Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ihmisiä, jotka on todella todella LUUSEREITA ?

Vierailija
12.05.2011 |

ja miksi olette tekemisissä tällaisten ihmisten kanssa?

Minä tunnen erään miehen, iältään n.35v

hän on työtön, ruma, epäsosiaalinen, neitsyt, ei ole koskaan seurustellut ym. nörtteilee vaan kotonaan tietokoneensa kanssa.

ja hänen siskonsa on täysin samaa maata, myös neitsyt, työtön, ruma etc..

naurattaa, ja säälittää heidän vanhempansa kun on tuollaiset luuserilapset saanut.

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä luuserimaista on neitsyenä olemisessa, tai siinä, että ihminen on jonkun silmään ruma?

Oikeita luusereita ovat raiskaajat ja väkivaltaiset, kierot ihmiset, jotka ovat epäkohteliaita muille.

Vierailija
22/103 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko todella teidän mielestä niin ettei 40v neitsyt oo säälittävä? ettei ole koskaan saanut edes kännipanoo iskettyä?! onhan sellanen ihminen nyt täysi luuseri ja rumuudesta tämä kertoo myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Serkkutyttöni. Asuvat isänsä kanssa edelleen, lukion kävivät, mutta sen jälkeen ei mitään opiskelua tai töitä. Peräkammarin tyttöjä, tätikin erosi jo aikoja sitten ja nuo nelikymppiset tytöt asuu edelleen "iskän kaa".

- Eräs puolikaveri: pelkkä peruskoulu taustalla, kolme lasta eri miesten kanssa, ei päivääkään töitä, ryyppää 2-3 iltaa viikossa, hoidattaa lapsia jokaisella, joka suostuu ottamaan

- miehen eksä, melkein yhtä paha kuin tuo edellinen lukuunottamatta, ettei juo. Toisaalta on todella epäsiisti, ei siivoa koskaan.

Vierailija
24/103 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielellään mollaavat ihmisiä luusereiksi eri elämäntilanteiden takia. He kun itse eivät tiedä elämästä tuon taivaallista vaan kaikki kulminoituu auton hankintaan, talon rakentamiseen ja Lindexillä shoppailuun. Ja loppuaika katsellaan nenänvartta pitkin muita ja ollaan niin olevinaan että.

Itse olen ihan 'hyväosainen', mutta en ole saanut mitään valmiina vaan käynyt kovan koulun läpi. Ja ystäväpiiriini kuuluu ihmisiä laidasta laitaan.

On paljon mukavampaa seurustella särmikkäiden ja persoonallisten ihmisten kanssa kuin sellaisten, joiden on selkeästi jo vaikea olla itsensä kanssa kun jokainen ilme ja elekin pitää esittää t-ä-y-d-e-l-l-i-s-e-s-t-i. Ja kulissina päälle kaikki se ihana roina mitä on niiiiin kiva esitellä.

Tyhjää täynnä!

Vierailija
25/103 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtevät tekevät sen rikastumisen ja ns. menestymisen toivossa? Opiskelu voi tuoda elämään monenlaista muutakin "rikkautta", todellakin.

t. pienipalkkainen humanisti, tutkija unelmatyössään

sitä kykene mihinkään käyttämään.

Mullakin on yksi luuserikaveri, joka aina selittää,kuinka hän on saanut niin hvyiä pisteitä äo-testeistä sun muista palikkatesteistä, pärjännyt kaikissa kouluissa niiiiiin hyvin (kunnes jokaisen lopettanut kesken) jne.

Kyllä siinä on ihan ehta luuseri, jos on kuten tuo kaverini, onnistunut elelemään yli 30-vuotiaaksi ilman että on päivääkään töitä tehnyt.

Kyllä tuosta pitäisi palkita palokunnalla!

En tunne montaa ihmistä, jotka tuohon kykenevät. Naisiltahan tuo hoituu, kun pukkaavat lasta lapsen perään.

Mutta asiaan. Luusereina pidän korkeastikoulutettuja työttömiä. Etenkin maistereita. Mikä saa ihmisen opiskelemaan työttömäksi? Minusta se on ehtaa luuseriutta.

Mitä hyötyä on opiskella, jos sillä ei rikastu ja menesty?

Vierailija
26/103 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo alkoholia enkä polta, en myöskään kiroile lasten kuullen tai puhu tyhmiä. En huijaa Kelaa saati sossua (en käy siellä), olen rehti mutta vähän yksinkertainen. Töissä en ole ollut mielenterveysongelmieni vuoksi, olen tosin hakenut töitä tämän vuoden aikana useampaan otteeseen.

Luen paljon ja osallistun lähikirjastoni lukupiiriin aina mahdollisuuden mukaan. Olen ollut saman miehen kanssa kohta 10 vuotta yhdessä.

Vierailija
27/103 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on luuseri? Se joka ei syystä tai toisesta yritä mitään, vai se joka yrittää muttei pärjää? Kenellä on oikeus väittää, että tietty määritelmä luuserille on oikea ja joku toinen väärä? Tuskin on löydettävissä mitään "alkuperäistä" määritelmää luuserille.

Itse olen tottunut ajattelemaan luuserina sellaista, joka ei osaa eikä edes halua elää elämäänsä ihmisiksi eikä näytä myöskään iän myötä oppivan. Tunnen yhden tällaisen; hän on minäminä-kriisistä toiseen ajelehtiva, läheisilleen tuhoisa 40+ mies. Lähtökohtiin hän ei voi vedota, ne ovat olleet täysin asialliset, mutta luonne vain on vain niin kusipäinen että sitä ei edes elämänkokemus jalosta.

Vierailija
28/103 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miksi olette tekemisissä tällaisten ihmisten kanssa?

Minä tunnen erään miehen, iältään n.35v

hän on työtön, ruma, epäsosiaalinen, neitsyt, ei ole koskaan seurustellut ym. nörtteilee vaan kotonaan tietokoneensa kanssa.

ja hänen siskonsa on täysin samaa maata, myös neitsyt, työtön, ruma etc..

naurattaa, ja säälittää heidän vanhempansa kun on tuollaiset luuserilapset saanut.

Olen itse luontainen luuseri ja se on minulle ainoa oikea tapa olla ja elää. En vaihtaisi päivääkään mihinkään muuhun. Luuserina olemisessa on monia etuja:

-voi olla aivan oma itsensä

-ei menetä mitään

-tavallinen elämä ei ole jatkuvan pelon aihe

-ei tarvitse pönöttää sosiaalisesti

-elämä maistuu todemmalta

-voi seurata huvittuneena vierestä oravanpyörässä pinnistelevien itseaiheutettuja kärsimyksiä

-ei tarvitse olla tekemisissä kaltaistesi tyhjäntärkeiden narttujen kanssa

-jne.

Suosittelen kaikille, joilla riittää älliä nauttia elämästä elettävänä elämänä.

Vierailija
29/103 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri on ihminen joka käyttää toisia hyväkseen, on käytökseltään ylimielinen ja ylistää itsään muiden yläpuolelle. Voi olla rikas tai köyhä. Rikkauskaa ei tosiaan ole este luseriudelle.

Luuseri kuvittelee olevansa kaikkien ja kaiken yläpuolella.

Isäni on luuseri, en kyllä olekkaan tekemisissä.

Mieheni velion luuseri, ollaan harvakseltaan tekemisissä.

Siskon imies on luuseri, vältä tapaamistaan mahdollisuuksien mukaan.

Vierailija
30/103 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kermaperse ja siitä onnellinen!!

Vierailija
31/103 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on olla ruma! Tai vanha! Vanha, ruma ja neitsyt mä repeen :DDDDD!

Vierailija
32/103 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko vaikea uskoa, että kaikki ei ole kiinnostuneita seksistä. Kaikkien elämä ei pyöri sen ympärillä, että saa pissavälineet yhteen...

onko todella teidän mielestä niin ettei 40v neitsyt oo säälittävä? ettei ole koskaan saanut edes kännipanoo iskettyä?! onhan sellanen ihminen nyt täysi luuseri ja rumuudesta tämä kertoo myös.

Vierailija
33/103 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
34/103 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmaan aika nuori, vaikuttaa niin naivilta.

Vierailija
35/103 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niiiiin hävettäis olla työtön impi! Onneks menetin neitsyyteni ennen ku jäin työttömäkx!!!!11

KIITOS, illan naurut!

Vierailija
36/103 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sit eessä nähtävästi luuserius, jos ap:een viestiin on luottaminen.

Olen neitsyt, ruma, työllistymine tulevaisuudessa ei oo mikään takuuvarmuus (oon joutunu keskeyttää kaks kouluu ja kolmas menos).

Ainoo et ikää on vasta 20vö. Varmaan mul on sit viel mahis ponnistaa ja olla vähemmän luuseri?

En tosin tienny et rumuus ja neitsyys tekee ihmisestä luuserin... Non oon masennusta sairastava onneks valmiiks. Kiitos. Hyvä tulevaisuus mullakin eessä, apn kaltasten elämästä tietämättömien haukkumana :(

Eipä taitane painaa missään mitään se et olen psykologinkin testaamana esim ikäisitäni keskivertoa älykkäämpi ynnä muuta. Mut koska olen varmaan tueva ikisinkku ja ruma ja en oiken kamalan hyvin kestä paineisessa työelämässä ni hyi mikä luuseri...

Vierailija
37/103 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
38/103 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sit eessä nähtävästi luuserius, jos ap:een viestiin on luottaminen.

Olen neitsyt, ruma, työllistymine tulevaisuudessa ei oo mikään takuuvarmuus (oon joutunu keskeyttää kaks kouluu ja kolmas menos).

Ainoo et ikää on vasta 20vö. Varmaan mul on sit viel mahis ponnistaa ja olla vähemmän luuseri?

En tosin tienny et rumuus ja neitsyys tekee ihmisestä luuserin... Non oon masennusta sairastava onneks valmiiks. Kiitos. Hyvä tulevaisuus mullakin eessä, apn kaltasten elämästä tietämättömien haukkumana :(

Eipä taitane painaa missään mitään se et olen psykologinkin testaamana esim ikäisitäni keskivertoa älykkäämpi ynnä muuta. Mut koska olen varmaan tueva ikisinkku ja ruma ja en oiken kamalan hyvin kestä paineisessa työelämässä ni hyi mikä luuseri...

Vierailija
39/103 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aika läheltä liippaa. En kuitenkaan luokittele ihmisiä näin radikaalisti "lusereiksi"?

Vierailija
40/103 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tällaiset ap:n kaltaiset pikkusielut ovat mielestäni ihmisinä luusereita. Ja rumia. Sisäisesti.

Varma merkki luuseriudesta on se että lähtee av:lle keikkumaan omalla olemattomalla paremmuudellaan ja naureskelemaan muille.

Siperia opettaa, kuten sanotaan. Vielä se aapeekin oppii, vaikka hitaasti, tyhmään päähän kun ei heti uppoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän