Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30v nainen ja 30v mies, miks miehet usein paljon vanhemman näköisiä

Vierailija
15.12.2023 |

Miehillä kunnon otsarypyt jne. 

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 33v nainen ja mulla ei ole vielä ryppyjä, koska kosteutan ihoa ja vältän kulmien kurtistamista ja otsan rypistämistä tietoisesti (rypyttömyys voi olla myös geeneistä kiinni.)

30v mieheni on mua ryppyisempi. 

Vierailija
2/43 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot elämäntavat (ravinnon, liikunnan ja riittävän unen merkitys kasvaa, ihon kimmoisuus heikkenee ja jos ei ihoa hoida eli käytännössä kosteuta, niin se ilmenee monilla ihotyypeillä juonteiden varhaisempana ilmestymisenä) ja niiden merkitys hyvinvoinnissa alkaa tuossa vaiheessa näkymään kasvoilla. Myöhemmin tilanne tasoittuu. 

Edelleen taitaa olla suurempi osa miehistä niitä, joiden ruokailutottumukset on hyvin epäterveellisiä ja liikkumattomuus vaivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pestään naamat ja katsotaan sitten uudestaan

Vierailija
4/43 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitamattomuus ja elämäntavat muutenkin. Se miesten pieni hormonaalinen etu on tavallisesti raaputtamaton arpa.

Vierailija
5/43 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä taas naiset näyttää vanhemmalta.. Monia yli 30v miehiä oon luullut 25-28v ja sen ikäisiä naisia taas vanhemmaksi.

Vierailija
6/43 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastihan naiset ryppyyntyvät aiemmin, koska heillä on ohuempi iho. Kosteusvoide ei ehkäise ryppyjä, vaikka naiset niin kuvittelevat. Tämä on kaikki tieteellisesti tutkittua faktaa, ei akkojen mutua. 

Vierailija
7/43 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiöpubissako tutkit asiaa? Kokeile muualla.

Vierailija
8/43 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset näkee vaivaa. Ite en nähny ja olin jo 30v ihan elähtänyt. Yleisesti miehet kuitenkin paksumman ihonsa vuoksi säilyy paremmin jos elintavat yhtä huonot... Ja tietenkin geenit vaikuttaa tosi paljon muutenkin.

Mutta joo, ei kaikki naiset ole nuorekkaita yleisilmeiltään,kaltaiseni laiskat ja mt-ongelmaiset kyllä läsähtää, meitä vaan ei nähdä samoin, minuakin oletetaan vaan suoraan+15v ikääni vanhemmaksi.

Vierailija
9/43 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 33v nainen ja mulla ei ole vielä ryppyjä, koska kosteutan ihoa ja vältän kulmien kurtistamista ja otsan rypistämistä tietoisesti (rypyttömyys voi olla myös geeneistä kiinni.)

Onko tuo rypyttömyyden arvoista? Kysyn ihan vakavasti ja vilpittömin mielin enkä halua arvostella, mietin vaan kun kuulostaa tosi rajoittavalta. Tarkoitan siis tietoista ilmeiden välttelyä.

Vierailija
10/43 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastihan naiset ryppyyntyvät aiemmin, koska heillä on ohuempi iho. Kosteusvoide ei ehkäise ryppyjä, vaikka naiset niin kuvittelevat. Tämä on kaikki tieteellisesti tutkittua faktaa, ei akkojen mutua. 

Niin, mutta se miesten paksumpi iho rypistyy syvemmille juonteille. Näen sen omasta miehestänikin.

Vierailija
11/43 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittiapeissa miehet pyöristävät ikänsä 10 vuotta nuoremmiksi, jotta saisivat nuorta lihaa.

Vierailija
12/43 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häähää! Multapas kysyttiinkin tällä viikolla henkkareita, kun olin ostamassa alkoholitonta lonkeroa! Täytän 4 viikon päästä 36 v.

Vierailija
13/43 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta liityin yhteen deittisivustoon, ihmetellyt kun suuri osa osa yli 30 vuotiaista miehistä näyttää noin nelikymppisiltä.

Vierailija
14/43 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussikuski myi minulle lastenlipun kun olin 30v. Olisin itse avioinut hänen iäkseen 30v.

Vierailija
15/43 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo rypyttömyyden arvoista? Kysyn ihan vakavasti ja vilpittömin mielin enkä halua arvostella, mietin vaan kun kuulostaa tosi rajoittavalta. Tarkoitan siis tietoista ilmeiden välttelyä.

Siis hymyilen mä ja nauran! Mut vältän kulmien turhaa kurtistelua yms. Jotkut esim selaavat somea kulmat kurtussa, niin noissa tilanteissa koitan pitää otsan rentona. Itkiessä yms tietty kulmat menee miten sattuu enkä silloin pysty kontroilloimaan ilmeitä, mutta silloin kun pystyy, yritän pitää otsan rentona.

Vierailija
16/43 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ne järkyttävät, hoitamattomat risuparrat vanhentaa 15 vuotta. 

Vierailija
17/43 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munakarvaparta vanhentaa, samoin lännenelokuvista opeteltu teennäinen Eastwood-tyylinen yrmyily ja silmien siristely.

Ajoin oman partani laserilla pois, lopetin tuon äijäilmeilyn ja nykyään näytän iloiselta ja valoisalta :)

Vierailija
18/43 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole ellei miehellä ole parta ja viikset. 

Vierailija
19/43 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta se miesten paksumpi iho rypistyy syvemmille juonteille. Näen sen omasta miehestänikin.

Monella kolmekymppisellä on ihan kunnon syvät juonteet otsassa. Vertaan siis itseäni ja naispuoleisia kavereitani heidän kumppaneihin. Kyl miehillä on syvemmät otsarypyt.

Vierailija
20/43 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monella kolmekymppisellä on ihan kunnon syvät juonteet otsassa. Vertaan siis itseäni ja naispuoleisia kavereitani heidän kumppaneihin. Kyl miehillä on syvemmät otsarypyt.

Kolmekymppisellä miehellä siis!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän