Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit, jos ylioppilasjuhlissa tarjoilu olisi seuraavanlainen:

Vierailija
11.05.2011 |

vehnänorasmehua

ituja

porkkanasuikaleita

kurkkupaloja

puolukoita

soijapirtelöä

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vehnänorasmehua

ituja

porkkanasuikaleita

kurkkupaloja

puolukoita

soijapirtelöä

mitens noita puolukoita syödään? aattelin vaan että ilman sokeria kiposta lusikalla naama irvessä...

Vierailija
22/47 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ko. talonväestä, koska huolehtivat terveydestäni.

Ja on ihan oikein, että otetaan juuri tällä tavalla kantaa terveellisemmän ruuan puolesta.

Henkilökohtaisesti ällöän esim. voileipäkakkuja, pasteijoita ja jotain kinkkupiirakoita. Olisin todella mielissäni, jos juhlissa olisi edes vaihtoehtona soijapirtelö tai joku viherpirtelö.

Ottakaahan siis juhlienjärjestäjät mallia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika köyhä menu olisi. Kyllä minä kasvisruokaa voisin syödä. Mutta voisi nyt jotain piirakoita ja täytekakkua olla kanssa.

haluamme syödä mahdollisimman luonnonmukaista ruokaa.

Vierailija
24/47 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vehnänorasmehua ituja porkkanasuikaleita kurkkupaloja puolukoita soijapirtelöä

mitens noita puolukoita syödään? aattelin vaan että ilman sokeria kiposta lusikalla naama irvessä...

kyllä niihin tottuu eikä sitten enää kaipaa niin makeaa.

Vierailija
25/47 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elävän ravinnon leipää, puuroa, avokadoa, kuivahdedelmiä yms. vähän ruokaisempaa tavaraa kuitenkin. Musta tuo soijapirtelö tosiaan kuulostaa tosi hyvältä mutta sitä en saisi syödä.

Vierailija
26/47 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yökköjä sellaisia. Kuinkas pääruuat ja jälkiruoka?

Meidän perhe tykkää lihasta ja kalasta, perunoista ja salaateista.

Kun alkuruoka on hörhöille, niin tavan pääruoka lie normaaleille?

Vierailija
27/47 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tosiaan kasvissyöjä ja väittäisin, että syön erittäin terveellisesti. Vihersmoothiet ja muut ovat kyllä mulle ihan arkipäiväisiä eväitä, mutta mun mielestä tuo ap:n esittelemän menu ei ole mikään JUHLAtarjoilu. Mun henkilökohtainen mielipide on, että hyvä ruoka ja siitä nautiskelu kuuluu juhliin. Mutta toki jokainen järkkää omannäköisensä juhlat ja tarjoilun.

Arkielämässä mua on kyllä ruokanatsiksikin tituleerattu. ;)

Vierailija
28/47 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soijahan on tuontitavaraa, hui, virhe.

Vierailija
29/47 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tosiaan kasvissyöjä ja väittäisin, että syön erittäin terveellisesti. Vihersmoothiet ja muut ovat kyllä mulle ihan arkipäiväisiä eväitä, mutta mun mielestä tuo ap:n esittelemän menu ei ole mikään JUHLAtarjoilu. Mun henkilökohtainen mielipide on, että hyvä ruoka ja siitä nautiskelu kuuluu juhliin. Mutta toki jokainen järkkää omannäköisensä juhlat ja tarjoilun. Arkielämässä mua on kyllä ruokanatsiksikin tituleerattu. ;)

tahi puolukka.

Vierailija
30/47 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ko. talonväestä, koska huolehtivat terveydestäni.

Ja on ihan oikein, että otetaan juuri tällä tavalla kantaa terveellisemmän ruuan puolesta.

Henkilökohtaisesti ällöän esim. voileipäkakkuja, pasteijoita ja jotain kinkkupiirakoita. Olisin todella mielissäni, jos juhlissa olisi edes vaihtoehtona soijapirtelö tai joku viherpirtelö.

Ottakaahan siis juhlienjärjestäjät mallia!

Itse olen tosiaan kasvissyöjä ja väittäisin, että syön erittäin terveellisesti. Vihersmoothiet ja muut ovat kyllä mulle ihan arkipäiväisiä eväitä, mutta mun mielestä tuo ap:n esittelemän menu ei ole mikään JUHLAtarjoilu. Mun henkilökohtainen mielipide on, että hyvä ruoka ja siitä nautiskelu kuuluu juhliin. Mutta toki jokainen järkkää omannäköisensä juhlat ja tarjoilun. Arkielämässä mua on kyllä ruokanatsiksikin tituleerattu. ;)

Vierailija
31/47 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soijahan on tuontitavaraa, hui, virhe.

Vierailija
32/47 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä, mitä porkkana ja kurkku ajattelevat ja tuntevat kun väheksyt heitä tuolla tavalla

tahi puolukka.

En toki haluaisi porkkanaa, puolukkaa ja kurkkua mitenkään väheksyä, oikein mainioita ainesosia ovat, mutta eivät ne mun mahaani täytä enkä jaksaisi pelkästään niiden voimalla urheilla. :D

Vierailija
33/47 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä, mitä porkkana ja kurkku ajattelevat ja tuntevat kun väheksyt heitä tuolla tavalla tahi puolukka.

En toki haluaisi porkkanaa, puolukkaa ja kurkkua mitenkään väheksyä, oikein mainioita ainesosia ovat, mutta eivät ne mun mahaani täytä enkä jaksaisi pelkästään niiden voimalla urheilla. :D

Vierailija
34/47 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eivät ole kauheasti vieraita ajatelleet. Meidänkin perheessä on melko erikoinen ruokavalio, mutta kyllä silti laitan tarjolle aina sellaista, joka maistuu varmasti vieraille, vaikka emme itse sitä syökään.

Vierailija
35/47 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät siis pikaruuasta?

Sen sijaan käytän kyllä ruuanlaitossa myös muita aineksia kuin porkkanaa, kurkkua ja puolukoita. Mm. erilaisia proteiininlähteitä.

Vierailija
36/47 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtaisin rahakuoreeni pienemmän setelin. Eivät kunnioita ylioppilasta, niin empä minäkään.

Vierailija
37/47 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen allerginen soijalle.

Vierailija
38/47 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vittu mitä urpoja!!varmaan sit juhlavaate ommeltu vanhasta pellavapefletistä??

Vierailija
39/47 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiselviä mt-ongelmaisia, pelottavaa...

Vierailija
40/47 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudelle ylioppilaalle muhkean porkkanakakun lahjaksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän