Lue keskustelun säännöt.
Mikä helvetti tätä konetta vaivaa?? Tallentaa ties mitä kaikkea ihan itse.
10.07.2011 |
Siis esim. tallentaa mun kirjoittamat otsikot ym. MUTTA ei sitten suostu tallentamaan mun salasanoja vaan aina pitää kirjautua keskustelupalstoille.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla