Tuleeko teillä usein rahan takia noloja tilanteita vastaan
kun selkeästi eri verran rahaa ihmisillä käytössä.
Kommentit (25)
että olen rahaton. Olen opiskelija ja jokainen varmaan tietää että opintotuki on vain 200 euroa.
kilpailumatkalla ja oli kyllä tekemistä näyttää iloista naamaa kun mentiin minimini-budjetilla majoituksen ja ruokien suhteen. En kehdannut edes ostaa mitään tuliaisia, kun kukaan muukaan ei ostanut. Melkein hävetti omat vaatteet, kun muut oli suurinpiirtein risaisissa verkkareissa.
miksi se on noloa et ihmisillä on eri verran rahaa käytössään? Eikös se ole ihan luonnollista?
Minäkin olen opiskelija, ja vaikka mies käykin töissä, niin rahat on tiukassa. Joskus teen ruokaostokset kolmelle lapselle + vanhemmille kun rahaa on vain muutama euro, joten täytyy todellakin laskea tarkasti mitä ostaa! Onneksi opiskelijanaolo ei ole pysyvää :)
Onneksi pyörin ympäristössä jossa rahalla ei ole väliä, ihmiset ovat tärkeitä, ei se raha jota käytetään.
Minulla on ystäviä jotka elävät äärimmäisessä köyhyydessä ja sitten myös niitä joilla on millä mällätä. Kaikki tilanteet sopeutetaan hienovaraisesti niiden mukaan joilla ei ole rahaa.
että olen rahaton. Olen opiskelija ja jokainen varmaan tietää että opintotuki on vain 200 euroa.
miksi se on noloa et ihmisillä on eri verran rahaa käytössään? Eikös se ole ihan luonnollista?
sellaiselle, jolla itsellään ei ole moiseen varaa. moni pitää ihan tavalista kertomistakin kehuskelluna.
kaverini naureskelleen ostamalleni lahjalle. Oli liian halpa. Itse oli käyttänyt ainakin muutaman markan enemmän omaani... Ja mä tosiaan käytin kaiken omistamani rahan.
tuntuisi kyllä tosi ikävältä jos muhun suhtauduttaisiin jotenkin erityistapauksena jolta pitäisi salailla normaaleja asioita sen vuoksi et olen "köyhä".
sellaiselle, jolla itsellään ei ole moiseen varaa. moni pitää ihan tavalista kertomistakin kehuskelluna.
Onneksi pyörin ympäristössä jossa rahalla ei ole väliä, ihmiset ovat tärkeitä, ei se raha jota käytetään.