Toimiiko teillä Kaksplussan keskustelut?
Kommentit (28)
Kaksplus.fi palvelinalustaa päivitetään parhaillaan. Sivusto aukeaa jälleen noin
klo 01.00-02.00 välillä.Ystävällisin terveisin
Verkkopalvelut
Otava Oy
Kello on käsittääkseni jo enemmän kuin 1-2 yöllä. Vai olenko ihan väärässä?
Otavan kaikki saitit taitavat olla jumissa. Btw Jäbä ei käytä täällä Jätkä-nimimerkkiä. ;)
eilen se ilmoitus katkosta, tai kuinka kauan lie ollut, sitä tarkoitin. Ja olen tänään jo johonki ketjuun tuon välimuistista linkittänyt.
Varmaan on tullut jotain ongelmaa sitten, kun eivät saaneet iltapäivään mennessä kuntoon. Ehkä kaikki viestinne ovat pois pyyhkiytyneet.. Tai sit vaan joku lusmu on jättänyt tulematta duuniin..
Siis onko tuo tosiaan totta että kaksplus on suljettu? En kyllä ole huomannu etusivulla mitään ilmoitusta,paitsi tuosta huoltokatkosta.
Siis onko tuo tosiaan totta että kaksplus on suljettu? En kyllä ole huomannu etusivulla mitään ilmoitusta,paitsi tuosta huoltokatkosta.
sitä nyt suljettu on.
http://195.255.153.5/yh/ jännä et tuossa näyttää niin, mut http://www.otavamedia.fi/web/guest/77
mitä kokeilin niin muihin lehtiin pääsee.
t. 20
Voi emälä :D
Kaksplussan olevan suljettu.kyllä minä olen tietoinen huoltokatkoksesta.Miäs ongelma se sinulle on?
Jokuhan tuolla väitti
Kaksplussan olevan suljettu.kyllä minä olen tietoinen huoltokatkoksesta.Miäs ongelma se sinulle on?
kaksplussalla provoilla ollenkaan?
Provot ovat tämän palstan parasta antia, ja niihin kyllä innostuu viimeistään siinä vaiheessa, kun av:n parilla ekalla sivulla on jo monta aloitusta, "eikö kaksplussalle pääse", vaikka edellisiin on jo vastattu ja kerrottu mistä on kyse.
Mutta oikeestiko tosissaan kysyit onko 2+ suljettu ja vain siksi, kun joku tällä (kilpailevalla saitilla) siitä mainitsi? :D Se pisti naurattamaan, ei muuta. :)
Kaksplus.fi palvelinalustaa päivitetään parhaillaan. Sivusto aukeaa jälleen noin
klo 01.00-02.00 välillä.
Ystävällisin terveisin
Verkkopalvelut
Otava Oy
En ole koko päivänä päässy 2+ foorumille, missähän vika?
Ei toimi ei.
Huoltokatko yhä jonka piti loppua jo iltapäivällä!!
ensin piti loppua 10-11 välillä ja sit iltapäivällä, mut eipä vaan toimi :(
ps. tää palsta on ihan hanurista. IKÄVÄ KAKSPLUSSALLE! :'(
kiitos vastauksista, eipä auta sitten kuin odotella.
Siellähän ilmoitettiin viikolla, että lauantaina on jotain huoltojuttuja. Mutta että näin kauan, siitä ei ollut mainintaa.
Kaksplussan foorumi on lopullisesti suljettu väärinkäytösten takia.
kun huoltokatko kestää pidempään mitä ilmoitettu.
Höpö, höpö. Eipäs nyt valehdella!
Ei aukea enää kaksplussa, uskokaa jo toopet.