Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku vie lapsen ENGLANTIIN lomalle?

Vierailija
04.06.2011 |

Mulle ei tulis mieleenikään viedä pientä lastan englantiin lomalle. ennemmin johonkin espanjaan, jossa lapsille ohjelmaa, lämmintä, rantoja, lasten clubeja jne.

Yksi blogisti on viemässä alle 3v poikaa englantiin johonkin kalastajakylään tms. lomalle enkä mä ymmärrää ollenkaan eikö se oo lapsellekin ihan tylsää`?

oonko mä outo vai veisittekö te?

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta suurin osa pienistä lapsista viihtyy esim. kotieläintiloilla. Useimmissa saa myös syöttää/silittää eläimiä.

Vierailija
22/75 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi lastenvaateblogeista

piti siis lainata tohon sitä joka kysyi mikä blogi kyseessä

mikä niistä?? en löydä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lomista mitään, suuntautuivat ne sitten Englantiin, Espanjaan tai Suomeen. Vanhempi valitsee kohteen sen mukaan, minne haluaa lapsen kanssa mennä. Kalastajakylä voi olla ihan kivan rauhallinen paikka tuon ikäiselle.

Isommille lapsille Englannissa onkin vaikka mitä, huvipuistoa, tivolia, teatteria...Vahakabinettikin mainostaa 4D-esitystä, jossa on mukana Hämähäkkimies, Wolverine ja Hulk. Ja Lontoon luonnontieteellisessä museossa on lapsille suunnattuja esityksiä.

Vierailija
24/75 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että minne ikinä meetkin niin siellä on lapsia. Kyllä Englannissaki aivan varmasti on lapsille tekemistä, MYÖS sellasta joka ei vaadi pitempiaikasta maassaoloa. Englanti ei ole pelkkä aikuisten paikka, jos siellä ei sitä ohjattua lapsitoimintaa ole, niin m

tiaalle kiinnostava kokemus. Itsekin lapsena aina vihasin näitä mainitsemiasi aktiviteetteja, koska herkkänä ja luovana lapsena sain jokikisestä paikasta epäystävällisen kuvan, suuhun jäi hyvin aliarvioitu maku ymmärtämättömältä henkilökunnalta. Tai jos jostain syystä matka Englantiin nyt vain syistä mistä tahansa olisi tällä hetkellä paras vaihtoehto. Näin sanon minä vaikken äidin asiantuntemusta ja kokemusta omaakkaan.

Vierailija
25/75 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

dumpata lapset "lasten-klubiin" ja itse naatiskella sagriaa miehen kanssa rantabaarissa! kaupunkilomilla ei moisia ole, pitää itse olla lasten kanssa ja tehdä heidän kanssaan asioita. Pienetkin lapset pitävät esimerkiksi museoista jos vaan vanhemmat heitä sinne vievät ja mennään lasten ehdoilla. Monet museot ja muut on ihan suunnattu lapsille, eli siellä on heille juttuja mitä kokeilla/millä leikkiä. Esimerkiksi Tampereen Vapriikissa saa helposti monta tuntia kulumaan "luonnontieteellisessä" museossa, siellä myös lelumuseo ja viime talvena oli vielä karhunäyttelykin ja sitä rataa.

Vierailija
26/75 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

otettais rannalla aurinkoo, lapsi rakentelee hiekasta kaikkea, ui, nauttii lämmöstä ja auringosta. Leikkii muiden lasten kanssa clubissa jne.

nauttia auringosta ja lämmöstä kesäisessä Englannissa, ei voi leikkiä hiekalla Englannissa, eikä Englannissa ole muita lapsia? :)

Espanjan rantakohteiden lastenklubit ei liene 2,5 v ikäisille vielä.

Vierailija
27/75 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä inhoon museoita enkä lastanikaan veis.

me kyllä suositaan ihan perus espanjaa, kreikkaa jne.

ap.

Vierailija
28/75 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis:

Englanti ei ole pelkkä aikuisten paikka, jos siellä ei sitä ohjattua lapsitoimintaa ole, niin matka, uudet paikat, ruuat yms. ovat kolmevuotiaalle kiinnostava kokemus.

Vierailija
29/75 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekisi Espanjan aurinkorannikkolomalla, ja mikä sitä vaivaa jos eläimet eivät kiinnosta?

no ei mun lapsi kyllä mistään lampaista ois kiinnostnut ja 2,5v on liian nuori noihin muihin juttuihin.

me otettais rannalla aurinkoo, lapsi rakentelee hiekasta kaikkea, ui, nauttii lämmöstä ja auringosta. Leikkii muiden lasten kanssa clubissa jne.

vanhemmat makailee rannalla, kun lasta hoidetaan clubissa. Laiskuuttasi vain ppidä tnoita rantalomia parempina. Muut lomat vaativat vanhemmilta enemmän ja ovat virikkeellisempiä. Veikkaisin, että sellaisen perheen lapsetkin ovat fiksumpia.

Vierailija
30/75 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siinähän lapsi on aikuisten mukana museoissa, kaupoissa jne. Vai onko pubi sinun lomanviettoasi?

Lapsen kanssa ollaan käyty englannissa ja Espanjassa, kummassakin kivaa ollut, ja mennään toistekin.

Vierailija
31/75 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä blogistin lapsella on perhettä siellä ja ovat sinne menossa viettämään aikaa heidän kanssan, eli ei sinänsä ole mikään tavallinen loma.

Vierailija
32/75 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi joku "vie" lapsen lomalle kesämökille Suomessa jonnekin metsään järven rantaan.... ;D

Vierailija
33/75 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi joku "vie" lapsen lomalle kesämökille Suomessa jonnekin metsään järven rantaan.... ;D

ihan siis loma lomaa, eli sitä et varta vasten varataan jostain ulkomailta loma ja lomaillaan ;)

Vierailija
34/75 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti sen Englannin.

Vierailija
35/75 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä inhoon museoita enkä lastanikaan veis.

me kyllä suositaan ihan perus espanjaa, kreikkaa jne.

ap.

on paljon MUSEOITA!

Samoin kuten Englannissa on rantoja, kauppoja, jne.

Vierailija
36/75 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vanhemmat huolehtivat siitä. Joka maassa on lelukauppoja ja leikkipuistoja. Viihtyyhän lapset Suomessakin ilman Bamsekerhoja.

Vierailija
37/75 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalastajakylään Englantiin? Vähän eri asia kuin Lontoo, eikö? Englanti on iso saari ja siellä on paljon muutakin kuin Lontoo. Englannin kalastajakylää voi varmaan verrata ihan perus mökkilomaan suomessa. Ja suomalaisethan mökkeilee paljon, eikä sitä kukaan ihmettele, vai onko Suomen mökkilomille jokin ikäraja (ei alle 10 vuotiaita). Itse menisin 100 kertaa mieluummin Englantiin kalastajakylään kuin Espanjan turistirysään, missä maataan rannalla kuin sillit suolassa ja suurin osa suomalaisista kännissä. Sitäpaitsi kyllä siellä Englannissakin hellettä on. Olen käynyt 4 kertaa (kesäisin) ja aina on hellettä piisannut, ei ole vesisateesta ollut tietoakaan.

Vierailija
38/75 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan väärässä, ainakin ton blogin jonka löysin niin ei ne mihinkään kalastajakylään ollut menossa vaan isohkoon kaupunkiin ja sieltä parin päivän lomalle pieneen satamakaupunkiin jossa ihania hiekkarantoja.

Vierailija
39/75 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä toi loma kuulosti tosi kivalta.

Vierailija
40/75 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin Lontoon kuin Barcelonankin museoissa. Myös eläintarhat, leikkipuistot jne on mukavia, rannalla ei tarvitse olla koko lomaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä