Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastatkaa rehellisesti;

Vierailija
20.05.2011 |

Oletteko polttaneet kannabista?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut mitään huumetta. Humalassa olen ollut kahdesti ja tupakkaa polttanut kerran. Ikä 45v ja sukupuoli nainen.

...Kerran toistakymmentä vuotta sitten suunnittelin jotain polttamista (en muista mitä ainetta) yhden ikäiseni naisystävän kanssa joka oli useamman kerran polttanut. Mutta kaverini sai epilepsian niistä aineista ja hänellä loppui polttamiset siihen. Ja minäkin onneksi säikähdin enkä mitään enää sen jälkeen ole puolileikillänikään ajatellut kokeilevani!!

Vierailija
22/36 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä jossain bileissä jos joku on tarjonnut. Mutta sitten päätin etten enää polttele ollenkaan kun ei sen ekan kerran jälkeen ole ollut mitään vaikutusta. Sama kun röökiä polttaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kannabis, hassis ja marihuana kaikki samoja vai eri aineita?

Vierailija
24/36 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mari on kukkaa ja vaikutus miedompi, hasis taas voimakkaampaa (suomessa suosittu)

Vierailija
25/36 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hasis on prosessoidumpaa kannabiksen kukinnoista tehtyä tavaraa, marihuana taas pelkkää kuivattua kannabiksen kukintoa.

Vierailija
26/36 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parikymppinen. Ei ollut mun juttu ollenkaan. Tuli enemmänkin huono olo, vaikka se nauraminen olikin ihan hilpeetä - kirjaimellisesti. Oli jotenkin pelottavaa, kun niin nopeasti meni nuppu sekaisin, vähän niinkuin kirkkaassa viinassa. Totesin, että juhlimiseen laimea alkoholi on enemmän mun juttu. Siitä tulee hiprakkaan sillai turvallisesti pikkuhiljaa.

Vierailija
27/36 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parikymppinen. Ei ollut mun juttu ollenkaan. Tuli enemmänkin huono olo, vaikka se nauraminen olikin ihan hilpeetä - kirjaimellisesti. Oli jotenkin pelottavaa, kun niin nopeasti meni nuppu sekaisin, vähän niinkuin kirkkaassa viinassa. Totesin, että juhlimiseen laimea alkoholi on enemmän mun juttu. Siitä tulee hiprakkaan sillai turvallisesti pikkuhiljaa.

Ajattelin, että tässä nyt tarkoitetaan kumpaakin.

Vierailija
28/36 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mari on kukkaa ja vaikutus miedompi, hasis taas voimakkaampaa (suomessa suosittu)

Mutta siis sama kasvi, eri osa? Miten sitten tämä kannabis? Onko joku yleisnimitys molemmille?

Vierailija
29/36 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä käyttänyt muitakaan huumeita.

Vierailija
30/36 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis sama kasvi, eri osa? Miten sitten tämä kannabis? Onko joku yleisnimitys molemmille?

Mä vastasin tuossa ylempänä, että hasis on niistä kukinnoista tehtyä tavaraa (semmoista levyä), marihuana pelkkää kuivattua kukintoa.

En tiedä miten sitä hasista tehdään, jotenkin puristamalla kai. Se on vahvempaa.

Vierailija
31/36 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hasis ja marihuana ovat kannabistuotteita.

Vierailija
32/36 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastasin tuossa ylempänä, että hasis on niistä kukinnoista tehtyä tavaraa (semmoista levyä), marihuana pelkkää kuivattua kukintoa. En tiedä miten sitä hasista tehdään, jotenkin puristamalla kai. Se on vahvempaa.

Myös sille edelliselle. Olempahan taas fiksumpi minäkin.

Vierailija
33/36 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIEDÄTTEKÖ,JOS GEENEISSÄ ON PIILOSSA SKITSOFRENIAA,SE VOI PUHJETA Y H D E S T Ä MARI/HASISKOKEILUSTA!KANNATTAA OTTAA ASIOISTA SELVÄÄ!NIIN MIETI TÄTÄ ENNENKUIN KOKEILET!!!

TÄYTYY SANOA ETTÄ AIKA KOVA HINTA!!TÄSTÄ ASIASTA EI OLE PUHUTA!MIKSIKÖHÄN!!

Vierailija
34/36 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

44 PUHUA KOKEMUKSESTA!!!! MIKSIKÖHÄN???!?!?!?!?!111

Vierailija
35/36 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua olenkin aina ollut kunnollinen ja rehellinen kansalainen

Vierailija
36/36 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua olenkin aina ollut kunnollinen ja rehellinen kansalainen

Silti poltan aina joskus kannabista. Kavereilta saan.