Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ihmisiä, jotka on todella todella LUUSEREITA ?

Vierailija
12.05.2011 |

ja miksi olette tekemisissä tällaisten ihmisten kanssa?

Minä tunnen erään miehen, iältään n.35v

hän on työtön, ruma, epäsosiaalinen, neitsyt, ei ole koskaan seurustellut ym. nörtteilee vaan kotonaan tietokoneensa kanssa.

ja hänen siskonsa on täysin samaa maata, myös neitsyt, työtön, ruma etc..

naurattaa, ja säälittää heidän vanhempansa kun on tuollaiset luuserilapset saanut.

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko tuo mies sellainen hintelä hiirulainen ja siskonsa 100-kiloinen pursuava "keiju"? Molemmat sellaisia, ettei ole urheilu maistunut?

Jos on, niin taidetaan tietää samat "luuserit".

eikä ehkä ihan satakiloinen mutta en tosin ole pariin vuoteen nähnyt :D

Vierailija
82/103 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulla tosin avomies, lapsi tulossa ja opiskelen yliopistossa, mutta silti.

Minulla on yksi ystävä. Enempää ystävyyssuhteita en ole onnistunut solmimaan, en siis ainuttakaan yläasteen jälkeen. Lukiosta en saanut yhtään pysyvää tuttavuutta, yliopistosta en ole saanut edes juttelukavereita. Olen käynyt yhdissä opiskelijabileissä, toiste en enää mennyt koska "en jaksanut". Säälittävää. En jaksa opiskella, sillä ala ei kiinnosta. En tiedä, mitä haluan tehdä tulevaisuudessa. Haen toiselle alalle, mutta en tiedä enää, selviänkö opinnoista. Tuntuu, että tyhmistyn vuosi vuodelta, enkä enää kykene sisäistämään mitään.

Istun päivät pitkät koneella ja katson telkkaria. Jos saan lähdettyä kaupungille, tunnen sen olevan suuri saavutus, mutta jälkeen päin masentaa koska mitä minä siellä muka edes tekisin? Ei ole ystäviä kenen kanssa kahvitella. Kiertelen siis yksin kauppoja enkä osta mitään, koska mikään vaate ei tunnu sopivan eikä oikein olisi varaakaan.

Lukioaikana olin vaihto-oppilaana. Jouduin siellä vaihtamaan kerran isäntäperhettä, sillä olin liian epäsosiaalinen ja juro. Toisenkaan isäntäperheen kanssa ei sujunut, ja minut palautettiin Suomeen.

En ole koskaan tehnyt kunnon töitä. Olen jakanut mainoksia, ja pidin siitä työstä muuten, mutta silloinkin ahdisti jos jakaessa tuli vastaan muita ihmisiä. Itsetuntoni taitaa olla aika nollassa nykyään. Esitelmien pitäminen on painajaiseni, tuntuu etten selviä mistään. En voi saada uusia kavereita, sillä en ole riittävän mielenkiintoinen, en osaa puhua oikeista asioista, minulla on kummallinen huumorintaju. En uskalla puhua julkisesti, sillä minulla on naiseksi varsin matala ääni. Häpeän aina, kun puhun kaupan kassalle, sillä tuntuu että kuulostan mieheltä.

Jooh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei tulisi ikinä edes tuttavapiiriin tuollaista, pikkasen eri luokista oltaisiin.

Vierailija
84/103 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuserimaista aloittaa tällainen muiden ihmisten mollaamisketju.

Vierailija
85/103 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko tuo mies sellainen hintelä hiirulainen ja siskonsa 100-kiloinen pursuava "keiju"? Molemmat sellaisia, ettei ole urheilu maistunut?

Jos on, niin taidetaan tietää samat "luuserit".

eikä ehkä ihan satakiloinen mutta en tosin ole pariin vuoteen nähnyt :D

Missä päin Suomea? :D Ei nyt tarvi tarkkaa paikkakuntaa kertoa, mutta jos alue...

Vierailija
86/103 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua aluetta kertoa, niin onko nämä sisarukset sellaisia, että niitä ei näy koskaan oikein missään? Sisko joskus kirjastossa, veljeä ei oikein sielläkään.

t.90

Vierailija
87/103 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firma mennyt alta ja vaimo jättänyt + velat päälle. Siinä on luuseri.

Se ei pelaa joka pelkää.

Mielestäni laiska sosiaalipummi ei ole luuseri sillä hän tähtää siihen eikä ole ryhtynyt peliin.

Epäonnistunut yrittäjä on todellinen luuseri ja se varmasti vituttaa. Sosiaalipummia tuskin vituttaa ratkaisunsa.

Todellinen luuserius on sitä että tietää epäonnistuneensa ja menettäneensä kaiken. Se syö miestä enemmän, kuin miljoonan velat.

Sosiaalipummeja voi tavallaan kutsua pelkureiksi, mutta eivät he ole luusereita. Minä avoimesti myönnän olevani luuseri siinä missä yritin voittaa.

T: Ex

Vierailija
88/103 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli räkäistä päin naamaa ja kusta haudallesi. Luuseri!

Vierailija
89/103 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli räkäistä päin naamaa ja kusta haudallesi. Luuseri!

Itken täälä humalassa yksin lamppuni alla ja pyyhin pöytää viskistä, jonka itkun saattelemana kaadoin läppärille :(

Toivottavasti te kaikki kusette haudalleni ja räitte naamalleni uhuuu. Lyökää vielä kipeää nilkkaani. Nilkutan sillä heti aamulla alkoon.

*kuola valuu humalaiselta naamaltani, kun parahtelen itkuuni* uhuu

Turistan tästä tiskirätistä juomani takaisin luuserilasiini.

Vierailija
90/103 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sillä silmällä katsotaan... ;)

Mut mä ajattelisin, että luuseri on sellainen, joka kovasta yrittämisestä huolimatta ei pysty olemaan tyytyväinen tässä elämässä, oli se yrittäminen sitten millä saralla tahansa (raha, maine, rakkaus...) Yrittää niin kovasti, mutta epäonnistuu, katkeroituu, on kateellinen toisille jne.

Moni vähentää töitä ihan tarkoituksella eikä taatusti ole luuseri, vaan tyytyväinen yksilö, joka pääsee pois luuserien oravanpyörästä...

moni elää sinkkuna eikä ole luuseri omassa elämässään, vaan tyytyväinen ettei elä luuseria perhehelvettiä...

moni konkan tehnyt liikemieskään ei ole luuseri eikä vedä itseään hirteen vaan näkee ne konkan hyvät puolet ja saa uuden alun...

moni 10 lapsen lestaäiti ei ole luuseri, vaan kokee elämän mielekkääksi...

tän voi nähdä niiiiiiiiiiiin monella tavalla.

Vierailija
91/103 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on alhaisen luonteenlaadun ja surkean älykkyysosamäärän omaava egotrippailija, jolle soisi oikein kunnollisen pudotuksen maantasalle sieltä omista _NAURETTAVISTA_ suuruusharhoistasi. Kyllä elämä sua toivottavasti vielä koulii. Olet ap tosi epämiellyttävä, sisäisesti ruma ihminen, ihan sama mitä hienoa olet saavuttanut, miltä näytät, mitä teet.

Kaikki sympatiani menevät noiden haukkumiesi ihmisten puolelle, olivat he sitten ihan millaisia tahansa!

Olen kanssasi täysin samaa mieltä.

Vierailija
92/103 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain itse torvelo haukkuu muita tietämättä toisten taustaa.

Tiedän ihmisiä joilla voi olla todella vakavia juttuja takana ja siksi eivät ole sellaisessa kunnossa että olisivat hankkineet akateemista uraa tms. Esim. hyväksikäyttöä lapsuudessa, alkoholistivanhemmat ja vaikka mitä.

Vierailija
93/103 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Vierailija
94/103 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suorittaa ja suorittaa eikä koskaan nauti elämästä eikä koe suuria tunteita mihinkään suuntaan. On vaan ja elää niinku kuuluukin, tekee ne 2 lämmintä ruokaa päivässä ja käy jumpassa puolittujen kans ja on aina välillä laihdustuskuurilla. Juttelee tarjouksista, vaipoista ja ruoanlaitosta ja sellaisista uutisista joilla ei ole mitään väliä.

Vierailija
95/103 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ystäväni ikinä aloittaisi tällaisen ketjun, pitisin sitä todellisenä luuserina ja olisin surullinen.

Tulee oma mies mieleen, miten hyväsydäminen hän on, hyväksyy niin monenlaiset ihmiset eikä ikinä ole puhunut kenestäkään halventavasti tai arvostelevasti.

Kiitos ap, sait minut muistamaan, millaisia ihmisiä minulle rakkaat ja tärkeät ovat

Vierailija
96/103 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mielellään mollaavat ihmisiä luusereiksi eri elämäntilanteiden takia. He kun itse eivät tiedä elämästä tuon taivaallista vaan kaikki kulminoituu auton hankintaan, talon rakentamiseen ja Lindexillä shoppailuun"

Samaa mieltä, luulin jo löytäväni täältä ihmisten keskustelua yhteiskunnan oikeista luusereista kuten rikollisista, narsisteista ja naisten alistamisesta mutta ei niinkin vähäiset asiat riittää kuin työttömyys tai seurustelemattomuus.

Moni ei taida tietää että neitsyys on suuresti arvostettua joissain kulttuureissa, on myös Victoria's secret malli joka päätti jättää seksin siihen asti kunnes meni naimisiin. Oman lähipiirini pahimmat luuserit on kouluja käymättömät kakarat, on paljon vanhempia jotka lässyttävät lapsilleen ettei koulua tarvitse käydä ja antavat periksi asiassa kuin asiassa, sama juttu koulukiusaajien kanssa koilukiusaus sen kun vain jatkuu ja näkyy mediassa. On myös narsistit jotka jäävät roikkumaan ja pilaamaan sekä suhteen että toisen itsetunnon, todellisia luusereita.

Vierailija
97/103 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kerron luusereita olevan ap:n kaltaiset, sisäisesti rumat ja ällöttävät ihmiset! Miten voi olla, etteivät tuollaisia ajatuksia päässään hautovat tajua, että se tekee heistä varsin epämiellyttäviä, ja varsinaisia luusereita sanan varsinaisessa merkityksessä, koska eivät ole vielä oppineet minkäänlaista itsekritiikkiä tai ajatustensa analysointia. Hyh hyh.

Vierailija
98/103 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on niin raukkamainen, että nauttii yhteiskunnan heikoimmille nauramisesta? Ja sinä sossu olet väärällä alalla.

Mutta ei se sen leivän päälle mitään saa!

Vierailija
99/103 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuserin, itseni. Koulut jäi kesken, työtä en ole löytänyt, mt-ongelmia, ei puolisoa, fyysinen terveyskin retuperällä.

Vierailija
100/103 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka lieneekin provo, osoittaa tällaisen aiheen valinta provoilutarkoituksessa vain sen, että olet itse luuseri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä