Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ihmisiä, jotka on todella todella LUUSEREITA ?

Vierailija
12.05.2011 |

ja miksi olette tekemisissä tällaisten ihmisten kanssa?

Minä tunnen erään miehen, iältään n.35v

hän on työtön, ruma, epäsosiaalinen, neitsyt, ei ole koskaan seurustellut ym. nörtteilee vaan kotonaan tietokoneensa kanssa.

ja hänen siskonsa on täysin samaa maata, myös neitsyt, työtön, ruma etc..

naurattaa, ja säälittää heidän vanhempansa kun on tuollaiset luuserilapset saanut.

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti oikein miettiä että tunnenko luusereita ja mitä ylipäänsä luuseriudella tarkoitan.

Tunnen kyllä köyhiä ihmisiä, työttömiäkin. Rumuudesta en osaa sanoa enkä ole kauhean tarkkaan perillä heidän seksielämästään. Olen heidän kanssaan tekemisissä joko siksi että he ovat kavereitani tai työni kautta. Minusta he eivät ole luusereita.

Tuntemani luuseri on tyyppi joka monen mielestä komea, naissuhteita on runsaasti, työtä ja koulutustakin on. Mutta kun hän on niin olevinaan! On niin kovaa jätkää joka asiassa ja aika katteettomasti, suurentelee, rehentelee ja valehtelee (huonosti). Se tekee hänestä minun silmissäni luuserin, siis tuo säälittävyys ja naurettavuus. Mutta ehkä ap tykkäisi ;-)

Vierailija
42/103 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Serkkutyttöni. Asuvat isänsä kanssa edelleen, lukion kävivät, mutta sen jälkeen ei mitään opiskelua tai töitä. Peräkammarin tyttöjä, tätikin erosi jo aikoja sitten ja nuo nelikymppiset tytöt asuu edelleen "iskän kaa".

- Eräs puolikaveri: pelkkä peruskoulu taustalla, kolme lasta eri miesten kanssa, ei päivääkään töitä, ryyppää 2-3 iltaa viikossa, hoidattaa lapsia jokaisella, joka suostuu ottamaan

- miehen eksä, melkein yhtä paha kuin tuo edellinen lukuunottamatta, ettei juo. Toisaalta on todella epäsiisti, ei siivoa koskaan.

tunnetko kyseiset ihmiset niin hyvin?

veikkaan ettet tunne heitä tarpeeksi hyvin antaaksesi luuserin leimaa.

eikä tuossa nyt kovinkaan montaa ollut. tunnen monta koditonta, joukossa on myös korkeastikoulutettuja. luusereitahan he ovat silti vai mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko todella teidän mielestä niin ettei 40v neitsyt oo säälittävä? ettei ole koskaan saanut edes kännipanoo iskettyä?! onhan sellanen ihminen nyt täysi luuseri ja rumuudesta tämä kertoo myös.

Minä miehenä päätän siitä asiasta. Te olette hiljaa. Jos olette kilttejä niin luuseriudesta pääsee helposti eroon. Kunhan tarjoatte Repelle kaljat.

T: VanhaRepe

Vierailija
44/103 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuitenkaan juoppo, mutta todella todella luuseri olen. Vain ne ihmiset ovat tekemisissä kanssani joiden on pakko esim. työnsä puolesta tai lähisukulaiset.

Ketään en pakota olemaan kanssani tekemisissä.

Vierailija
45/103 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko todella teidän mielestä niin ettei 40v neitsyt oo säälittävä? ettei ole koskaan saanut edes kännipanoo iskettyä?! onhan sellanen ihminen nyt täysi luuseri ja rumuudesta tämä kertoo myös.

Minä miehenä päätän siitä asiasta. Te olette hiljaa. Jos olette kilttejä niin luuseriudesta pääsee helposti eroon. Kunhan tarjoatte Repelle kaljat.

T: VanhaRepe

Tattista vaan Repe. Kun ajat käy heikoksi ja säät kylmenee, käännyn puoleesi.

Vierailija
46/103 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin Soinin. Täysi vastuunpakoilija ja luuseri.

Vierailija
47/103 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on nistejä ja niiden elämä on todella ankeeta.. Yksi hakkasi ja ryösti pyörätuolipotilaan ja muutenkin ne pahoinpitelee kunnollisia ihmisiä. Varastelee kaupoista ja hilluu kaupungilla ihan sekaisin.. Monta samaan porukkaan kuuluvaa on jo kuollut huumeisiin, eikä nää muut oo ottanu opikseen vaan vetää kaikkee sekasin edelleen.

Sit on myös yksi kaveri, jonka päällimmäinen tavoite elämässä on vetää monet kännit viikossa. Hän on lykännyt lapsensa äidilleen. Töitä hän ei jaksa tehdä ja on sanonut että kun sossusta saa niin helposti rahaa, että on iha turha mennä töihin.. Luottotiedot menneet kun on tilattu vaatteita ja kodinkoneita osamaksulla eikä ole maksettu.. On kova rähisijä, ja rehentelee aina riehumisillaan ja kännissä autolla ajelemisisllaann..

Vierailija
48/103 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri on sellainen, joka tekee toisille pahaa. Ihminen, joka tekee maailman huonommaksi eikä paremmaksi paikaksi.

Vierailija
49/103 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillekkin vaan siunautuu niin hyvin, ettei se kupla koskaan puhkea. Mutta miksi olet niin katkera ja katellinen heille?

Minä olen syntynyt kultalusikka suussa, lapsuuteni oli hyvin "rahakas", MUTTA isäni kuoli kun olin 16v, menin töihin, tapasin miehen, nyt on 3 lasta, joista yksi sairas, meillä on iso omakotitalo ja rakennetaan uusi vuoden päästä, kaksi autoa, minä työtön, 2 lainaa ja jees mä shoppaan lindexillä.

Kyllä minullakin elämässä on ollut vaikeuksia, puhumattakaan äidistäni, joka on pahoin minua kohdellut henkisellä tasolla. Mutta silti olen hyvin onnellinen, rakastan miestäni ja kaikkia lapsiani, vaikka sairas tuo lisämausteen arkeen.

Emme voi matkustella sairaan lapsen kanssa, arkemme on hyvin järjestelmällistä jne.

KUINKA VOIT VÄITTÄÄ, että katselisin nenänvarttapitkin, mollaisin luusereita vaikka olenkin mielestäni saanut aika paljon, vaikka osittain olen paljon myös menettänyt. Esimerkiksi ensimmäinen taloni on ostettu isäni perinnöllä.

Ei kannattais huudella ennekuin tietää mikä on oikea tausta ihmisellä. Elämä opettaa, mutta ei kenellekkään voi toivoa pahuutta, tai heti raamittaa kun ei ne kermaperseet mitään tiedä.

Olen ylpeä kermaperse, mutta lyön sinut heittämällä maahan ( vertauskuva ) omilla vastoinkäymisilläni ( tuossa oli vasta puolet )..en ole katellinen, katkera eikä minun tarvitse ketään haukkua, OLI hänellä sitten rahaa tai EI.

Elän omaa elämää, elä sinäkin!

Kiitos!

mielellään mollaavat ihmisiä luusereiksi eri elämäntilanteiden takia. He kun itse eivät tiedä elämästä tuon taivaallista vaan kaikki kulminoituu auton hankintaan, talon rakentamiseen ja Lindexillä shoppailuun. Ja loppuaika katsellaan nenänvartta pitkin muita ja ollaan niin olevinaan että. Itse olen ihan 'hyväosainen', mutta en ole saanut mitään valmiina vaan käynyt kovan koulun läpi. Ja ystäväpiiriini kuuluu ihmisiä laidasta laitaan. On paljon mukavampaa seurustella särmikkäiden ja persoonallisten ihmisten kanssa kuin sellaisten, joiden on selkeästi jo vaikea olla itsensä kanssa kun jokainen ilme ja elekin pitää esittää t-ä-y-d-e-l-l-i-s-e-s-t-i. Ja kulissina päälle kaikki se ihana roina mitä on niiiiin kiva esitellä. Tyhjää täynnä!

Vierailija
50/103 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hylkäävät lapsensa. En luokittelisi mielenterveysongelmaisia luusereiksi,tai neitsyitä heh.

Vierailija
51/103 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap miksi olet sitten näiden henkilöiden kanssa tekemisissä ja oletko katkera jostain ?

Vierailija
52/103 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on iso talo ja varaa rakentaa uusi jne.

Monilla on ollut elämässä paljon surua ja murhetta JA sen lisäksi jatkuvaa taistelua rahasta. Se on jo paljon jos raha-asiat on kunnossa, sellaisen ihmisen on paljon helpompi selviytyä vastoinkäymisistäänkin.

Vaikka sanotaankin että rahalla ei saa onnea, niin kyllä se auttaa monessa asiassa.

joillekkin vaan siunautuu niin hyvin, ettei se kupla koskaan puhkea. Mutta miksi olet niin katkera ja katellinen heille?

Minä olen syntynyt kultalusikka suussa, lapsuuteni oli hyvin "rahakas", MUTTA isäni kuoli kun olin 16v, menin töihin, tapasin miehen, nyt on 3 lasta, joista yksi sairas, meillä on iso omakotitalo ja rakennetaan uusi vuoden päästä, kaksi autoa, minä työtön, 2 lainaa ja jees mä shoppaan lindexillä.

Kyllä minullakin elämässä on ollut vaikeuksia, puhumattakaan äidistäni, joka on pahoin minua kohdellut henkisellä tasolla. Mutta silti olen hyvin onnellinen, rakastan miestäni ja kaikkia lapsiani, vaikka sairas tuo lisämausteen arkeen.

Emme voi matkustella sairaan lapsen kanssa, arkemme on hyvin järjestelmällistä jne.

KUINKA VOIT VÄITTÄÄ, että katselisin nenänvarttapitkin, mollaisin luusereita vaikka olenkin mielestäni saanut aika paljon, vaikka osittain olen paljon myös menettänyt. Esimerkiksi ensimmäinen taloni on ostettu isäni perinnöllä.

Ei kannattais huudella ennekuin tietää mikä on oikea tausta ihmisellä. Elämä opettaa, mutta ei kenellekkään voi toivoa pahuutta, tai heti raamittaa kun ei ne kermaperseet mitään tiedä.

Olen ylpeä kermaperse, mutta lyön sinut heittämällä maahan ( vertauskuva ) omilla vastoinkäymisilläni ( tuossa oli vasta puolet )..en ole katellinen, katkera eikä minun tarvitse ketään haukkua, OLI hänellä sitten rahaa tai EI.

Elän omaa elämää, elä sinäkin!

Kiitos!

mielellään mollaavat ihmisiä luusereiksi eri elämäntilanteiden takia. He kun itse eivät tiedä elämästä tuon taivaallista vaan kaikki kulminoituu auton hankintaan, talon rakentamiseen ja Lindexillä shoppailuun. Ja loppuaika katsellaan nenänvartta pitkin muita ja ollaan niin olevinaan että. Itse olen ihan 'hyväosainen', mutta en ole saanut mitään valmiina vaan käynyt kovan koulun läpi. Ja ystäväpiiriini kuuluu ihmisiä laidasta laitaan. On paljon mukavampaa seurustella särmikkäiden ja persoonallisten ihmisten kanssa kuin sellaisten, joiden on selkeästi jo vaikea olla itsensä kanssa kun jokainen ilme ja elekin pitää esittää t-ä-y-d-e-l-l-i-s-e-s-t-i. Ja kulissina päälle kaikki se ihana roina mitä on niiiiin kiva esitellä. Tyhjää täynnä!

Vierailija
53/103 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseriuden yksi peruspiirre on se, että ei ole koulutusta tai työtä tai edes yritystä siihen. Taloudellinen integroituminen yhteiskuntaan on niin tärkeää, ettei ilman sitä voida puhua integraatiosta lainkaan.

Tuota kuvaa täydentää sivistyksen puute, epämääräiset elintavat/ rajoittuneet sosiaaliset suhteet ja tälläiset tyypit ei tietysti koskaan äänestä tai ole ylipäätään kiinnostunut mistään. Ts. ovat syrjäytyneitä. Luuseri=syrjäytynyt.

-Serkkutyttöni. Asuvat isänsä kanssa edelleen, lukion kävivät, mutta sen jälkeen ei mitään opiskelua tai töitä. Peräkammarin tyttöjä, tätikin erosi jo aikoja sitten ja nuo nelikymppiset tytöt asuu edelleen "iskän kaa".

- Eräs puolikaveri: pelkkä peruskoulu taustalla, kolme lasta eri miesten kanssa, ei päivääkään töitä, ryyppää 2-3 iltaa viikossa, hoidattaa lapsia jokaisella, joka suostuu ottamaan

- miehen eksä, melkein yhtä paha kuin tuo edellinen lukuunottamatta, ettei juo. Toisaalta on todella epäsiisti, ei siivoa koskaan.

tunnetko kyseiset ihmiset niin hyvin?

veikkaan ettet tunne heitä tarpeeksi hyvin antaaksesi luuserin leimaa.

eikä tuossa nyt kovinkaan montaa ollut. tunnen monta koditonta, joukossa on myös korkeastikoulutettuja. luusereitahan he ovat silti vai mitä?

Vierailija
54/103 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap miksi olet sitten näiden henkilöiden kanssa tekemisissä ja oletko katkera jostain ?

en oikeastaan ole tekemisissä, koska seurassa he eivät koskaan puhu mitään, nököttävät vain hiljaa.

ovat kaukaista sukua.

Vierailija
55/103 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kiinnosta tippaakaan tavoitella mitään muuta. Riittää kun kelan rahat tulevat tilille, on jonkinlainen asunto ja nettiyhteys pelaa että voi päivät surffata kun kakarat virikehoidossa.

Eiii kiinnosta tippaakaan mikään muu.

Vierailija
56/103 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ei mitään tutkintoa peruskoulun jälkeen

- ei ole töissä eikä ole oikein koskaan ollutkaan

- kehuskelee kuinka "kyllä Kela ja sossu maksaa"

- pitää työssäkäyviä ihmisiä tyhminä, koska pärjäähän Kelan ja sossunkin rahoilla

- ei tiedä mistään mitään, huutelee vain mielipiteitään, jotka eivät perustu mihinkään faktoihin

- käyttää liikaa alkoholia

- lapsia ei kasvateta, joten lapset käyttäytyvät huonosti ja seuraavat pikkuhiljaa muutenkin vanhemiensa jalanjäljissä

Vierailija
57/103 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ei mitään tutkintoa peruskoulun jälkeen

- ei ole töissä eikä ole oikein koskaan ollutkaan

- kehuskelee kuinka "kyllä Kela ja sossu maksaa"

- pitää työssäkäyviä ihmisiä tyhminä, koska pärjäähän Kelan ja sossunkin rahoilla

- ei tiedä mistään mitään, huutelee vain mielipiteitään, jotka eivät perustu mihinkään faktoihin

- käyttää liikaa alkoholia

- lapsia ei kasvateta, joten lapset käyttäytyvät huonosti ja seuraavat pikkuhiljaa muutenkin vanhemiensa jalanjäljissä

Eikös luuseri ole sellainen entinen yrittäjä jolla on satojentuhansien velat ja vaimo jättänyt, koska lama?

Vierailija
58/103 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kiinnosta tippaakaan tavoitella mitään muuta. Riittää kun kelan rahat tulevat tilille, on jonkinlainen asunto ja nettiyhteys pelaa että voi päivät surffata kun kakarat virikehoidossa.

Eiii kiinnosta tippaakaan mikään muu.

Elämäntapa on se mieten pohjustat aamumurosi ja milla tavoin valmistat lampaasi.

Herran siunausta sinulle. Näkisin että olet oikealla tiellä. Tapaamme tuonpuoleisessa.

Vierailija
59/103 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen.

Naapurin ämmä.

Pitää itseään muitra parempana, tällä hetkellä työtön, kasvattanut 2 lasta jotka molemmat hunningolla, n. (16-20vuotiaita), "heittää" sen ukon joka toinen vkl pihalle himasta ja uhkaa avioerolla, ostaa miehensä rahoilla tai pakottaa miehnsä ostamaan kaikkea "hienoa", kuten auto pitää olla tietyn merkkinen tms.

n. 10v sitten sanoi ettei halua asua enää sillä slummialueella missä asuu, mutta ei näköjään ole varaa parempaakaan :D

Lihava blondi joka jojoilee laihdutuksen kanssa ja polttaa tupakkaa. KOittaa olla aina niin hieno ja erikoinen :D

Vierailija
60/103 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaavaa on että kukaan ei mainitse murhaajia tai raiskaajia vaan työttömän ja neitsyen.

Haluaako ap kommentoida mikä oli pointti

Eikös se ole joku tosi elämän Aku Ankka? Joka on kaikkensa yrittänyt, mutta jotenkin vaan tallautunut aina jalkoihin?

Miksi tästä aiheesta puhuminen on "sivistymätöntä" ja "mautonta"? Puhutaanhan täällä haarovälin karvoituksesta, runkkaamisesta ja tiskirättien paksuudestakin... Ei sen tarvitse tarkoittaa mitään. Kyse on vain kokemuksien jaosta ja small talkista. :)

Eri juttu, jos paljastettais nimiä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi