Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ihmisiä, jotka on todella todella LUUSEREITA ?

Vierailija
12.05.2011 |

ja miksi olette tekemisissä tällaisten ihmisten kanssa?

Minä tunnen erään miehen, iältään n.35v

hän on työtön, ruma, epäsosiaalinen, neitsyt, ei ole koskaan seurustellut ym. nörtteilee vaan kotonaan tietokoneensa kanssa.

ja hänen siskonsa on täysin samaa maata, myös neitsyt, työtön, ruma etc..

naurattaa, ja säälittää heidän vanhempansa kun on tuollaiset luuserilapset saanut.

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä on kuvattu niitä jotka ei yritä ja ovat valinneet loismaisen elämäntyylin. Loisena eläminen ei ole luuseriutta vaan se että oikeasti yrittää ja firma menee konkkaan ja vaimo jättää.

Häviäjä häviää kaiken. Eihän sossupummi edes pelaa, hän ei voi hävitä.

Vierailija
62/103 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap miksi olet sitten näiden henkilöiden kanssa tekemisissä ja oletko katkera jostain ?

en oikeastaan ole tekemisissä, koska seurassa he eivät koskaan puhu mitään, nököttävät vain hiljaa.

ovat kaukaista sukua.

Miten tiedät, onko joku (luonteeltaan vielä sisäänpäin kääntynyt) kaukainen sukulainen neitsyt vai ei? Millaisia sukujuhlia teillä oikein on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sit eessä nähtävästi luuserius, jos ap:een viestiin on luottaminen. Olen neitsyt, ruma, työllistymine tulevaisuudessa ei oo mikään takuuvarmuus (oon joutunu keskeyttää kaks kouluu ja kolmas menos). Ainoo et ikää on vasta 20vö. Varmaan mul on sit viel mahis ponnistaa ja olla vähemmän luuseri? En tosin tienny et rumuus ja neitsyys tekee ihmisestä luuserin... Non oon masennusta sairastava onneks valmiiks. Kiitos. Hyvä tulevaisuus mullakin eessä, apn kaltasten elämästä tietämättömien haukkumana :( Eipä taitane painaa missään mitään se et olen psykologinkin testaamana esim ikäisitäni keskivertoa älykkäämpi ynnä muuta. Mut koska olen varmaan tueva ikisinkku ja ruma ja en oiken kamalan hyvin kestä paineisessa työelämässä ni hyi mikä luuseri...

sitä kykene mihinkään käyttämään.

Mullakin on yksi luuserikaveri, joka aina selittää,kuinka hän on saanut niin hvyiä pisteitä äo-testeistä sun muista palikkatesteistä, pärjännyt kaikissa kouluissa niiiiiin hyvin (kunnes jokaisen lopettanut kesken) jne.

Kyllä siinä on ihan ehta luuseri, jos on kuten tuo kaverini, onnistunut elelemään yli 30-vuotiaaksi ilman että on päivääkään töitä tehnyt.

Vierailija
64/103 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuskin nyt satavarmaan ap, tiedät heidän neitsyyksistään. Mun mielestä sä olet aika luuseri, kun tuollaisilla perusteilla luuseriksi nimität. Aika lapsellista, ikäsi luultavasti juuri ja juuri täysi-ikäinen.

Juu, tunnen parikin ihmistä joita voisi tosiaan moisella sanalla käyttää ja olen tekemisissä koska ovat perhettäni, kuitenkin yrittävät sieltä kuopan pohjalta kaikin keinoin nousta ja minä autan kun pystyn.

Vierailija
65/103 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monen lapsen yh, kaikilla lapsilla eri isä. Koulutuksena peruskoulu, välillä käy hanttihommissa mitä työkkäri järjestää.

Jos pärjäisi kaikesta huolimatta, ei olisi mikään luuseri, mutta lapset kärsivät, ja heillä on pahoja ongelmia :(

En ole tekemissä enää, liian vaativa tapaus.

Vierailija
66/103 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kykene mihinkään käyttämään.

Mullakin on yksi luuserikaveri, joka aina selittää,kuinka hän on saanut niin hvyiä pisteitä äo-testeistä sun muista palikkatesteistä, pärjännyt kaikissa kouluissa niiiiiin hyvin (kunnes jokaisen lopettanut kesken) jne.

Kyllä siinä on ihan ehta luuseri, jos on kuten tuo kaverini, onnistunut elelemään yli 30-vuotiaaksi ilman että on päivääkään töitä tehnyt.

Kyllä tuosta pitäisi palkita palokunnalla!

En tunne montaa ihmistä, jotka tuohon kykenevät. Naisiltahan tuo hoituu, kun pukkaavat lasta lapsen perään.

Mutta asiaan. Luusereina pidän korkeastikoulutettuja työttömiä. Etenkin maistereita. Mikä saa ihmisen opiskelemaan työttömäksi? Minusta se on ehtaa luuseriutta.

Mitä hyötyä on opiskella, jos sillä ei rikastu ja menesty?

Vierailija
67/103 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Tekee mukuloita eri-isä ehdokkaiden kanssa, jotka ovat joka toisensa jälkeen täydellisiä naisten hakkaajia ja idiootteja. Tämä nainen kehtaa valittaa kun lapsilla ei ole vaatteita ja ruokaa. Lapsilla on henkisiä vaikeuksia, ja saavat hyvin vähän huomiota. On lapsellinen, ei saa koulutettua itseään. Sossuntuella elävä ja täysin itse aiheuttanut elämäntilanteensa. Ehkäisyä osaa käyttää aivan varmasti.

Pakko olla tekemisissä, liian läheinen :/

Vierailija
68/103 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luusereina pidän korkeastikoulutettuja työttömiä. Etenkin maistereita. Mikä saa ihmisen opiskelemaan työttömäksi? Minusta se on ehtaa luuseriutta.

T: Amis olisi ollut järkevämpi ratkaisu

Vierailija
69/103 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä teininä tosin luulin tuntevani, koska elämänkokemusta ei ollut yhtään. Nyt tiedän, että ne ihmiset, joiden valintoja en ymmärtänyt, kantavat usein sellaisia taakkoja, joista en tiennyt mitään ja joita en tiennyt edes olevan olemassa. Nyt ymmärärn hyvin, mitä vuosien työttömyys, sairaus, elämän kriisit tai esimerkiksi paniikkihäiriö voi ihmiselle tehdä, ja saada pelkäämään ja välttämään asioita, jotka olisivat hänelle hyväksikin. Kaikki ei myöskään ole mahdollista kaikille.

Minun onnekseni omassa nuoruudessani ei ollut nettiä. Ei voinut kirjoitella kaikkia idioottimaisuuksia nettiin jossa ne säilyvä loppuelämän. Ap;n kannattaa muistaa aloituksensa esimerkiksi kymmenen vuoden päästä - toivottavasti hänen ajatusmaailmansa on silloin vähän kypsempi.

Vierailija
70/103 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumille, lihaville, neitsyille, joiden elämä on kaikkea muuta kuin hohdokas. Mutta kun ajattelee heitä, he ovat olleet usein koulukiusattuja ja syrjittyjä jo varhain koulussa juuri tuon rumuuden, ylipainon ja huonon vaatetuksen (jonka takana on omien vanhempien köyhyys) takia, ei siinä ihminen tee muuta kuin vetäydy kuoreensa. Olisitko sinä AP rumana, lihavana ja halveksittuna itse rohkea ja sosiaalinen??? Osaatko edes ajatella, millaista on ollut elää heidän elämäänsä??? Itse olin neitsyt 27 vuotiaaksi, juuri siksi, että en antanut kännipanoa monille tarjokkaille, mutta minua taas ei huolittu seurustelusuhteisiin, -- koska olin se ruma ja lihava takarivin hiljainen tyttö, jota kiusattiin alaluokilla. No, koulu sujui, ja luin lääkäriksi ja löysin yhtä nörtin lääkärmiehen opiskellessa lääkiksessä, ja olen nyt onnellinen kotiäiti, kun mieheni tekee uraa. Myötätunto on yksi kypsän ihmisen merkki. Ap voisit miettiä osaltasi miten suhtaudut lähimmäisiisi. Vaikutat epävarmalta ihmiseltä. Älä tuomitse muita ihmisiä, heillä on aina takanaan jokin historia, ja itse et olisi välttämättä kyennyt toimimaan heitä paremmin heidän lähtökohdistaan.

Vierailija
71/103 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri on sellainen, joka tekee toisille pahaa. Ihminen, joka tekee maailman huonommaksi eikä paremmaksi paikaksi.

Tuollaisia ei onneksi ole edes tutuissani. Mutta juu, sellaisia on olemassa ja se on kurjaa.

Vierailija
72/103 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miksi olette tekemisissä tällaisten ihmisten kanssa?

Minä tunnen erään miehen, iältään n.35v

hän on työtön, ruma, epäsosiaalinen, neitsyt, ei ole koskaan seurustellut ym. nörtteilee vaan kotonaan tietokoneensa kanssa.

ja hänen siskonsa on täysin samaa maata, myös neitsyt, työtön, ruma etc..

naurattaa, ja säälittää heidän vanhempansa kun on tuollaiset luuserilapset saanut.

ööh, miten tiedät noin tarkasti heidän seksielämästään? :O :D

Vierailija
73/103 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse, aikoinaan.

Jäi jopa peruskoulu kesken. Aloin käyttää huumeita ja ajelehdin monet vuodet.

Nyt olen onnellinen äiti. Opiskelen yliopistossa ja tavoittelen juuri sitä unelma ammattia, mistä lapsena haaveilin.

Vierailija
74/103 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä. Olen ollut suurimman osan elämääni työtön, nyt olen sairaseläkkeellä. Sattumalta sitten löysin miesystäväkseni samanlaisen mt-ongelmaisen, ruman, lähemmäs viisikymppisen viinaanmenevän peräkammarinpojan, joka on aiemmin seurustellut naisen kanssa vain pari puolivuotisjaksoa.

Kieltämättä mua joskus säälittää miehen vanhemmat, kun eivät ole saaneet potkittua poikaa omilleen. Pikkuhiljaa tässä on selvinnyt, että taitavat vanhemmat ostaa ruuankin suurimmaksi osaksi, ja tietysti maksavat kaikki asumiseen liittyvät kulut.

Vierailija
75/103 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko tuo mies sellainen hintelä hiirulainen ja siskonsa 100-kiloinen pursuava "keiju"? Molemmat sellaisia, ettei ole urheilu maistunut?

Jos on, niin taidetaan tietää samat "luuserit".

Vierailija
76/103 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden kaverin kautta, itse en ole paljoa tekemisissä.

parikymppinen, ei ole saanut mitään koulutusta peruskoulun jälkeen, ei ole töissä, elää isovanhempiensa rahoilla. jättää kaiken minkä aloittaa (työkkärin kurssit jne.) kesken.

se on minusta luuseriutta, että vaikka on tuollainen tilanne niin ei hae todellakaan kaikkia työpaikkoja, vaan pitäisi löytyä tosi hyvä että neiti voisi mennä töihin, ja arvatkaa pääseekö tuollainen niihin hyviin...

luuseriutta ei ole se, jos sairastuu tai tulee joku elämäntilanne että syrjäytyy.

Vierailija
77/103 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä luuserimaista on neitsyenä olemisessa, tai siinä, että ihminen on jonkun silmään ruma?

Oikeita luusereita ovat raiskaajat ja väkivaltaiset, kierot ihmiset, jotka ovat epäkohteliaita muille.

Se on se epäkohteliaisuus, joka on suuri synti. Jos eteesi tulee murhaaja, joka kaikin tavoin välttää aiheuttamasta kipua (ei ole väkivaltainen), pumppaa sinut täyteen morfiinia, jotta olosi olisi ihana, ja sanoisi: "Anteeksi, ei mitään henkilökohtaista!", niin ok.

Mitään en oikein vihaa niin paljon kuin näitä kohteliaisuuksia vaativia ihmisiä, jotka usein vielä paheksuvat valehtelua ("Oliko sulla kiva päivä?", "Tosi kiva!", vaikkei ollut, vaan vitutti, SAATANAN VALEHTELIJA).

Vierailija
78/103 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luusereina pidän korkeastikoulutettuja työttömiä. Etenkin maistereita. Mikä saa ihmisen opiskelemaan työttömäksi? Minusta se on ehtaa luuseriutta.

Onko sinusta parempi olla tyhmä ja työtön kuin oppinut ja työtön? Oppineelle työttömälle sentään jää kyky lukea, ajatella ja nauttia siitä, vaikka olisi taloudellisesti tuottamaton. Sen sijaan tyhmä ihminen, jolle oppiminen on kärsimystä ja ainoa haave on rikastua, menettää työttämäksi jäädessään kaiken. Sellaista luuseria käy tosiaan sääliksi.

Vierailija
79/103 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehensä siivellä elelee ja toisten kansalaisten nahkasta repii työttömyyskorvauksensa. Kyllä voisi minusta poikkaista kaikki tuet esim. viiden työttömyysvuoden jälkeen. Sen jälkeen työleirille vaan oppimaan työnarvostusta kaikki luuserit. Yököttää!

Vierailija
80/103 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä on kuvattu niitä jotka ei yritä ja ovat valinneet loismaisen elämäntyylin. Loisena eläminen ei ole luuseriutta vaan se että oikeasti yrittää ja firma menee konkkaan ja vaimo jättää.

Sama kävi mielessä, kun avasin tätä sivua.

Luuseri eli häviäjä voi olla vain, jos on yrittänyt. Se yritys ovi olla firma, mutta se voi olla myös opiskelu, avioliitto, työura, urheilu-ura tai jotain muuta. Minä pidän itseäni luuserina, koska olen eronnut, pärjännyt huonosti työssäni, lihonnut ja näin hukannut mahdollisuuteni onnelliseen elämään. Jos olisin pysynyt sinkkuna ja valinnut helpomman ammatin, olisi moni häviö jäänyt kokematta. (Siitä olen onnellinen, että elätän itseni ja lapseni.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme