voisiko joku tehdä munsalan kansallispuvun
voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?
Kommentit (801)
Kysy mielisairaalasi toimintaterapeutilta!
Voiko joku Vantaalla tai Espoossa asuva vaihtaa Munsalan pukunsa dirndliin? Harrastin ennen ländleriä mutta nyt aijon ruveta harrastamaan kansantanssia ja tarvitsen oman Munsalan kansallispuvun, en halua vuokrata vaan haluan vaihtaa dirndlin Munsalan kansallispukuun. Koko 44-52. Vaihdossa dirndl kokoa 36. Olisi hyvä jos joku ystävällinen voisi asua Vantaalla ja vaihtaa Munsalan kansallispuvun dirndliin, koska haluan oman Munsalan kansallispuvun. Olisi hyvä jos Munsalan puku olisi maksanut noin satasen.
Mulla olisi yksi myytävänä. Mikä koko pitäisi olla?
Saisko
Sitä
Munsalan kansallispukua jo??
Piti katsoa yahoosta, mikä on Dirldn. Olisi hyvä, jos viestin kirjoittanut olisi voinut kertoa, mikä on Dirnld. Ettei tarvitse jokaisen lukijan katsoa yahoosta ja itse selvittää, mikä on Dilnrd.
Vierailija kirjoitti:
Piti katsoa yahoosta, mikä on Dirldn. Olisi hyvä, jos viestin kirjoittanut olisi voinut kertoa, mikä on Dirnld. Ettei tarvitse jokaisen lukijan katsoa yahoosta ja itse selvittää, mikä on Dilnrd.
Totta, olisi voinut kysyjä selvittää asian. Täällä palstalla on pitkään sitä nimittäin pohdittu, olisi hyvä jos viimeinkin olisi saatu siihen vastaus!
https://www.vauva.fi/keskustelu/4295753/ketju/mika_se_octoberfest_mekko…
Uskokaa tai älkää, mulla on Munsalan kansallispuku 😂
Se on kaunein suomalainen kansallispuku! 
Voisiko joku tehdä munalan kanapuvun?
Munsala mielessäin, on Munsala mielessäin, Munsala mielessäin, on Munsala mielessäin.
Voisi tehdä. Joku voisi tehdä. Mutta ei sinulle. Äitini on tehnyt. Huomaa aikamuoto.
Olisko täällä ketään kuka voisi tehdä sen munsalan kansallispuvun?
Tekijä mielellään vantaan suunnalta. Alkais olla jo kiire...
Siis munsalan kansallispuvun haluaisin.
Ompele itse hoitajan kanssa! Aloita Munsalan patalapusta.
Vierailija kirjoitti:
Ompele itse hoitajan kanssa! Aloita Munsalan patalapusta.
Kiitos, mutta tarvitsen munsalan kansallispuvun. Patalappuja en. Osaatko sinä tehdä sellaisen? Siis munsalan kansallispuvun. Olisi hyvä jos olisin Vantaalta tai lähiseudulta. Kiire olisi jo.
Voi ei, jos on jo kiire, niin en voi tehdä :/ Harmin paikka, sillä sekä kansallispuvut että Munsala ovat erikoisalaani ja asun myös Vantaalla tai lähiseudulla (tykkään muuttaa usein).
Siis jo 24 sivua ja mitä tässä ketjussa oikein ajetaan takaa??
Munsalan kansallispukua? Voisiko joku selventää?
Vierailija kirjoitti:
Olisko täällä ketään kuka voisi tehdä sen munsalan kansallispuvun?
Tekijä mielellään vantaan suunnalta. Alkais olla jo kiire...
Siis munsalan kansallispuvun haluaisin.
Onko kokosi vielä sama kuin aloitusviestissä 10 vuotta sitten?
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa tai älkää, mulla on Munsalan kansallispuku 😂
Se on kaunein suomalainen kansallispuku!
Mullakin on. Isoäitini siskon tekemä, kutoi itse kankaatkin. Minä en ole sitä koskaan käyttänyt, koska nämä daamit olivat niin siroja ja pieniä että kasvoin ohi 12-vuotiaana.
Lähdetään sitten porukalla Munsalan kansallispuvut päällä keskustan puoluekokoukseen tanhuamaan, lapikkaat jalkaan. Hansvilivili lailailai.
Eeeikä miks tää ketju on nostettu, on tullu väsyneenä naurettua tätä vedet silmissä monet kerrat :')