Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surettaa ja suututtaa niin vietävästi pojan puolesta :(((

Vierailija
30.05.2011 |

Eilen oli kavereille synttärijuhlat ja olimme kutsuneet 7 kaveria juhliin. Kutsussa pyysin ilmoittamaan jos ei pääse tulemaan. Yksi ilmoitti heti kun oli kutsun saanut ja yksi ilmoitti pari päivää aikaisemmin etteivät pääse. Jäljelle jäi siis viisi jotka olivat tulossa.

Kun juhlien piti alkaa, niin kukaan ei tullutkaan. Odottelimme 5 minuutta, 10 minuuttia ja lopulta kaksi tuntia eikä kukaan tullut. Eivätkä edes ilmoittaneet mitään. Mies meinasi jo eilen suutuspäissään soitella niille viidelle vanhemmalle ja kysellä miksi eivät tulleet saati sitten ilmoittaneet mitään. Onneksi sain estettyä.

Voitte vaan arvata pojan mielipahaa ja surua kun kaikki valmiiksi katettu ja herkut tehty ja sotettu eikä kukaan ilmaannu paikalle.

Poika ei ole kaikkein suosituin luokalla, mutta että kukaan ei tule oli minullekin aikamoinen pettymys. Ei varmaan kelpaa enää nykyään ns köyhisbileet kotona van pitää olla kaikenmaailman hoploppibiletiä...

Olipa kiva lähettää pettynytta lasta tänään koulun retkelle jota oli niiiin kovasti odottanut. Ei olisi enää sinnekään halunut mennä.

Kommentit (168)

Vierailija
161/168 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ensi vuotta ajatellen sitten ainakin tiedät, että laitat vastauspyynnön kutsuihin.

Toivottavasti tilanne ensi vuonna(kin) on sellainen, että haluatte järjestää juhlat. Ainakin itse kannustaisin siihen joka tapauksessa nimittäin olisi aika surku jos lapsi itse ei olisi innoissaan omista synttäreistään. Toki on luonnollista, jos ensi vuoden osalta kaverisynttäreiden suhteen näin olisi. Sinä äitinä olet avainasemassa siinä, että ensi vuonna synttärit onnistuvat, vaikka sinulla on ehkä jopa poikaakin kurjempi fiilis.

Hienoa kuulla, että isäsi on järkkäämässä kivaa yhteistä synttärijuttua. Tuollaisella koko perheen tuella on lapsen itsetunnon kannalta aivan ratkaiseva merkitys - lapsi kokee että hänen synttärit todellakin ovat tärkeät. Nyt tänä vuonna kaverisynttärit menivät pipariksi tietyistä syistä johtuen, mutta ensi vuonna nekin onnistuvat.

Vierailija
162/168 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ensi vuotta ajatellen sitten ainakin tiedät, että laitat vastauspyynnön kutsuihin.

"Kutsussa pyysin ilmoittamaan jos ei pääse tulemaan."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/168 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sama todellakaan ole että miten teet!

Eli totta kai kannattaa laittaa kutsuihin vastauspyyntö--> takuuvarmasti enemmän ihmisiä silloin tajua vastata.

Kun näin toimit, niin silloin sinulla on hyvä syy ITSE ottaa yhteyttä vanhempiin, joista ei ole mitään kuulunut. Täilöin SINÄ kontrolloit tilannetta.

Toki nyt voidaan tietysti jaaritella loputtomiin siitä, ettei löydy puhelinnumeroita. No, ehkäpä tuohonkin voisi valmistautua ja ITSE ottaa asiat omiin pikkukätösiin. Meidän päiväkodissa on aina lukuvuoden alussa tullut seinään lista vanhempien yhtyestiedoista. Kertaakaan kenenkään kohdalla EI ole ollut tyhjää.

Niinpä, jos teidän päiväkodissa ei tuollaista listaa jostain kumman syystä ole, niin PYYDÄ pk:n henkilökuntaa sellainen siihen seinälle laittamaan. Yksinkertaista eikö?

Maailmassa on paljon asioita, joihin itse ei pysty vaikuttamaan. Lapsen synttärit ja sinne tulevat ihmiset eivät ole yksi niistä. Ei millään pahalla....

Toki ymmärrän ap:ta ihan täysin. Hän ei kenties voinut aavistaa, että ihmiset käyttäytyvät noin välinpitämättömästi (en ole minäkään moisesta kuullut, paitsi nyt täällä palstalla). Mutta nyt hänkin asian tietää jatkoa ajatellen.

Vierailija
164/168 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieli koko perheen, eritoten lapsen vuoksi =( Näin herkkä ihminen kun olen, eivät kyllä kyyneeet kaukana olleet kun vain kuvittelikin toisen pettymyksen.

Itselläni vanhin lapsi on vasta 5v. mutta ihan oikeasti, odotan kauhulla ekoja kaverisynttäreitä (luin joskus sen yhden ketjun, jossa oli juurikin tällaisista synttäreistä kyse). Taidan itse ottaa aina varman päälle ja kutsua samoihin juhliin myös sukulaiset (joiden tiedän takuuvarmasti tulevan) niin on sitten ainakin muutama lapsivieras paikalla.

Eihän tuollaista pettymystä voi mitenkään korvata, mutta tee ap ihmeessä jokin todella mukava yllätys lapselle. Ehkä se vähän lieventää pettymystä.

Iso hali täältä.

Vierailija
165/168 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kutsussa pyysin ilmoittamaan jos ei pääse tulemaan."

Ymmärrätkö, tuo on eri asia. E-r-i a-s-i-a.

Kun vain tuon laitat kutsuihin, niin silloinhan sinä ET kontrolloi tilannetta. Ihmiset voivat unohtaa asian, kuten nytkin taisi käydä. Kun laitat kutsuun vastauspyynnön tiettyyn päivään mennessä, etkä ole ihmisistä kuullut, niin silloin SINÄ voit ottaa yhteyttä kutsunsaaneisiin. Ymmärrätkö?

Totta hemmetissä tuo sinunkin tapasi pitäisi toimia, mutta kun ei näemmä nyt sitten ainakaan teillä päin toimi, niin kannattanee muuttaa taktiikkaa. Veemäistähän toi on, että joutuu aikuisia ihmisiä paimentamaan, mutta teidän tapauksessa sinun nyt vain lapsesi puolesta sen joudut tekemään.

Vierailija
166/168 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieli koko perheen, eritoten lapsen vuoksi =( Näin herkkä ihminen kun olen, eivät kyllä kyyneeet kaukana olleet kun vain kuvittelikin toisen pettymyksen. Itselläni vanhin lapsi on vasta 5v. mutta ihan oikeasti, odotan kauhulla ekoja kaverisynttäreitä (luin joskus sen yhden ketjun, jossa oli juurikin tällaisista synttäreistä kyse). Taidan itse ottaa aina varman päälle ja kutsua samoihin juhliin myös sukulaiset (joiden tiedän takuuvarmasti tulevan) niin on sitten ainakin muutama lapsivieras paikalla. Eihän tuollaista pettymystä voi mitenkään korvata, mutta tee ap ihmeessä jokin todella mukava yllätys lapselle. Ehkä se vähän lieventää pettymystä. Iso hali täältä.

Laitat vain sen vastauspyynnön sinäkin niihin kutsuihin, jos kutsut ihmisiä joihin ette muuten niin ole yhteydessä (kuten pk-kavereita). Ihan suotta tehdä tuosta asiasta ongelmaa kun se ei sitä ole.

Vierailija
167/168 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapoja on erilaisia, kannattais varmaan selvittää mitä näillä itse tarkoittaa.

Vierailija
168/168 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi kyselee kutsujen antamisen jälkeen koulussa kavereiltaan pitkin viikkoa, että kuka on tulossa. Silloin tietää onko viesti menny vanhemmille perille. Ne jotka viimesenä päivänä sanovat vielä tulevansa, ovat aina tulleet. Näin on varmistettu että viesti menee jossain vaiheessa vanhemmillekin perille. Olen surullinen poikasi puolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi