voisiko joku tehdä munsalan kansallispuvun
voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?
Kommentit (801)
Olen palstalla aina miettinyt mikä tämä munsalan kansallispuku on...nyt ymmärrän 😂😂😂
Hajosin jo ensimmäisellä sivulla!
Ompelen ainoastaan munsalan kansallispukuja. Asun porvoossa, onko se ongelma?
Oliko siellä AV:n lukijamatkalla Porvoossa monella Munsalan puku päällä? Kertokaa pliis te jotka olitte paikalla.
Eikö se Munsalan Soutajat ollut joku käpykaarti sota-aikana, joka oli valmis luikkimaan heti Pohjanlahden yli Ruotsiin, jos rintama olisi pettänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?
En osaa ommella, mutta jos nyt tämän kerran.
En mitään arvosta niin kuin ihmistä, joka on valmis pistämään munansa likoon toisen puolesta.
Vieläkö joku voisi ommella Munsalan kansallispuvun minulle. Jos ystävällinen ihminen voisi ommella Munsalan puvun niin olisi tyytyväinen. Helsingistä tai Vantaalta, tarvitsen siis Munsalan kansallispuvun. Maksan kyllä.
Olen 44-48 vuotias munalan puku joka etsii kanantanssijaa keuruulta tai pattijoelta. Myös tiputanssija käy kunhan olet siikalatvasta tai posiolta. Ikä 40-44 ja kanantanssijalle maksan 100e, tiputanssijalle annan vaihdossa munsalan tai salamunan puvun.
olen munsalassa asuva joka haluaisi tehdä jollekin vantaan kansallispuvun kokoa 38. Sinun pitäisi olla helsingissä tai vantaalla asuva joka haluaisi teettää vantaan kansallipuvun munsalassa asuvalla. haluaisin siitä sata euroa. sinun pitäisi olla kansantanssia harrastava joka haluaa vantaan kansallispuvun.
etsi jostain vanha adidas pipo (mieluummin kopio) ,vanha puvuntakki , mielellään 80-luvulta
vanhat verkkarit , voi olla puma tai adidas , mustat nahlakengät , hiukan kuluneet
avot siin siul o munsala puku, eikä ole kallis , ka ko mie en tiija mis miu ema ova
Hei mikäs ketju tää on? Oliko joku kansallispukua vailla? Minkä paikkakunnan puvusta on kyse?
Munalan kansallispuku: ei vaatteita.
Eikö yhtään puvuntekijää ole vielä löytynyt satasella?
Kaveri soitti rikkinäisellä puhelimella Vantaalta, joku haluaisi ostaa munasolun kansallispulun, what!?
Päätin just perustaa Munsalan kansallispukuja valmistavan yrityksen. Kysyntää näyttää riittävän.
Vierailija kirjoitti:
Päätin just perustaa Munsalan kansallispukuja valmistavan yrityksen. Kysyntää näyttää riittävän.
Saako satasella kokoa 40-44?
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä vaivaa?
Sitä mäkin mietin, mutta hitto kun naurattaa.
Aloitus vuodelta 2009 ¯\_(ツ)_/¯ .