voisiko joku tehdä munsalan kansallispuvun
voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?
Kommentit (801)
Palaan tähän ketjuun aina, kun on huono päivä. Taatut itkunaurut alle minuutissa ketjun avaamisesta.
Voisiko joku tehdä minulle Vantaan kansallispuvun? Tekijän tulisi asua Munsalassa!
Löytyy Vantaalta Munsalan kunnallispuku. Hakijan olisi hyvä harrastaa kansantautia Helsingin seudulla. Satanen hakupalkaksi
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö joku voisi ommella Munsalan kansallispuvun minulle. Jos ystävällinen ihminen voisi ommella Munsalan puvun niin olisi tyytyväinen. Helsingistä tai Vantaalta, tarvitsen siis Munsalan kansallispuvun. Maksan kyllä.
Olen leipuri, valitettavasti en osaa ommella. Mutta käykö sulle leivottu puku? Voisin leipoa sinulle Munsalan kansallispuvun pullataikinasta.
Tänään teemailta ruskeassa talossa - kaikki pukeutuvat munsalan kansallis pukuun !!1!
Munsalan kansallispuku on tosi kaunis. Nähdään yleensä Elovena-tyyppisen tytön päällä. Minullakin on sellainen, on vaan vähän ollut tilaisuuksia pitää sitä kun en harrasta tanhuja. Johonkin Juhannusjuhlaan kävisi tosi hyvin.
Kansalan munsallispukuja edulliseen hintaan Vantaan Koivukylän syysmarkkinoilta! Hinta vain 99,99! Huom: 1 kpl/asiakas.
Saako noita Munsalan pukuja mistä?
Ei saa mistään, niistä pitää maksaa, rahaa.
Onko ihan asiallista että tämä pilkkaava ketju on nostettu poiminnaksi? Tämäkö on Vauva-lehden linja? Jokainen normaali ihminen ymmärtää, että ketjun aloittaja on ns. erityistarpeinen henkilö.
Vauva-lehti repii huumoria kehitysvammaisten kustannuksella? Taptap, hienoa...
Älkäähän nyt. Olen tässä yhdeksän vuoden aikana pikkuhiljaa ommellut kyseistä pukua, alkuun ihan mielenkiinnosta. AP saa sen 150 euron hintaan. Kohta se on valmis.
Ensin vain käyn tutkimassa yhden jutun. Nimittäin maakellarin rakennuksen yhdeydessä löytyi luolasto. Hyvin ahdasta siellä on mennä mutta kuitenkin. Jotain ihme piirrustuksia siellä on seinällä. Pitää tutkia tarkemmin välineitten kanssa mitä meteliä sieltä kuuluu. Kunhan palaan sieltä niin puku on valmis.
Voisiko joku tehdä mulle omakotitalon? Maksan 5000 €, mutta tuon pitää sisältää kaikii materiaalit.
Ehkä jos kyselet Munsalan soutajilta että olisiko jossain venevajassa ylimääräistä?
Vierailija kirjoitti:
Kansalan munsallispukuja edulliseen hintaan Vantaan Koivukylän syysmarkkinoilta! Hinta vain 99,99! Huom: 1 kpl/asiakas.
Taitaa olla petkutusta koko tarjous. Ei sitä senttiä voi kuitenkaan mihinkään käyttää. Seuraavaksi tarjotaan tyyliin osta kaksi maksa kolme.
Mulla oli tuo Munalan kansallispuku, mutta vaihdoin sen Kanalan kansallispukuun ja sai tosi paljon munaa vaihdossa.
Mulla on Kansalan Munallispuku, saat sen sadalla eurolla.
Terkuin Se alkuperäinen MUNAMIES vuosimallia 1963. 😉
Olethan varmasti Vantaalta, tai ainakin yrityksesi olisi hyvä olla Vantaalla, tai edes asiakkaiden.