Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIKSI näen unia, joissa en pääse johonkin paikkaan tai tärkeä puhelu ei onnistu?

Vierailija
10.05.2011 |

Usein näen unta, että mun pitäisi mennä jonnekin, mutta en vaan pääse sinne syystä tai toisesta (esim. kerran en päässyt hakemaan lasta tarhasta) tai sitten kun yritän soittaa kännykällä jonnekin, en vaan onnistu näppäilemään oikeaa numeroa tai jotain.

Aiemmin näin usein sellaista unta, että en saanut ovea lukkoon, kun joku oli perässäni, ovi ei vaan mennyt lukkoon.

Ahdistavia unia kaikki!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi sellaisia, että pitäisi johonkin juosta kovaa, pakoon vaikka, mutta jalat eivät oikein liiku, ihan kuin olisi betoniporsaat sidottu nilkkoihin.

Myös näitä unia näen. Osaako kukaan sanoa mistä nämä unet kertovat?

Vierailija
22/24 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä näen myös tuollaisia unia aina, jos elämässä on stressiä. liittynee siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin vuosia sellaista ahdistavaa unta, että yritin tavoitella kännykällä miestäni, mutta aina unohdin miten numero meni.

Hereillä olevassa elämässä miehellä oli aina tapana jäädä juopottelureissulle ja ei tullut sovittuna aikana kotiin. Tätä tapahtui aikana jolloin ei ollut kännykkää ja sitten kun oli.

Eli hyvin looginen selitys mielestäni. Ja mainittakoon, että sen jälkeen kun erosimme, unet loppuivat.

Vierailija
24/24 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näen toistuvasti unta, että olen yhtäkkiä jossakin julkisella paikalla tai juhlissa alasti tai alusvaatteisillani.