Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voisiko joku tehdä munsalan kansallispuvun

Vierailija
21.06.2009 |

voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?

Kommentit (801)

Vierailija
261/801 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pahus. Minulla on vain munasala kansallispuku.

Enkä ole Vantaalta päinkään.

Vierailija
262/801 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja puolisollani on salamuna kansallispuku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/801 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan tosi masentunut ihminen mutta tämä keskustelu saa minut aina nauramaan ääneen.

Vierailija
264/801 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku tehdä mulle Vantaan kansallispuvun. Vantaan kansallispuvun mulle tehdä. Maksan Vantaan kansallispuvusta rahaa.

Vierailija
265/801 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tältä palstalta katoaa ihan järjellisiä keskusteluketjuja jollain kafkamaisella logiikalla. Tämä älytön jankutus vain saa jatkua. Miksi ylläpito haluaa pilkata jonkun mielenterveysongelmaa? Saatteko jotain kiksejä siitä? Tunnetteko tämän ansiosta itsenne paremmiksi ihmisiksi, koskapa löytyy huonompiakin? Hävetkää!

En pilkkaa, minulla on kolme Munsalan pukua, 2 Espoossa ja yksi kotonani Tampereella.

Vantaalla en ole käynyt, kun en tiedä missä se Munsala siellä on.

Mun salapuku valmistui kaksi viikkoa sitten, mutta en kerro missä se on. Eihän se muuten olisi salapuku.

Vierailija
266/801 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin. Ihan tosta vaan niks naks tehdään nyt sulle Munsalan kansallispuku juuh.

Vierailija
267/801 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on, että tämänkin viestin aloittaja voi oikeasti olla joku pakkoneurootikko tai muu mielenterveyspotilas. Perustelen sillä, että mulla on eräs ystävä, joka kärsii ilmeisesti bipolaarihäiriöstä, jossa psykoottisia maniajaksoja ja on ilmeisesti kehittymässä skitsofreenikoksi. Hänellä on aina kummallisia pakkomielteitä, jotka liittyvät omaan ulkonäköön tai harrastuksiin. Yhdessä vaiheessa hän oli maanisen kiinnostunut kaikesta lentämiseen liittyvästä, siis etsi ihan mistä tahansa lentämiseen liittyvää, esim. maitopurkista, sitten hänelle tuli vaihe, jossa hän koki olevansa täti vihreä ja hän alkoi pukeutua vain vihreään, värjäsi tukkansa vihreäksi, sitten kulmakarvansa ja huulensa sekä lopulta koko kasvojensa ihon. Tositarina. Onneksi Munsalan kansallispuku-jankkaaminen kuulostaa aika harmittomalta, nuo kaverin lentämisjutut taas oli saada lopullisen päätöksensä.

Vierailija
268/801 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta on, että tämänkin viestin aloittaja voi oikeasti olla joku pakkoneurootikko tai muu mielenterveyspotilas. Perustelen sillä, että mulla on eräs ystävä, joka kärsii ilmeisesti bipolaarihäiriöstä, jossa psykoottisia maniajaksoja ja on ilmeisesti kehittymässä skitsofreenikoksi. Hänellä on aina kummallisia pakkomielteitä, jotka liittyvät omaan ulkonäköön tai harrastuksiin. Yhdessä vaiheessa hän oli maanisen kiinnostunut kaikesta lentämiseen liittyvästä, siis etsi ihan mistä tahansa lentämiseen liittyvää, esim. maitopurkista, sitten hänelle tuli vaihe, jossa hän koki olevansa täti vihreä ja hän alkoi pukeutua vain vihreään, värjäsi tukkansa vihreäksi, sitten kulmakarvansa ja huulensa sekä lopulta koko kasvojensa ihon. Tositarina. Onneksi Munsalan kansallispuku-jankkaaminen kuulostaa aika harmittomalta, nuo kaverin lentämisjutut taas oli saada lopullisen päätöksensä.

Mieli sairaat on ihan hulluja!

Vierailija
269/801 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä ketään ketään joka voisi tehdä miminulle mmunsalan kansssallispuvunnmpf?

Vierailija
270/801 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän jäi epäselväksi mitä aloittaja haluaa

Vierailija
271/801 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopalkkaa satanen :D :D :D. Mä jo ennen kuin näin viestin, nauroin mielessäni että tarjoatkohan suklaalevyä palkaksi. No, se satanen on periaatteessa se suklaalevy. Yhtä arvottomalta tuntuisi sellaisen väännön jälkeen. Tollaisen puvun tekemiseen menee viikko. 

Vierailija
272/801 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju pitää ikuistaa suomalaisen internethistorian museoon <3.

Vierailija
273/801 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pipo ,vanha puvuntakki , verkkarit ja nahkasaappaat  = boratin kansallispuku , voi hakea ilmaiseksi fida kirppikseltä ni ei tarvi tääl vinkuu  tai kysy jos sais vähemmistöryhmän kansallispuvun ilmatteks

Vierailija
274/801 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

munsala ?  voiskp joku tehä  vuosaaren kansallispuvun ei pitkä kauhtana ja fetsi maksan tikkarin

Vierailija
275/801 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä osaan vain tehdä Pensalan kansallispuvun, vaikka Munsala onkin sen naapurissa ja Munsalan sinivalkoinen puku on kauniimpi.

Vierailija
276/801 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin koko yöni tätä ketjua lukien, mutta olo se sen arvoista. En ole pitkiin aikoihin nauranut näin paljon! :D

Vierailija
277/801 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa jo! Tässä on tapahtunut joku erehdys! En ole ap, mutta jostain syystä kotiini tulvii vantaalla tai helsingissä tehtyjä munsalan kansallispukuja. Ja onpa joukossa jokunen espoossakin tehty munsalan kansallispuku :( En halua enää yhtään munsalan kansallispukua, en varsinkaan espoossa tehtyjä!  Hukun täällä munsalan kansallispukuihin joten lopettakaa munsalan kansallispukujen toimitus kotiini! Tämä on väärä osoite!

Vierailija
278/801 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi, olin juuri laittamassa lähetystä, minulla kun on Munsalan kansallispuku

aivan tarpeettomana. Mieti vielä voisitko ottaa yhden  puvun, kyllä sinulla sen verran tilaa löytyy ja siitä saa jonkun onnellisekesi! Ei kyllä ole Vantaalta eikä Espoosta harmi, toivottavasti  ei haittaa.!!!!

Vierailija
279/801 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järkyttynyt tästä keskustelusta. Ei Munsalan kansallispukuja TEHDÄ. Niitä SAADAAN. Ne ovat siunaus, josta kaikki eivät pääse koskaan elämässään nauttimaan.

VEKAt (vapaaehtoisesti kansallispuvuttomat) ovat lisääntyneet huimasti viime vuosina ja toki heidän tulee saada elää haluamallaan tavalla. Osa heistä on hyvin kielteisiä kaikkia kansallispukuja kohtaan, kuulemma esim. busseissa, ravintoloissa ja lennoilla kansallispuvut aiheuttavat kamalasti häiriöitä. Kalliitakin ovat ja loppuelämän sitoutuminen ahdistaa (saahan sen antaa pois mutta kuka siihen pystyy?).

Mutta kyllä minä saan silti vielä nykypäivänäkin haaveilla omasta MunKasta. Nuorena olin varma että saan ainakin kolme, mutta edelleen 10v. yrittämisen jälkeen ensimmäinenkin uupuu... Puolisokin jätti koska olemme asiasta eri mieltä, joten yritän nyt saada pukua yksin.

Jos sinulla siis on MunKa, arvosta ja rakasta sitä. Muista kertoa sille kuinka tärkeä se on. Onhan se joskus rasittavaakin mutta kuitenkin lopulta kaiken vaivan arvoista. Olet kuitenkin onnekkaiden joukossa.

Nim.m "Vain unelmissain -83"

Vierailija
280/801 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisiko Kansalan Munsallispuku? Sellainen löytyisi 100 eurolla täältä.