Mikä on miehellesi tärkeintä elämässä?
Meillä vastaus on aina seksi, tai joskus vaihtoehtoisesti suihinotto tai pillun nuoleminen.. En jaksa enää kun mies ei koskaan kasva eivätkä hänen arvonsa "aikuistu".
Kommentit (30)
On todella huomaavainen ja vastuunsakantava mies. Toki laittaa top kolmoseen seksinkin, mutta ykkönen olemme me=)
Miten edes voisi olla toisin?!
Sitten toisena varmasti oman elämän toteuttaminen.
se kun luistaa ja sitä kun saa, niin johan ne aivotkin nousee sieltä jalkovälistä ylemmäs ja mies toimii perheensä, harrastustensa ja työnsä haasteissa kuin rasvattu. Minkä sitten arvottaa itse tärkeimmäksi, sitä en tiedä, mutta ei kunnollinen ja aikaan saava mieheni ainakaan ole tehokas eikä hyväntuulinen ilman seksiä. Kunnon pano vetää taas vieterit kaakkoon. Jaksaa, jaksaa, jaksaa....
isänsä, veljensä, työ, lapset,opiskelu ja minä. Minä pääsen listaan koska haluaa seksiä, ruokaa, puhtaat vaatteet ....
omat menot, viina ja kaverit..
lapset tuntuu vaan olevan tiellä ja mun kanssakaan ei viitsisi olla!
se kun luistaa ja sitä kun saa, niin johan ne aivotkin nousee sieltä jalkovälistä ylemmäs ja mies toimii perheensä, harrastustensa ja työnsä haasteissa kuin rasvattu. Minkä sitten arvottaa itse tärkeimmäksi, sitä en tiedä, mutta ei kunnollinen ja aikaan saava mieheni ainakaan ole tehokas eikä hyväntuulinen ilman seksiä. Kunnon pano vetää taas vieterit kaakkoon. Jaksaa, jaksaa, jaksaa....
Tää on NIIN totta.
Mua ei kyllä haittaisi, jos seksikin olisi vähän korkeamalla listalla...
Mutta olettaisin että perhe. Mutta tuskin ainakaan seksi tms. sen verran harvoin sitä saa...
että hän pystyy tekemään minut onneliseksi, muuallakin kuin sängyssä. Ja perhe sekä lapset.
Omien sanojensa mukaan lapsi. No, niin no, kyllähän aina valintatilanteessa omat menonsa laittaa ensin, etenkin kun ne liittyvät kaljaan. Seksi ei tunnu olevan mitään, valitettavasti.
Työ + raha, oma-aika ja sitten tulee lapsi ja minä :(
Meillä tärkeysjärjestys on minä kokonaisuutena (toki seksi osana, mutta tärkeämpää on ihmisyys ja kokonaisuus), sitten lapset, sitten Jumala, sitten muu perhe, ja sitten työ.
perhe, eli minä ja lapsi, mutta minä sanoisin että hänen työnsä ja yrityksensä.
siinä ykkönen ja kakkonen omien sanojensa mukaan :-)
siinä ykkönen ja kakkonen omien sanojensa mukaan :-)
Ollut siitä asti, kun tavattiin, oli tuolloin täyttämässä 20 vuotta.