Mikä on miehellesi tärkeintä elämässä?
Meillä vastaus on aina seksi, tai joskus vaihtoehtoisesti suihinotto tai pillun nuoleminen.. En jaksa enää kun mies ei koskaan kasva eivätkä hänen arvonsa "aikuistu".
Kommentit (30)
Mutta minä taidan sisältää sen seksin. Eli hyvän parisuhteen yleensä. Tärkeitä ovat myös ystävät ja musiikki (joka siis työ, mutta myös "enemmän"). Ihan olen tyytyväinen hänen arvojärjestykseensä, tai ainakin siihen, miten hän sen arjessa meille todistaa.
Itse en ole osannut ollenkaan ajatella, että se voisi olla ihmiselle tärkein asia. Olen kyllä pitänyt sitä tärkeänä, mutta en todellakaan prioriteettilistan kolmen ensimmäisen joukossa.
Meillä vastaus on aina seksi, tai joskus vaihtoehtoisesti suihinotto tai pillun nuoleminen.. En jaksa enää kun mies ei koskaan kasva eivätkä hänen arvonsa "aikuistu".
Mun miehelle tärkeintä maailmassa olen minä. Toki se seksikin on varmasti tärkeää, mutta se kulminoituu nimenomaan minuun. Samoin esimerkiksi työ ja raha: mies haluaa käydä töissä ja tienata rahaa, että voisi pitää minusta huolta ja tehdä minut onnelliseksi.
ja sitä kautta varmaan minäkin =) En osaa kuvitella millainen on ihminen, jolle elämässä tärkeintä on seksi... Järkyttävää!
Itse en ole osannut ollenkaan ajatella, että se voisi olla ihmiselle tärkein asia. Olen kyllä pitänyt sitä tärkeänä, mutta en todellakaan prioriteettilistan kolmen ensimmäisen joukossa.
Tuohan tarkoittaisi sitä, että jos emännän jalat menee ristiin, emäntä menee automaattisesti vaihtoon.
kalja tosiaankin ja kaverit sekä kaikki muu häntä kiinnostava touhu.
eli minä ja lapset. Koti ylipäätään. Tietysti kaverit, autot yms on tärkeitä, mutta se että me ollaan onnellisia ja meillä on kaikki hyvin on miehelle se ykkösjuttu. Seksi kuuluu luonnollisesti siihen vaimon onnellisena pitämiseen ja parisuhteeseen.
2) paskalla istuminen
3) seksi
4) piereskely
5) tyhjänpäiväisyyksien viestittely tuttujensa kanssa kännykällä ja facebookissa
eli mies varmaan sanoisi että perhe - siis viisi lastamme ja minä, mutta minä ja lapset voisimme sanoa että hänen työnsä, yrityksensä, harrastuksensa..
- vähän meinaa hymy olla jäässä tänäänkin tästä ajankäytöstä - eikö se ole rakkauden osoitus antaa perheelle aikaansa // miten jaat aikaasi, siten osoitat rakkauttasi, vai miten se menee..