ole kiinnostanut käydä tapahtumissa yksin tuntemattomien keskellä. Ei nyt jää tästäkään juhannuksesta mitään muistoja. No olen nukkunut ja syönyt hyvin.
Kommentit (15)
Yksinäiseltä on tuntunut. Kaipaan parisuhdetta. Hammasta purren.
Tavanomaisen tylsää on ollut.
Olen odottanut, että joku tulisi ja laittaisi tuolin renkaaseen ilmaa, mutta kaikilla on ollut " muuta ".
Mutta ehkä jo huomenna pääsen ulos.
No itse kyllä kävin juhannustapahtumassa. En juonut siellä, mutta söin. Kuuntelin musiikkia ja lähdin kotiin. Muuten olen sitten uinut, kävellyt ja kävin mattipyykillä.
Joka päivä tuolla rannalla olen yksin, joka kesä, joka vuosi, että ei se nyt enää niin ihmeellistä ole.
N47
Hädin tuskin huomasin koko juhannusta. Istunut vain kotona ja surrut tätä v tun yksineloa. Kuolisinpa jo.
Meinasin kertoa mutta ketjuhan on jokin ringissä istuvien terapiaryhmä. Jokaiselle teistä löytynee tuolta ulkoa sopiva ojanpohja, minne mennä säälimään itseään. Toki myös voi hommata selkärangan. Tai ei. Sitähän ei voi tilata kiinasta, saatikka halvalla. Jatkakaa toki.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin kertoa mutta ketjuhan on jokin ringissä istuvien terapiaryhmä. Jokaiselle teistä löytynee tuolta ulkoa sopiva ojanpohja, minne mennä säälimään itseään. Toki myös voi hommata selkärangan. Tai ei. Sitähän ei voi tilata kiinasta, saatikka halvalla. Jatkakaa toki.
Mikä ihme ihmisiä vaivaa nykyään?!?
Mikä on sustakin tehnyt noin ylimielisen ksipään?
Olin yksin kotona koko juhannuksen. Ei ole kavereita, puolisoa, perhettä...
En tiedä missä olisi pitänyt käydä. En käytä alkoholia enkä tanssi.
Yksinäisyys masentaa mutta olen liian epäsosiaalinen lähtemään tapahtumiin.
Olen katsonut palloilua ja syönyt kalaa. Ihan tyytyväinen ettei tarvitse osallistua alkoholistien rymyjuhliin.
Olen onnellinen kun muutin maalle ja olen saanut tehdä kasvimaata pottumaata ja mansikkamaata. Joka aamu ensimmäiseksi kahvia isoon mottiin, kissat vapaaksi ja kasvimaalle. SIinä ne istuvat seuranani, kun revin rikkaruohoja tai harvennan taimia. Ei ole yksinäinen olo, kun saa olla luonnon keskellä ja on eläinseuraa :) Uin myös monta kertaa jo, vaikka asun täällä Lapin rajalla ja kylmät on vedet vielä. Tein niin paljon ulkotöitä yksi päivä, ja vanhemmat kävivät kylässä, että olin aivan poikki ja nukuin koko juhannuspäivän. Nauratti kun olin valuttanut kuolaa ja nukahtanut ristikko sylissä koko päiväksi :D Mutta hyvää teki lepokin!
Eipä ollut minkään arvoinen juhannus. Tavllinen viikonvaihde. Onneksi edes aurinko paistoi ja oli syötävää.
Vetänyt viinaa ja makkaraa sekä välillä kikua materiaa katsellen.
M44
Vierailija kirjoitti:
" Yksin ja säälittävä niinkuin kaikki muutkin, mutta pakko päästä dissaamaan, minähän olen muita ylempi".
Susta ei ainakaan edes ihmetellä, mitenkäs se nyt yksinäinen on.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ketään sun kuulumiset kiinnostakaan
Mulla oli säälikutsu veljltä perheineen niin kävin siellä syömässä.
Itkuksihan tää on mennyt ja paljon vanhoja asioita taas mielessä ja ihmisiä ikävä.
Nyt koitetaan selvitä krapulasta.