Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottavin SALAINEN tapasi?

Vierailija
05.05.2011 |

Mitä teet kun kukaan ei ole näkemässä?

Minä haistelen pikkuhousujani vessakäynnillä.

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun räkäpallojen pyörittelyt ja suihkussa pissaamiset on näköjään kevyttä kamaa av:lla...

Vierailija
42/111 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja irrottelen niistä ruokarippeitä ja haistelen niitä. Mitä mehevämpi haju, sitä mukavampaa. Lihariekaleet tuoksuvat parhaimmille. Ah sitä saalistuksen tunnetta, kun hammasväleistä vihdoin lähtee lönkäre irti ja se ihana tunne, kun aromit lehahtaa nenille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksennusta suusta. Oli kuvottavaa nähdä äiti, joka imi lapsensa sormet puhtaiksi ruokailun jälkeen ja nuoli räät nenän alta. Loppui vierailumme siihen paikkaan.

Vierailija
44/111 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuolen miehen peppureikää

Vierailija - 06.05.11 08:05 (ID 12622167)

ja nautin siitä!

--------------------------------------------------tuu tännekkin nuolee

Vierailija
45/111 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kalastan nenästä räkää ja syön saaliin.

Kynsien pureskelusta olen onneksi vihdoin päässyt irti (nyt 34-vuotiaana).

Nuuskutan pikkuhousuja, kyllä. Tarkastan kainaloiden tilannetta sipaisemalla ja haistamalla, kyllä. Joskus valkovuotoa tarttuu sormiin ja haistelen.

MUTTA sitten tulee se varsinainen paljastus. Usein otan pöntöllä pari kerrosta paperia kädelle ja kakkaan siihen päälle ja haistelen kakkaani. Haisee hyvälle, on sellainen kiinteä pötikkä. Pari kertaa olen lapsena maistanutkin. Ei maistunut oikeen millekään.

------ pääsisinkö haistelemaan kanssasi kakkaasi vessaan

Vierailija
46/111 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
47/111 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti teitä. Ja miksi tämä vanha ketju on pitänyt kaivaa?

Vierailija
48/111 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää joidenkin piereskely vastaus on jotenkin huvittava. Siis kaikkihan piereskelee, eihän perseeseen voi tulppaakaan laittaa, joten mikä ihme inhottava salainen pahe se on? Se on luonnollinen toiminto.

Vierailija
49/111 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka räpläätte toosaanne (mm. valkovuotopalleroita!????), missä te sitä teette ja onko teillä lapsia? Mihin ne hemmetin "pallerot" heitetään??? Mitä tapahtuu käsille tuon toiminnan jälkeen - kai ne kuurataan ennen kun kosketaan esim. ovenkahvaan yms?

Mietin vaan, että itselläni on lapsi, joka tietyistä seikoista johtuen on hyvin infektioherkkä ja kehon vastustuskyky siis alhainen. Päiväkodista/kavereilta hän nappaa lähes jokaisen taudin ja hänen kohdallaan tavan flunssa kehkeytyy lähes poikkeuksetta keuhkoputkentulehdukseksi tms. Toivon, että ihmiset ottaisivat huomioon harrastaessaan niin harmittomilta kuulostavia leikkejään ne muutkin ihmiset. 

Siis minun puolesta tehkää mitä lystäätte, mutta niin, ettei muut mahdollisesti kärsi siitä, että pöpöjä kirjaimellisesti levitellään. Ja nyt tulee alapeukkua niin rutosti.. Ei oo tarkoitus ylenkatsoa, itsellänikin on toki omat ällöttävät tavat, joita muut eivät nää, esim. salasyöminen/ahmiminen (ei lasten silmille ;))

Vierailija
50/111 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja te, jotka syötte kaivamianne eritteitä - siittä sitten vaan pusuja Esa-Petterin suulle, poskille, käsille... HALOO AIKUISET!

Vierailija
51/111 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos näen jonkun muun tekevän niin, meinaa oksennus päästä. Jostain syystä teen sitä kuitenkin itse.

Vierailija
52/111 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnustaa, että minäkin haistelen pikkuhousujani ja syön räkää. Kaivan myös napaani ja haistelen sitä, en kuitenkaan syö :)

Vierailija
53/111 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika perus: kaivelen nenää, piereskelen.

Vierailija
54/111 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhottavaa ja olen yrittänyt lopettaa tuloksetta. Joten eiköhän perusteta anoyymit rään syöjät yhdistys ja alata antaa toisillemme vertaistukea.

Vierailija
55/111 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihania isoja mustamatoja nenästä

Vierailija
56/111 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhottavaa ja olen yrittänyt lopettaa tuloksetta. Joten eiköhän perusteta anoyymit rään syöjät yhdistys ja alata antaa toisillemme vertaistukea.

Vierailija
57/111 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja piereskelen. Ja tunnustan, että omat paukut haisevat usein aika hyvälle. Outoa.

Ja yökkäilijöille tiedoksi: ei tulisi mieleenkään syödä muiden räkää, ja muiden pierut haisee kamalille. En tiedä, miksi ne omat houkuttaa :)

Vierailija
58/111 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkäsin olevani ainoa, joka syö räkää ja että mut teilataan täysin av:lla. :)

Juu anonyymin räänsyöjät ei ole paha idea. Mäkin yritin lopettaa, mutta räkälakkoa ei kestänyt kuin noin viikon...

-se ketjun ensimmäinen räänsyöjä-

Vierailija
59/111 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varpaista.. maistuu kivan suolaiselta ja taytyy pureskella hyvin

Vierailija
60/111 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hävettää, että teen sitä jopa pienten lasteni nähden. Varmaan oppivat äidiltään tämän ikävän tavan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme