Listatkaa kauniita kanityttöjen nimiä. Kaksi kania varattuna.
Kommentit (66)
eikö se ole ihan sama minkä nimen kanille laittaa. Miettispä ihmiset oikein huolella lastensakin nimet! Joku Ia ja Ea ihmisillä ei voi ymmärtää.
Mulla on kani Uros sen nimi on Taavi se on kääpiölupan ja hermeliinikanin sekotuspentu 8 viikkoa vanha se maksoi 30e se on chinchillan värinen ja sillä on tummansiniset silmät sillä tuli mukana hoitoohjeet pussi tuttua ruokaa ja heinäpaali
toffee tupuna nippe puppe minni manu helmeri mara
Ihania nimiä (:
Mun pupun nimi oli Puputti :D
Mutta jos äiti suostuisi niin ostaisin kesän aikana uuden pupun ja oon miettinyt nimeä
Mona (lausuttaisiin Moona)
Rosa (lausuttaisiin Roosa tai ihan Rosa)
Onko ehdotuksia ton tyylisille?
Pommi ja Gommi (vaikka toinen oikeesti olikin kissa ja molemmat miehiä, muttei niiden kanien seksuaali-identiteetti siitä kärsi)
Valma
Ulpu
Lotte
Bette
Melli
Milli
Lilli
Lippe
Tove
Tiuhti ja Viuhti
Vappu
Tuikku
Tiuku
Taika
Yllä olevat ei vaikuta kanin nimiltä
Minulla oli aikanaan sen niminen kani. Oli valkoinen. :)
Peppi, Muru, Mansikka, Muffinssi
Tos oli muutamii!! (:
No ehdotan minäkin: Raili ja Pirjo-Liisa
leidi,mimmi,pihka,mimosa,pörrö ja miisa<3<3<3<3<3 mulle tulee poika tai tyttö kani voitteko sanoo jotain kauniita nimii?!
[quote author="Vierailija" time="19.05.2011 klo 13:26"]
eikö se ole ihan sama minkä nimen kanille laittaa. Miettispä ihmiset oikein huolella lastensakin nimet! Joku Ia ja Ea ihmisillä ei voi ymmärtää.
[/quote]
Ia-Ea Aanika Korhonen Tässä päivää. :D
Pupuliini ja Esmeralda