Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Listatkaa kauniita kanityttöjen nimiä. Kaksi kania varattuna.

Vierailija
10.05.2011 |

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupuliini ja Esmeralda

Vierailija
2/66 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö se ole ihan sama minkä nimen kanille laittaa. Miettispä ihmiset oikein huolella lastensakin nimet! Joku Ia ja Ea ihmisillä ei voi ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kani Uros sen nimi on Taavi se on kääpiölupan ja hermeliinikanin sekotuspentu 8 viikkoa vanha se maksoi 30e se on chinchillan värinen ja sillä on tummansiniset silmät sillä tuli mukana hoitoohjeet pussi tuttua ruokaa ja heinäpaali

Vierailija
4/66 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toffee tupuna nippe puppe minni manu helmeri mara

Vierailija
5/66 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania nimiä (:
Mun pupun nimi oli Puputti :D
Mutta jos äiti suostuisi niin ostaisin kesän aikana uuden pupun ja oon miettinyt nimeä
Mona (lausuttaisiin Moona)
Rosa (lausuttaisiin Roosa tai ihan Rosa)

Onko ehdotuksia ton tyylisille?

Vierailija
6/66 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen nimeksi Luna :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/66 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pommi ja Gommi (vaikka toinen oikeesti olikin kissa ja molemmat miehiä, muttei niiden kanien seksuaali-identiteetti siitä kärsi)

Vierailija
8/66 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppi

Pipsa

Netta

Hertta

Mette

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/66 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valma

Ulpu

Lotte

Bette

Melli

Milli

Vierailija
10/66 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilli

Lippe

Tove

Tiuhti ja Viuhti

Vappu

Tuikku

Tiuku

Taika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/66 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllä olevat ei vaikuta kanin nimiltä

Vierailija
12/66 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikanaan sen niminen kani. Oli valkoinen. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/66 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilda ja Hulda :)

Vierailija
14/66 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppi, Muru, Mansikka, Muffinssi



Tos oli muutamii!! (:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/66 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehdotan minäkin: Raili ja Pirjo-Liisa

Vierailija
16/66 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

leidi,mimmi,pihka,mimosa,pörrö ja miisa<3<3<3<3<3 mulle tulee poika tai tyttö kani voitteko sanoo jotain kauniita nimii?!

Vierailija
17/66 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bella ja candy

Vierailija
18/66 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karl Kani tai Pelle Pelle

Vierailija
19/66 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2011 klo 13:26"]

eikö se ole ihan sama minkä nimen kanille laittaa. Miettispä ihmiset oikein huolella lastensakin nimet! Joku Ia ja Ea ihmisillä ei voi ymmärtää.

[/quote]

Ia-Ea Aanika Korhonen Tässä päivää. :D 

Vierailija
20/66 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paisti ja rukkanen