Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljastin lapsilleni, että isän uusi tyttöystävä on eromme syy

Vierailija
12.06.2011 |

Mies petti ja jätti minut toisen naisen takia kolme kuukautta sitten. Mies on esitellyt tämän naisen lapsillemme heti alusta lähtien kaverina. Tänään isä oli kertonut lapsillemme (9,5-vuotiaat kaksoset sekä taapero), että tämä muuttaa taloon asumaan.

Minä kuulin tästä asiasta lapsiltani ja puuskahdin "Nyt te sitten tiedätte, miksi me erosimme"....

Teinkö ihan väärin?

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

exiä täällä on... Todella naurettavaa. Ja läpinäkyvää. Mutta voihan sitä syyttää tietty niitä "leluja" siitä, että he ovat rakastettavampia ja muutenkin parempia. Ei kai siitä vanhasta muuten olis luovuttu. Mulle ihan sama, meillä ei ole moista ongelmaa ollenkaan.

Vierailija
62/102 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimoja, että miehen on ollut pakko pettää niitä, vaikka on muutaman mukulan vääntänyt niiden kanssa.

Kyllä se on aina ex-vaimon vika jos mies pettää ja jättää. Palstamammat komppaavat Tauskia. Mies on niin ihku ja säälittävä kun inhottavat exät pilaavat hänen elämänsä ja mahdollisuuden uuteen ja siihen ainoaan oikeaan rakkauteen.

Mies petti ja jätti minut toisen naisen takia kolme kuukautta sitten. Mies on esitellyt tämän naisen lapsillemme heti alusta lähtien kaverina. Tänään isä oli kertonut lapsillemme (9,5-vuotiaat kaksoset sekä taapero), että tämä muuttaa taloon asumaan. Minä kuulin tästä asiasta lapsiltani ja puuskahdin "Nyt te sitten tiedätte, miksi me erosimme".... Teinkö ihan väärin?

Eiköhän syy ollut sinussa ja miehessäsi miksi ero tuli? jos suhteenne olisi ollut kunnossa niin eihän siihen väliin olisi ketään päässyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

exiä täällä on... Todella naurettavaa. Ja läpinäkyvää. Mutta voihan sitä syyttää tietty niitä "leluja" siitä, että he ovat rakastettavampia ja muutenkin parempia. Ei kai siitä vanhasta muuten olis luovuttu. Mulle ihan sama, meillä ei ole moista ongelmaa ollenkaan.

Vierailija
64/102 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hennakos siellä kitisee

Vierailija
65/102 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä lapset sotkemaan sinun tunteen purkauksiisi. Eron syy on se, että lasten isä ei ole sinusta kiinnostunut pätkääkään, eikä rakasta sinua. Eron syy ei ole toinen nainen, koska hän ei avioliittoanne päätä.

saatko jotain tyydytystä siitä että lyöt lyötyä???Mistä sinä voit tietää apn miehen aivoitukset? Minua puistattaa niin kaltaisesti katkerat, pahansuovat ihmiset.

Vierailija
66/102 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko paljonkin lukenut rakkausromaaneja? Siis joko tai, joko tai...herttinen sentään. Ei elämä sellaista ole! Kahden väliin voi kiilata aivan hyvin jos toinen ei ole varuillaan ja etenkin jos lelu käyttää sexiä hyväkseen niinkuin oletettavasti aina käyttää.

Sosiaalinen tilaus -voiiih! Kaikkien elämässä on sossutilauksia aika ajoin mutta sen ei tarvitse johtaa mihinkään. Sanoisinko, että periaatteettomille ja vilkkuvaloille se tärppi käy. Siis jotenkin moraalittomille ihmisille!

Ei, en lue rakkausromaaneja. Olen itse se "toinen nainen, joka rikkoi perheen ja vei lasten isän" - avioliittomme on kestänyt jo 15 vuotta ja mies on onnellisempi kuin koskaan. Katkera ex-vaimo puhisee edelleen kiukkua, edelleen yksin. Jos syy olisi ollut minussa, olisi tuo exä ehkä jo vakiintunut, eikä tikahtunut katkeruuteensa ja karkoittanut kaikkea hyvää elämästään? Sääliksi käy.

Mutta kiitos taas naurettavasta kommentistasi, juuri tällaisia tyhjäpäitä tuo miehen exäkin on! :-DDD

Vierailija
67/102 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo antaas ajan kulua. Siitä kun ei päästä mihinkään että aikaisempi käytös heijastaa tulevaa ja makuunhan on jo päästy!

Vierailija
68/102 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusperheiden hirveyttä, laste kärsimyksiä.. Avioliitto on TAHDON asia, siis tahtoa rakastaa ja ajatella, tehdä hyvää!!! Tajuaako sitä enää kukaan? Ei kukaan ole aina ihku, eikä rakkaus ole sitä et toinen pönkittää sun omaa viehätysvoimaa. Siinä mielessä toisen naisen matkaan ilman parisuhteen suuria parannusyrityksiä lähtenyt mies (tai nainen) on luuseri. Ei ole exän viehätysvoiman vika jos toinen ratkaisee ongelmat pakenemalla ja etsimällä jotain mikä paremmin hivelee omaa itsetuntoa. Vaivalla vaalittu rakkaus on moninverroin arvokkaampaa ja vaativampaa kuin ihastus jota vielä pönkitetään mollaamalla exää. Se joka lähtee eikä anna toiselle mahdollisuutta eikä ITSE yritä kaikin keinoin parantaa parisuhdetta- on se kuvion surkimus. Arki tulee aina vastaan erilaisin haastein mitkä pitäs yhdessä ja erikseen yrittää ratkaista, pakeneminen on se surkimuksen keino. Ja törkeä teko omia lapsiaan kohtaan. Hämmästyttävää kuinka vähän ihmisillä on kykyä kohdata asioita.

Vierailija
69/102 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo antaas ajan kulua. Siitä kun ei päästä mihinkään että aikaisempi käytös heijastaa tulevaa ja makuunhan on jo päästy!

Tällä on tietysti hyvä selitellä. Taidat itse olla sellainen "toisen naisen vuoksi jätetty"?

Jos oikeasti uskot tuohon, miehet on sun mielestä täysin kalunsa perässä meneviä, aivottomia, epälojaaleja vätyksiä. Millaisen miehen meinasit näillä spekseillä saada? :-DDD

Se peiliin katsominen varmaan kirpaisee niin paljon näitä toisen naisen vuoksi jätettyjä naisia, ettei sinne uskalla kurkistaa. Ja todennäköisesti näitä roistoja tulee vastaan tukuttain.

BTW: hyvinvoivassa parisuhteessa ei ole sosiaalisia tilauksia. Ei edes aika ajoin. Ainakaan meillä ;-)

Vierailija
70/102 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko paljonkin lukenut rakkausromaaneja? Siis joko tai, joko tai...herttinen sentään. Ei elämä sellaista ole! Kahden väliin voi kiilata aivan hyvin jos toinen ei ole varuillaan ja etenkin jos lelu käyttää sexiä hyväkseen niinkuin oletettavasti aina käyttää.

Sosiaalinen tilaus -voiiih! Kaikkien elämässä on sossutilauksia aika ajoin mutta sen ei tarvitse johtaa mihinkään. Sanoisinko, että periaatteettomille ja vilkkuvaloille se tärppi käy. Siis jotenkin moraalittomille ihmisille!

Ei, en lue rakkausromaaneja. Olen itse se "toinen nainen, joka rikkoi perheen ja vei lasten isän" - avioliittomme on kestänyt jo 15 vuotta ja mies on onnellisempi kuin koskaan. Katkera ex-vaimo puhisee edelleen kiukkua, edelleen yksin. Jos syy olisi ollut minussa, olisi tuo exä ehkä jo vakiintunut, eikä tikahtunut katkeruuteensa ja karkoittanut kaikkea hyvää elämästään? Sääliksi käy.

Mutta kiitos taas naurettavasta kommentistasi, juuri tällaisia tyhjäpäitä tuo miehen exäkin on! :-DDD

Että kun JUST SUN mmies oli onneton avioliitossaan ja lähti sun matkaan, niin se tarkoittaa ETTÄ KAIKKI PETTÄJÄT ovat onnettomien kamalien vaimojensa uhreja.

Voi pyhä yksinkertaisuus.

Ihan oikeassa elämässä on myös sellaisia miehiä ja naisia, jotka vaan pettävät pettämisen vuoksi, siis liitto liiton perään loppuu pettämiseen.

Meinaatko oikeasti, että sellaisessakin tapauksessa ne KAIKKI naiset ovat yhtä kamalia kuin just sun miehen EX.

Joskus kyllä pettämisen ja uuden naisen/miehen matkaan lähtemiseen syynä voi olla onneton liitto. Mutta sellaisessakin tapauksessa normaali kunnollinen ihminen ENSIN päättää sen huonon suhteensa ja vasta sitten aloittaa uuden.

Eli pettäminen ei koskaan ole petetyn syy tai sitä voisi puolustella millään "kamalalla puolisolla"

Jokaiseen liittoon mahtuu yleensä myös sitä tasaista aikaa, ylä-ja alamäkien lisäksi ja joskus tälläiseen ns. taantumaan sitten osuu joku todella mielenkiintoinen ja puoleensä vetävä ihminen. Toiset ovat heikkoja ja heittäytyvät mielihalujensa mukaan ajattelematta asiaa sen enempää.

Tälläisissä tapauksissa siten monasti käy, että hetken huuman jälkeen ollaankin takaisin oman vaimon oventakana ruikuttamassa ja kerjätään anteeksiantoa, kun se uusi nainen ei ollutkaan niin ihana. Tälläistä tapausta juuri lähipiirissä seurasin.

Eli eiköhän liiton rikkoutumisiin ja uusiin suhteisiin sekä pettämisiin, ole juuri niin monta tarinaa kuin on tapaustakin.

Ei todellakaan voi yleistää, että pettäminen olisi aina petetyn syy.

Ja omasta mielestäni, se ei kyllä ole sitä koskaan. Itsekin olin huonossa suhteessa, mutta jätin mieheni ensin ja sitten vasta aloin miettiä muita suhteita. Tilaisuuksia pettämiseen olisi kyllä ollut, mutta moraali ei antanut periksi.

ohis, joka itsekin omasta halustaa ex ja nykyisen "se äitipuoli" tosin miehen kanssa joka oli eronnut jo muutama vuosi ennen tapaamistamme.

Vierailija
71/102 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan apn ex-miehen. ELi syytä voi hyvin vierittää sinne, minne se kuuluukin. Eipä tarvi äidin ottaa syytä niskoilleen jonkun riidan takia, kun isi on menyt pettämään ja jättämään!

miksi mies on pettänyt. Se ehkä onkin ap:n syy.

Eihän pettäminen ikinä ole petetyn syy :O Kyllä pettäjä on se syyllinen, haloo!

Pettäjät toki usein selittelevät tekosiaan petetyn ominaisuuksilla, mutta itsehän he ovat sen ratkaisun tehneet. Oli ongelma mikä tahansa, ei sitä pettämällä sovi hoitaa. Sitä paitsi ei suhteessa eikä puolisossa edes ole yleensä mitään vikaa.

Vierailija
72/102 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä uskon, että parisuhteessa on jotakin vikaa, jos mies rakastuu toiseen naiseen. Ja moni avioliitto on luultavasti solmittu ennen kuin on kunnolla edes tunnettu toisiaan. Silloin ei ole ihme, jos tulee ero. Ja jos puoliso menettää kiinnostuksen pitää minkäänlaista huolta ulkonäöstään, niin sekin on kyllä asia, mikä saattaa johtaa eroon. Pelkkä luonne aika harvoin riittää suhteessa. Se fyysinenkin viehätys on todella tärkeää.

Vierailija
73/102 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole toisen naisen takia jätetty enkä jätetty minkään takia ja siksi voinkin puhua kestävästä avioliitosta ja sen vaaroista.

Tuo edellinen oisko 65 on niin oikeassa kuin olla voi.

Lisäisin vielä että monetkaan miehet eivät kestä lapsi/arkielämää ja helposti pakenevat tilannetta. Eivät viitsi tai halua antaa omaa panostaan perheen eteen ja piste.

Säälittävää että nämä leluset on heti paikalla ymmärtämässä ja haukkumassa exää. Exää, joka pakertaa lasten parhaaksi ehkäpä vielä centtejä venytellen.

Vierailija
74/102 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni petetyssä ja pettäjässä on vikaa ihan yhtä paljon kummassakin. Jokin syy/syyt ovat johtaneet siihen, että toinen pettää. Jos parisuhde on kunnossa ja hyvällä pohjalla, ei ole tarvetta pettää. Oma avioliittoni kaatui miehen pettämiseen ja tiedän tasan tarkkaan, missä itse tein virheitä.

entisestä suhteestasi. Ei muiden.

Pettäminen tosi harvoin, kuten joku jo sanoikin, liittyy suhteeseen. Pettäjän omat henkilökohtaiset kriisit, jännityksen hakeminen jne. ovat syynä. Ei vaimo taikka mies, tai suhteen "ongelmat".

Toisaalta, sillä ei ole väliä vaikka suhtessa olisikin ongelmia, koska niiden hoitoon on aina muita vaihtoehtoja kuin pettäminen. Vika on pelkästään pettäjässä.

Kyllähän sekin paljon kertoo, että aivan upeita ihmisiä, hyvännäköisiä ja mukavia, toisen huomioon ottavia, auttavaisia ja hyviä sängyssä petetään koko ajan. Varmasti tiedätte näitä omastakin tuttavapiiristä. Kyllä olisi pettämisten määrä paaaljon vähäisempi, jos tosiaan vain huonoissa suhteissa olevat ja kauheiden ihmisten puolisot pettäisivät!

Vierailija
75/102 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä uskon, että parisuhteessa on jotakin vikaa, jos mies rakastuu toiseen naiseen. Ja moni avioliitto on luultavasti solmittu ennen kuin on kunnolla edes tunnettu toisiaan. Silloin ei ole ihme, jos tulee ero. Ja jos puoliso menettää kiinnostuksen pitää minkäänlaista huolta ulkonäöstään, niin sekin on kyllä asia, mikä saattaa johtaa eroon. Pelkkä luonne aika harvoin riittää suhteessa. Se fyysinenkin viehätys on todella tärkeää.

Parisuhteessa ei tarvitse olla yhtään mitään vikaa eikä arsinkaan sinä toisessa. Vikaa voi olla asianosaisen arjensitokyvyssä- kyvyssä hyväksyä elämän realiteetteja, ottaa vastuuta, sitoutua, rakastaa. Jos lähtijällä ei olisi näitä puutteita, luulisi hänen vaalivan suhdetta jonka on itse valinnut, ja jossa on saanut lapsensa. Ja jonka hyvinvointi on hänen lapsilleen tärkeää. Kyllä lähdön syy useimmiten on sen lähtijän kyvyttömyydessä.On paljon helpompaa lähteä ja aloittaa jonkun muun kanssa (jonka ei tarvitse olla yhtään parempi kuin ex, eikä edes exän veroinen, kunhan on uusi ja siksi jännä, ei oo arkea ja ristiriitoja rasitteena)kuin että kasvaisi ja sitoutuisi rakastamaan. Ei paljon typerämpää ole kuin nämä toisen kierroksen nyxät joiden elämän käyttövoima on se exän tappio ja huonommuus.

Vierailija
76/102 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei kyllä ole kenenkään uuden-naisen vika, jos entinen parisuhde miehellä on ollut huono. Tai se, että rakkaus loppuu, niin tyhmyyttä se olisi siihen suhteeseen jäädä. Katkerat exät eivät ehkä sitä tajua.

Vierailija
77/102 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset lähtevät varatun perheellisen matkaan.

Toiset ehdottomasti eivät, missään tilanteessa.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Moraali

Vierailija
78/102 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei kyllä ole kenenkään uuden-naisen vika, jos entinen parisuhde miehellä on ollut huono. Tai se, että rakkaus loppuu, niin tyhmyyttä se olisi siihen suhteeseen jäädä. Katkerat exät eivät ehkä sitä tajua.

Tahdosta rakastaa? Harva jaksaa tahtoa niiden vaikeuksien yli vaikka juuri siitä on kyse. Aika moni suhde pelastuisi jos olisi siihen molemminpuolista tahtoa- haettais apua sekä omaan että yhteiseen kasvuun. SE olisi myös lapsille todella tärkeää. Harva nyxä tätä tajuaa. Että jos sillä miehellä olis ollu vastuuntuntoa ja tahtoa rakastaa, se olisi voinut pelastaa sen ensimmäisen suhteensa- ei olis katkeraa exää eikä onnettomia lapsia. Ja mun kokemuksen mukaan ne lhtijät on niiin usein miehiä. Se rikki mennyt perhe kertoo paljon miehen kyvystä vaalia läheisiään. MInä en oo katkera exä.

Vierailija
79/102 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoronperään. Ei ole olemassa parisuhdetta, joka on pelkkää ylämäkeä 50 vuotta. Totta kai 50 vuoden aikana on useammankin kerran "sosiaalinen tilaus" sivusuhteelle.

Kyse on ihan samasta asiasta, ettei kukaan ihminen ole iloinen ja onnellinen päivästä päivään. Aina tulee "sosiaalinen tilaus", että voi valita apatian ja masentua. Aina voi valita, lähteekö silloin terapiaan vai jääkö sohvan pohjalle makaamaan.

Sama siis avioliitossa.

Vierailija
80/102 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuin lapsilleni pitkään, että he saavat tykätä siitä uudesta naisesta ja että minulla ei ole mitään sitä vastaan. Puhuin, että ero ei ole lasten syy ollenkaan. Tähän lapset sanoivat "se on sen naisen syy". Minä yritin selittää, että ei se ihan niinkään ole, mutta kaksoset jatkoivat yhteen ääneen inttämistä, että se on sen naisen syy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi