Espanjassa matkustaneet! Mikä on/oli parasta?
Kommentit (28)
Kanarialla olen käynyt melko kauan sitten, se ei oikein napannut. Paras elämys oli Las Palmasissa akvaario nimeltään Poema del Maar Aquarium !
Julkisilla liikkumisen helppous ja edullisuus.
Se hetki kun paluulento laskeutui Helsinki-Vantaalle.
Vierailija kirjoitti:
Että osasin kielen
Sama täällä. Kun muutin aikoinaan työn perässä niin heti ensimmäisellä viikolla menin kielikurssille.
Vihamieliset paikalliset, jotka inhoavat turisteja.
En tiedä, halpa alkoholi kai. 3 kertaa olen käynyt, mutta ei siellä oikein ole viihtynyt. Thaimaaseen lähden jos viihtyä on tarkoitus.
Hyvä ruoka, leppoisa sää. Palvelukulttuur, jossa myös pelkkä kahvi ja limsa tarjoillaan pöytään. Ei tarvii tarjottimien kanssa jonottaa absin tiskillä. Tykkään myös hintatasosta, musiikista, kielestä. Saarillakin mukavaa, mantereella paras.
Kahden vkon turistiripuli kolmen vkon reissulla
jorge:lla oli kova ja suuri vehje...huusin
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, halpa alkoholi kai. 3 kertaa olen käynyt, mutta ei siellä oikein ole viihtynyt. Thaimaaseen lähden jos viihtyä on tarkoitus.
Niin, jokainen 3 kertaa olen lähtenyt kaverille tai kavereille seuraksi, kerran kävin ex-vaimon kanssa. Yksin en kyllä ikinä lähtisi Espanjaan, ei siellä olisi mitään tekemistä.
Thaimaassa olen käynyt monta kertaa myös yksin, siellä kyllä löytyy aina seuraa ja viihtyy. Sinne on taas vaikea saada kavereita lähtemään kun heillä on eukot ja perheet esteenä.
Vierailija kirjoitti:
Se on Thaimaahan, ei Thaimaaseen!
Vierailija kirjoitti:
Julkisilla liikkumisen helppous ja edullisuus.
Edullista vain paikallisille, ulkomaalaisille on eri hinnoittelu.
Espanjassa parasta on se, että siellä työllistetään omat ensin. Esim. hotellien siivoojat ovat espanjalaisia. Ma mu ja näkyy ikävä kyllä rantabulevardien reunoilla myymässä kopio schaipaansa. Saavat olla sen 3 kk, omalla kustannuksellaan, Espanjan sosiaaliturva (eli espanjanlaiset veronmaksajat) eivät kustanna näiden maahan tunkeutujien elämää.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas lähden Ahvenanmaaseen viihtymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas lähden Ahvenanmaaseen viihtymään.
Minä lähden Ruotsiseen.
Vierailija kirjoitti:
Espanjassa parasta on se, että siellä työllistetään omat ensin. Esim. hotellien siivoojat ovat espanjalaisia. Ma mu ja näkyy ikävä kyllä rantabulevardien reunoilla myymässä kopio schaipaansa. Saavat olla sen 3 kk, omalla kustannuksellaan, Espanjan sosiaaliturva (eli espanjanlaiset veronmaksajat) eivät kustanna näiden maahan tunkeutujien elämää.
Espanjaan tulee paljon halpatyövoimaa Etelä-Amerikasta, eli se hotellin "espanjalainen" siivooja saattaa hyvinkin olla Guatemalasta, Venezuelasta tai Kolumbiasta.
Ihan kaikki!
- hienoja vanhoja paikkoja ja historian siipien havinaa joka puolella
- upeita luontokohteita ja vaihtelevat maisemat: kaikkea löytyy, aina laskettelukeskuksista aurinkorantoihin
- aurinkoa ja valoa
- yleisesti ottaen mukavan leppoisa (joskin ajoittain äänekäs) paikallinen meininki
- hyvin toimivat palvelut
- sopiva ripaus ulkomaan eksotiikkaa ja erilaisia tapoja etenkin pääsiäisen aikaan
Että osasin kielen