Kauanko teidän päivähoidossa olevat lapsenne lomailevat tänä kesänä?
Kommentit (32)
Miehen kanssa viikon nyt kesäkuun puolivälissä ja mun kanssa heinäkuussa 3 viikkoa.
Palasin töihin vasta syksyllä ja lomaa minulla on vain 3 viikkoa. Miehen loppulomat on syyskuussa, joten silloin voidaan pitää lapsia vielä, jos tilanne sallii. Mieheni siis tuuraa silloin tällöin opettajana, kun on lomilla tai vapailla varsinaisesta päätyöstään, joten sen mukaan mennään.
Minulla on lomaa tuo viikko, olen aloittanut työt helmikuussa ja kesälomaa ei ole kertynyt enempää. Miehellä ei ole lomaa ollenkaan.
ja senkin vasta syyskuussa
Eikö sulla ja puolisollasi (jos sellainen on kuvioissa) ole lainkaan lomaa vai onko lapset hoidossa vaikka itse lomailette?
Yleensä vaihtelee tuolla 2-3 kk välillä.
On tarhassa kesäkuun puoleen väliin saakka, sitten alkaa mulla loma, joka kestää heinäkuun loppuun. Miehellä loma elokuussa, joten lomaa lapselle tulee 2,5kk.
Lapsikin ansaitsee lomansa.
Päivähoidossa ovat 1-3 päivää viikossa ja talvilomaa heillä yleensä 2x viikko vähintään, yleensä enemmän. Lisäksi joulun välipäivät vapaalla.
elokuun puoliväliin. Meillä ei tosin ole niin pitkään lomaa, mutta ovat isovanhempien hoidossa kaksi viikkoa.
ja lomailee aina kun äitillä tai isillä vapaata, yhteensä kesässä n.1,5kk. Yhtäjäksoisesti viikko kerrallaan x3 n. kahden viikon välein ja loput arkivapaita äitin kanssa..
lomaa ja syksyllä eskariin. Isi on ope eli taitaa saada jatkossakin lomailla kunnolla
muksut lomailevat 6vkoa. Kaksi aloittaa eskarissa. Ovat vain 8pvä/kk hoidossa, joten lomaa heillä on koko ajan ihan tarpeeksi ja hoitoa `virikkeenä`.
lapset lomailee 12vkoa, viikko jo takana. :)