Mitä ajattelisit, jos ylioppilasjuhlissa tarjoilu olisi seuraavanlainen:
vehnänorasmehua
ituja
porkkanasuikaleita
kurkkupaloja
puolukoita
soijapirtelöä
Kommentit (47)
ko. talonväestä, koska huolehtivat terveydestäni.
Ja on ihan oikein, että otetaan juuri tällä tavalla kantaa terveellisemmän ruuan puolesta.
Henkilökohtaisesti ällöän esim. voileipäkakkuja, pasteijoita ja jotain kinkkupiirakoita. Olisin todella mielissäni, jos juhlissa olisi edes vaihtoehtona soijapirtelö tai joku viherpirtelö.
Ottakaahan siis juhlienjärjestäjät mallia!
Aika köyhä menu olisi. Kyllä minä kasvisruokaa voisin syödä. Mutta voisi nyt jotain piirakoita ja täytekakkua olla kanssa.
haluamme syödä mahdollisimman luonnonmukaista ruokaa.
vehnänorasmehua ituja porkkanasuikaleita kurkkupaloja puolukoita soijapirtelöä
mitens noita puolukoita syödään? aattelin vaan että ilman sokeria kiposta lusikalla naama irvessä...
kyllä niihin tottuu eikä sitten enää kaipaa niin makeaa.
elävän ravinnon leipää, puuroa, avokadoa, kuivahdedelmiä yms. vähän ruokaisempaa tavaraa kuitenkin. Musta tuo soijapirtelö tosiaan kuulostaa tosi hyvältä mutta sitä en saisi syödä.
yökköjä sellaisia. Kuinkas pääruuat ja jälkiruoka?
Meidän perhe tykkää lihasta ja kalasta, perunoista ja salaateista.
Kun alkuruoka on hörhöille, niin tavan pääruoka lie normaaleille?
Itse olen tosiaan kasvissyöjä ja väittäisin, että syön erittäin terveellisesti. Vihersmoothiet ja muut ovat kyllä mulle ihan arkipäiväisiä eväitä, mutta mun mielestä tuo ap:n esittelemän menu ei ole mikään JUHLAtarjoilu. Mun henkilökohtainen mielipide on, että hyvä ruoka ja siitä nautiskelu kuuluu juhliin. Mutta toki jokainen järkkää omannäköisensä juhlat ja tarjoilun.
Arkielämässä mua on kyllä ruokanatsiksikin tituleerattu. ;)
Soijahan on tuontitavaraa, hui, virhe.
Itse olen tosiaan kasvissyöjä ja väittäisin, että syön erittäin terveellisesti. Vihersmoothiet ja muut ovat kyllä mulle ihan arkipäiväisiä eväitä, mutta mun mielestä tuo ap:n esittelemän menu ei ole mikään JUHLAtarjoilu. Mun henkilökohtainen mielipide on, että hyvä ruoka ja siitä nautiskelu kuuluu juhliin. Mutta toki jokainen järkkää omannäköisensä juhlat ja tarjoilun. Arkielämässä mua on kyllä ruokanatsiksikin tituleerattu. ;)
tahi puolukka.
ko. talonväestä, koska huolehtivat terveydestäni.
Ja on ihan oikein, että otetaan juuri tällä tavalla kantaa terveellisemmän ruuan puolesta.
Henkilökohtaisesti ällöän esim. voileipäkakkuja, pasteijoita ja jotain kinkkupiirakoita. Olisin todella mielissäni, jos juhlissa olisi edes vaihtoehtona soijapirtelö tai joku viherpirtelö.
Ottakaahan siis juhlienjärjestäjät mallia!
Itse olen tosiaan kasvissyöjä ja väittäisin, että syön erittäin terveellisesti. Vihersmoothiet ja muut ovat kyllä mulle ihan arkipäiväisiä eväitä, mutta mun mielestä tuo ap:n esittelemän menu ei ole mikään JUHLAtarjoilu. Mun henkilökohtainen mielipide on, että hyvä ruoka ja siitä nautiskelu kuuluu juhliin. Mutta toki jokainen järkkää omannäköisensä juhlat ja tarjoilun. Arkielämässä mua on kyllä ruokanatsiksikin tituleerattu. ;)
Soijahan on tuontitavaraa, hui, virhe.
Mietipä, mitä porkkana ja kurkku ajattelevat ja tuntevat kun väheksyt heitä tuolla tavalla
tahi puolukka.
En toki haluaisi porkkanaa, puolukkaa ja kurkkua mitenkään väheksyä, oikein mainioita ainesosia ovat, mutta eivät ne mun mahaani täytä enkä jaksaisi pelkästään niiden voimalla urheilla. :D
Mietipä, mitä porkkana ja kurkku ajattelevat ja tuntevat kun väheksyt heitä tuolla tavalla tahi puolukka.
En toki haluaisi porkkanaa, puolukkaa ja kurkkua mitenkään väheksyä, oikein mainioita ainesosia ovat, mutta eivät ne mun mahaani täytä enkä jaksaisi pelkästään niiden voimalla urheilla. :D
että eivät ole kauheasti vieraita ajatelleet. Meidänkin perheessä on melko erikoinen ruokavalio, mutta kyllä silti laitan tarjolle aina sellaista, joka maistuu varmasti vieraille, vaikka emme itse sitä syökään.
Pidät siis pikaruuasta?
Sen sijaan käytän kyllä ruuanlaitossa myös muita aineksia kuin porkkanaa, kurkkua ja puolukoita. Mm. erilaisia proteiininlähteitä.
vaihtaisin rahakuoreeni pienemmän setelin. Eivät kunnioita ylioppilasta, niin empä minäkään.
ei vittu mitä urpoja!!varmaan sit juhlavaate ommeltu vanhasta pellavapefletistä??
Ilmiselviä mt-ongelmaisia, pelottavaa...
uudelle ylioppilaalle muhkean porkkanakakun lahjaksi
mitens noita puolukoita syödään? aattelin vaan että ilman sokeria kiposta lusikalla naama irvessä...