Paras rintaliivimerkki?
Tykkäisin,että ovat kauniit, ei mitään mummomalleja mutta myös tukea löytyy. Push upit on lemppareita. Ilmianna parhaat liivimerkit!
Kommentit (12)
Mä en käytä enää oikastaan muita kun Elomin Matilda-liivejä. Värejä on paljon, malli on hyvä ainakin minulle.
Ainakin jos on isommat ryntäät, niin Primadonna on ehdoton <3
Mulla on vain Wonderbran liivejä. Ainut miinus on se, että ovat aika kovat, kun on niin voimakkaat push upit niissä mun malleissa. Jos on pienet rinnat, niin parhaat.
Primadonna on paras, mutta kallis. Primadonnalla on monenlaisia rintaliivejä ja kokoja riittää. Toki merkillä on myös näitä mummoliivejä saatavilla, mutta myös hyvinkin hienoja rintaliivejä isoissakin koossa.
Primadonnat istuvat minulle aina täydellisesti mallista riippumatta ja ovat hyvälaatuisia ja kestäviä. Tosin on isompien kokojen merkki eli ei edes ole kaikkein pienimpiä kokoja.
Triumph. Tekee myös siisteimmät prätkät.
Ei ole parasta merkkiä, mikä sopisi kaikille. Ainakin Aubade on laadukas.
Onko primadonnalla tai chantellella minimizereita?
Tuo etumus nyt sopii, mihin sopii. Laadukas liike ja osaava myyjä on hyvä valinta.
En myöskään usko että voi heittää parasta merkkiä kun toiset ovat pitsihöörsellyksiä ja toiset arjen käytännöllisiä. Monella myös pienehköjä kokoja (tai olisko omat rinnat sitten siirtyneet seuraavaan kokoon?)
Triumph aika varma valinta kun noilla on hyvin monenlaista.
Primadonna, chantelle