Anna-Majalle pitää rakentaa oma junarata
Kommentit (17)
Eikös ne sitä tunnin rataa juuri tälle matamille suunnitellut?
Vierailija kirjoitti:
Oma yksityinen junavaunu riittää.
Kunhan muistavat ottaa vaunun mukaan .... nythän se juurikin puuttui.
Vierailija kirjoitti:
Oma yksityinen junavaunu riittää.
Oma salonkivaunu, jossa oma palveluskunta.
AP olisi tietysti ollut tyytyväinen kun ei saa paikkaa jonka varasi? Joustavasti olisi siirtynyt paikalta toiselle pakaasien kanssa valittamatta- pitäisikö uskoa?
Vähintäänkin oma salonkivaunu, että pystyy tekemään töitään rauhassa.
Kyllä suomalaiset taas hävettää Anna-Majaa. Muualla olisi tehty tilaa ministerille heittämällä kyseisen paikan ostaneet junasta. Ilman pysähdystä.
Vierailija kirjoitti:
AP olisi tietysti ollut tyytyväinen kun ei saa paikkaa jonka varasi? Joustavasti olisi siirtynyt paikalta toiselle pakaasien kanssa valittamatta- pitäisikö uskoa?
Mä oon kuule monesti joutunut vaihtamaan paikkaa junassa pois maksamaltani paikalta, vaikken ookaan ap. Esim. kerran VR oli pannut mut täpötäyteen junanvaunuun Hki-Tampere-matkalla ainoana naisena ja ainoana valkoihoisena. Junanvaunu oli täynnä musl...misotilaita, jotka tuijotti mua siihen tyyliin, että oli pakko vaihtaa vaunua.
Onneksi puuttui vain junavaunu ministeriltä , meiltä lakkaa soteasemat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kuule monesti joutunut vaihtamaan paikkaa junassa pois maksamaltani paikalta, vaikken ookaan ap. Esim. kerran VR oli pannut mut täpötäyteen junanvaunuun Hki-Tampere-matkalla ainoana naisena ja ainoana valkoihoisena. Junanvaunu oli täynnä musl...misotilaita, jotka tuijotti mua siihen tyyliin, että oli pakko vaihtaa vaunua.
Mitä mususotilaat täällä tekee?
ihra pallero voisi kulkea resiinalla hänhän niin hehkuttaa koulujen hömppä hyppelyiden perään
Kyllä me Anna-Maija lähetetään Bryselliin seuraavissa vaaleissa, ihan tilataan oma juna hälle.
Vierailija kirjoitti:
asioita joita tapahtui
Onko sulta jäänyt uutisesta huomioimatta se, että siinä pois jääneessä vaunussa olisi ollut paikka monelle muullekin, jokainen heistä joutui etsimään itselleen istumapaikkaa matkansa ajaksi.
IDIOOTTIKO OLET!
Kyllä , noloahan on että oikein ministeri immeinen joutuu rahvaan sekaan vaikka oli koko hytin varannut itselleen.