Lue keskustelun säännöt.
voiko tänään käydä Helsingin keskustassa ilman että leimautuu homoksi?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pitää laittaa risti roikkumaan kaulaan, kuten vampyyrileffoissa.
Jos pelkäät homoksi leimautumista noin paljon, olet varmaan kaappihomo. Luultavasti et uskalla myöntää sitä edes itsellesi, koska olet kasvanut uskonnollisessa ja konservatiivisessa ympäristössä.
Ei voi, siksi pysynkin poissa