Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ihmisiä, jotka on todella todella LUUSEREITA ?

Vierailija
12.05.2011 |

ja miksi olette tekemisissä tällaisten ihmisten kanssa?

Minä tunnen erään miehen, iältään n.35v

hän on työtön, ruma, epäsosiaalinen, neitsyt, ei ole koskaan seurustellut ym. nörtteilee vaan kotonaan tietokoneensa kanssa.

ja hänen siskonsa on täysin samaa maata, myös neitsyt, työtön, ruma etc..

naurattaa, ja säälittää heidän vanhempansa kun on tuollaiset luuserilapset saanut.

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat juoppoja, lasten isä myös rikollinen ja väkivaltainen, koko tuttava piiri koostui samantasoisista eläjistä. Jouduin pakon edestä tekemisiin. Kelan tilipäivä paras päivä, saivat varmaan kaikki mahdolliset tuet, asuivat erillään, olevinaan, miehen asunto vuokrattu pimeänä eteenpäin, siis anteeksi, kaupungin asunto. Nainen jauhanut minusta sontaa muutaman kerran ja muutenkin levitteli asioita. Ah, miten ihania ihmisiä. Nainen saanut nyt ilmeisesti asiansa kuntoon.

Vierailija
2/103 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman muun tiedän.

Hyvin tuntemani on siskoni ex mies. Meni avioerossa täysin pois raiteiltaan, eikä ole siitä elpynyt.

Muuta muukin avioero tapaus on tiedossa. Yhdeltä meni elämä raiteiltaan kun vanhemmat kuolivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäköhän takia?

ruma,

naurattaa, ja säälittää heidän vanhempansa kun on tuollaiset luuserilapset saanut.

Vierailija
4/103 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti hän on tyttäreni poikaystävä, joten joudun jopa elättämään häntä välillisesti.

Vierailija
5/103 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on alhaisen luonteenlaadun ja surkean älykkyysosamäärän omaava egotrippailija, jolle soisi oikein kunnollisen pudotuksen maantasalle sieltä omista _NAURETTAVISTA_ suuruusharhoistasi. Kyllä elämä sua toivottavasti vielä koulii. Olet ap tosi epämiellyttävä, sisäisesti ruma ihminen, ihan sama mitä hienoa olet saavuttanut, miltä näytät, mitä teet.

Kaikki sympatiani menevät noiden haukkumiesi ihmisten puolelle, olivat he sitten ihan millaisia tahansa!

Vierailija
6/103 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 v poikamiehiä tai vanhuksia joiden luona oli aina heidän yksinäisiä lapsia, kittaamassa olutta tms. Käsittämätöntä miten aikuiset ihmiset olivat ihan kakaroita.

Vierailija
7/103 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunnan vähäosaisten haukkuminen? Tulee varmaan hyvä mieli, jos sattuvat lukemaan palstaa. Hävetkää, ylimieliset haukkujat!

Vierailija
8/103 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein 50-vuotias, ei omaa elämää, yh joka ei koskaan selvinnyt miehensä lähdöstä, todella läski, haaveilee edelleen "hienosta elämästä" ja siitä, että löytäisi "miljjonäärin ja remonttireiskan samassa paketissa". Teettää itselleen vanhempiensa rahoilla kauneusleikkauksia, "jotta saisi uuden miehen". Kolmesta lapsesta kaksi on todella huonoja koulussa, toinen aivan syrjäytynyt. Äiti on yrittänyt kaikilla ihme kikoilla saada lapsistaan menestyjiä, mutta katsoisi peiliin, niin ongelma löytyisi sieltä.

Vierailija
9/103 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on niin raukkamainen, että nauttii yhteiskunnan heikoimmille nauramisesta? Ja sinä sossu olet väärällä alalla.

Vierailija
10/103 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silkkaa tyhmyyttä on luulla ettei omalle kohdalle koskaan voisi tulla asioita, jotka suistavatkin vaikka väliaikaisesti jotenkin raiteilta. Tyhmyyttä ja ihan absurdia ylimielisyyttä elämää kohtaan tuollainen toisen elävän olennon täysi mitätöinti. Häpeäisitte ääliöt!

Mutta ettehän te varmaan osaa edes hävetä pahaa asennevammaanne, kapasiteetti ei taida riittää sellaiseen. Nauratte varmasti myös ihmisille jotka kaatuvat ja satuttavat itsensä, ihmisille joilla on joku selkeästi näkyvä vamma, ihmisille joilla on murheita... Se voi olla ettei viereltänne tukijoita löydy, KUN jonakin päivänä elämä näyttää teillekin ehkä niitä nurjiakin puolia. Ihmiset muistavat vaan julman naurunne vähäosaisempia kohtaan.

Vierailija
11/103 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon vanhempiensa talossa kalikka mätkähtää.

Vierailija
12/103 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

piste.

Vierailija
13/103 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luuseri! Asiakkaasi! Kuitenkin ymmärrän, että osat ovat tässä maassa vaihtuneet: minun kuuluisi olla sillä puolella missä sinä olet ja sinun sillä puolella missä minä olen.

Näin siksi että minulla on kaikkea paljon enemmän kuin sinulla, paitsi rahaa. Sanoittekin minulle jo, että sinulla on kaikkea mitä ihmisellä voi olla paitsi rahaa. Ja rahaa et tule mistään saamaan.

Jos minulla siis on kaikkea niin miten on mahdollista, että olen tässä yhteiskunnassa - johon siis olen syntynyt - luuseri! Onko vika siis minussa (minullahan on kaikkea) vai onko vika yhteiskunnassa? Olenko syrjitty? Ikäsyrjintää, vai mitä syrjintää? Minä tiedän vastauksen, mutta sinä et sitä edes aavista!

Paistata sinä vaan päivääsi sossutätinä! Minä jatkan luuserina. Jos joku haluaa kysyä minulta jotain niin vastaan kykyni mukaan!

T. Luuseri

Vierailija
14/103 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen oikeasti sossutäti, enkä ajattele, että syrjäytyminen ja huono-osaisuus olisi välttämättä ihmisen oma vika. Useimmiten ei todellakaan ole. Tunnen myös siviilielämässä "luuserin", veljeni, joka on tehnyt elämässään paljon virheitä ja hänestä tosiaan voisi ajatella, että on aiheuttanut itse ongelmansa, osan onkin, mutta en silt lähtisi helposti syyttelemään. Taustalla voi olla mielenterveysongelmaa esim. ja sellaiselle ihmiselle tulee vastoinkäymisiä, negatiivisten asioiden lumipalloefekti lähtee helposti käyntiin.

Vierailija
15/103 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka vielä uusikin. Aika ruma on ollut välillä eikä ole pystynyt mitään koulutusta hankkimaan, hyvä kun klaarasi peruskoulun loppuun. Nyt koittaa suorittaa lukiota loppuun. Työtä ei ole pystynyt tekemään, monta vuotta niin sairas eikä ole voinut olla sairaalan ulkopuolella.

Ja ajatelkaas kun silti ollaan tekemisissä noin kamalan luuserin kanssa!

Vierailija
16/103 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miksi olette tekemisissä tällaisten ihmisten kanssa?

Minä tunnen erään miehen, iältään n.35v

hän on työtön, ruma, epäsosiaalinen, neitsyt, ei ole koskaan seurustellut ym. nörtteilee vaan kotonaan tietokoneensa kanssa.

ja hänen siskonsa on täysin samaa maata, myös neitsyt, työtön, ruma etc..

Jos nuo haluaa elää tuollain niin mikä heistä tekee luuserin?

Vierailija
17/103 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niiiiin hävettäis olla työtön impi! Onneks menetin neitsyyteni ennen ku jäin työttömäkx!!!!11

Vierailija
18/103 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla elämä ei mennyt ihan niin kuin Strömssössä tunnen paljonkin mutta todellisten luusereiden ajatusmaailmaan pääsin tutustumaan tässä ketjussa. Mikä sinusta ap tekee jotenkin paremman ihmisen kuin kuvailemasi "Luuseri". Minua säälittää sinun vanhempasi kun on tuollaisen lapsen saanut, ei naurata yhtään paitsi se, että sinä vain kuvittelet eläväsi jotenkin parempaa elämää. Kyllä täytyy sanoa että tällaisilla sinun kuvailemillasi "luusereilla" ja muilla, joita elämä on potkinut päähän on paljon mielenkiintoisempia ajatuksia ja terveempi suhtautuminen maailmaan kuin tuollaisilla tyhjäpäillä kun sinä.

Vierailija
19/103 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaavaa on että kukaan ei mainitse murhaajia tai raiskaajia vaan työttömän ja neitsyen.

Haluaako ap kommentoida mikä oli pointti

Vierailija
20/103 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohtuneet aamulla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan