Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottavin SALAINEN tapasi?

Vierailija
05.05.2011 |

Mitä teet kun kukaan ei ole näkemässä?

Minä haistelen pikkuhousujani vessakäynnillä.

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pissaa suihkussa.. eikö?

Vierailija
82/111 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette oksettavia! :) en tiennytkään, että noin paljon oksettavia ihmisiä voi olla :D joskus jostakin luin, että se joka syö räkää tarkoittaa, että ihmisellä on vitamiinin puutetta... en sitten tiedä, että minkä niistä :D

mäkin kaivelen napaa ja haistelen joskus sitä mömmöä sormesta:D samoin korvia kaivelen ja haistelen sormia ja hilsettä :)))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on siis pilvin pimein. Pissaan myös suihkussa. Ja omat pierut haisee hekumallisen hyvälle.

Vierailija
84/111 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pureskelen kynsiä niin, että syljen irti purrun kynnenpalan lattialle. nypin myös kulmakarvoja irti sormin

Vierailija
85/111 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pureskelen kynsiä niin, että syljen irti purrun kynnenpalan lattialle. nypin myös kulmakarvoja irti sormin

katson peililla kun kakka tulee pepusta ulos

Vierailija
86/111 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pissin ainakaan ja tungen karkkipapereita sohvatyynyjen väliin

Vierailija
87/111 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juon mehua ja maitoa purkinsuusta

Vierailija
88/111 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ihan mitä vaan "sopivaa". Mieskään ei tiedä, että esim. meidän pippurimylly on käynyt monet monet kerran mun pillussa.

Niin ja syön räkää, finnitalia ja rupia.

Vierailija
89/111 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan.

Syön aika terveellisesti ja pienesti koko päivän. Mutta kun kaikki muut menee nukkumaan alan kaivelemaan kaappeja.

Parasta on kaikki rasvainen ja lihottava. Vaikka lämpimiä voileipiä ja ihan mitä herkkua kaapeista löytyy.

Vierailija
90/111 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön rupiani.

Vierailija
91/111 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkovuoto on herkkuani, varsinkin oviksen aikaan kun se paksuuntuu...vois verrata räkään, mikä myös on ihanata! Menskut tuoksuu todellakin ihanalle. Syön vauvan päästä irtoavan karstan. Mustapäät menee siinä ohessa. Joskus kakkaan vessapaperille ja ihastelen sitten tuotostani, hajotan pökäleen ja ihmettelen värien kirjoa ;)

Vierailija
92/111 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön räkää, haistelen pikkuhousuja, nyplään valkovuotopalleroita sormissa kauan ennen kuin huuhdon pois, syön kynsinauhoja, syön rupia, revin kantapään nahkaa..mitäs vielä..

Vierailija
93/111 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön rupia ja finnitalia...

Vierailija
94/111 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkovuoto on herkkuani, varsinkin oviksen aikaan kun se paksuuntuu...vois verrata räkään, mikä myös on ihanata! Menskut tuoksuu todellakin ihanalle. Syön vauvan päästä irtoavan karstan. Mustapäät menee siinä ohessa. Joskus kakkaan vessapaperille ja ihastelen sitten tuotostani, hajotan pökäleen ja ihmettelen värien kirjoa ;)

Räät vielä kelpaa mutta muut ruumiin eritteet, erityisesti mustapäät yäääääääääääääk!

Vierailija
95/111 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luettavana listat tuntuu kammottavilta,

mutta sitten huomaan että teen joitakin asioita itsekin, kääk.

Vierailija
96/111 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön räkää, haistelen pikkuhousuja, nyplään valkovuotopalleroita sormissa kauan ennen kuin huuhdon pois, syön kynsinauhoja, syön rupia, revin kantapään nahkaa..mitäs vielä..

sama taalla!

muotoilen valkovuotolimasta palleroita ja haistelen niita.. en tosin syo!

Vierailija
97/111 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

likavaatekorissa olevaan pyykkiin (jos ei paprua käsillä).

Vierailija
98/111 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi... Miettikää, ootte AIKUSIII!! Mite pystytte olla noin ällöi? Mua ihan tosi oksettaa, ymmärrän, jos pikkuvauvat tekee noin, mut kuka nyt oikeest alkaa ettii nenästää jotai ''meheviä

klönttejä'', ja sit sanoo: ''syön niitä, ku ne maistuu niin hyvälle'' aika lapsellista! Teinä

mua nolottais oikeest, ja sit jotkut syö jotain mustapäitä, kynsinauhoja, haistelee pierujaan yms. TOI ON NIIN ÄLLÖTTÄVÄÄ!!! Meinas oikeest ökä tulla, ku luin näit viestei! Hyi oikeest. Ite oon lapsi, ja ehkä joskus pienenä kaivoin nenääni ja söin räkää, mut nyt en todellakaa tee niin enää, ja miettikää, te ootte aikusii, ja teette niin!

HÄVETKÄÄ EES VÄHÄN, TUUTTE NETTII KERTOO TEIJÄN

NENÄNKAIVUU JUTTUJA, JA MITEN ''IHANAA'' SE ON -.-D:: Älkää tulko skitsoo mulle, toi on MUN mielipide.

Vierailija
99/111 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rapsutan hampaiden pinnasta plakkia ja syon kynnen alta.

ketjun loppupäässä kun ajattelin, että pääsen kirjoittamaan ihan uuden ällötyksen :)

Muutkin mun "harrastamat" jutut täällä on jo:

- syön räkää (vaikka näköjään ällötti pahasti kun luin muiden räänsyömisestä *hyi*)

- haistelen pikkuhousujani

yms...

Vierailija
100/111 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette sairaita ja ällöttäviä!

Mä olen raskaana ja voin muutenkin pahoin.

Että pitikin lukea tätä ketjua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän