Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on miehellesi tärkeintä elämässä?

Vierailija
23.05.2011 |

Meillä vastaus on aina seksi, tai joskus vaihtoehtoisesti suihinotto tai pillun nuoleminen.. En jaksa enää kun mies ei koskaan kasva eivätkä hänen arvonsa "aikuistu".

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mies varmaan sanoisi että perhe - siis viisi lastamme ja minä, mutta minä ja lapset voisimme sanoa että hänen työnsä, yrityksensä, harrastuksensa..



- vähän meinaa hymy olla jäässä tänäänkin tästä ajankäytöstä - eikö se ole rakkauden osoitus antaa perheelle aikaansa // miten jaat aikaasi, siten osoitat rakkauttasi, vai miten se menee..

Vierailija
22/30 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä taidan sisältää sen seksin. Eli hyvän parisuhteen yleensä. Tärkeitä ovat myös ystävät ja musiikki (joka siis työ, mutta myös "enemmän"). Ihan olen tyytyväinen hänen arvojärjestykseensä, tai ainakin siihen, miten hän sen arjessa meille todistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole osannut ollenkaan ajatella, että se voisi olla ihmiselle tärkein asia. Olen kyllä pitänyt sitä tärkeänä, mutta en todellakaan prioriteettilistan kolmen ensimmäisen joukossa.

Vierailija
24/30 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vastaus on aina seksi, tai joskus vaihtoehtoisesti suihinotto tai pillun nuoleminen.. En jaksa enää kun mies ei koskaan kasva eivätkä hänen arvonsa "aikuistu".

Mun miehelle tärkeintä maailmassa olen minä. Toki se seksikin on varmasti tärkeää, mutta se kulminoituu nimenomaan minuun. Samoin esimerkiksi työ ja raha: mies haluaa käydä töissä ja tienata rahaa, että voisi pitää minusta huolta ja tehdä minut onnelliseksi.

Vierailija
25/30 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä kautta varmaan minäkin =) En osaa kuvitella millainen on ihminen, jolle elämässä tärkeintä on seksi... Järkyttävää!

Vierailija
26/30 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole osannut ollenkaan ajatella, että se voisi olla ihmiselle tärkein asia. Olen kyllä pitänyt sitä tärkeänä, mutta en todellakaan prioriteettilistan kolmen ensimmäisen joukossa.

Tuohan tarkoittaisi sitä, että jos emännän jalat menee ristiin, emäntä menee automaattisesti vaihtoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/30 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.oma äiti

2.seksi.

3.lapsi

Vierailija
28/30 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalja tosiaankin ja kaverit sekä kaikki muu häntä kiinnostava touhu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/30 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli minä ja lapset. Koti ylipäätään. Tietysti kaverit, autot yms on tärkeitä, mutta se että me ollaan onnellisia ja meillä on kaikki hyvin on miehelle se ykkösjuttu. Seksi kuuluu luonnollisesti siihen vaimon onnellisena pitämiseen ja parisuhteeseen.

Vierailija
30/30 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2) paskalla istuminen

3) seksi

4) piereskely

5) tyhjänpäiväisyyksien viestittely tuttujensa kanssa kännykällä ja facebookissa



Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi