Inhottavin SALAINEN tapasi?
Mitä teet kun kukaan ei ole näkemässä?
Minä haistelen pikkuhousujani vessakäynnillä.
Kommentit (111)
jos siinä on sellaista paksua mustaa tatinaa ollut pari tuntia, haisee aikas hyvältä.. sairasta(-ko)?
mutta liimailen sitä toisten pattereihin ja huonekalujen alle : ), piereskelen ja puristelen finnejä.
mutta liimailen sitä toisten pattereihin ja huonekalujen alle : ), piereskelen ja puristelen finnejä.
liimaa omassa kodissasi! hyiiii!!!!
toivottavasti et ole tuttuni
olen mukana. mies VIHAA kun syön räkää ja olen yrittänyt lopettaa usein.. se vaan on jotenkin niin hyvää.. varsinkin sellainen iso sormenpään kokoinen sivuilta kuivunut mutta keskeltä kostean mehevä klimppi suoraan nenusta.. :)
ne on just parhaita! ja sit se, että on oikein joutunut töitä tekemään, että saa sen kuivuneen räkäklöntin sieltä suuhunsa :) Ihana palkinto :)
jos siinä on sellaista paksua mustaa tatinaa ollut pari tuntia, haisee aikas hyvältä.. sairasta(-ko)?
minä haistelen myös...
siteeseen kuivunut kuukautisveri tuoksuu hyvältä!
mutta kun julkisessa huussissa haisee jonkun toisen se on oksettavaa!
Se on pelottavan jännittävää, kun kohta meinaa lirahtaa. Viime hetkellä kiirehdin vessaan. Pari vahinkoa on saanut lisäjännitystä outoon salaisuuteeni. Myönnän olen friikki.
mutta kun julkisessa huussissa haisee jonkun toisen se on oksettavaa!
samaa mieltä! mikä kuvottacva haju!
kuvittelen synnyttäväni.. siis ponnistavani vauvaa ulos..
pyyhin räkäni edessä kävelevän selkään.
NOT
ja haistelen finneistä ym. pateista purskahtelevaa talia. Lisäksi syön savea (!!) ja tykkään narskutella esim. pikkukiviä suussani - joku puutos ehkä?
kuvittelen synnyttäväni.. siis ponnistavani vauvaa ulos..
ja ihanampaa mitä isompi "vauva" ja täytyy ihan tosissan ponnistaa. en aina pese käsiä pissan jälkeen
Mitä teet kun kukaan ei ole näkemässä?
Minä haistelen pikkuhousujani vessakäynnillä.
Lisäksi kaivelen nenästäni kaikki kuivat kråkat pois kun kukaan ei ole näkemässä:P
ja pimppalooraa.. mieheni taas repii jalkapohjien kuivunutta ihoa, syö kynsinauhoja sairaalloisesti ja repii kulmakarvojaan ja pureskelee irronneita karvoja. onneksi meillä on toisemme
unohdin mainita jos ylähuuleni on vähän kuiva en voi vastustaa keskiosan nypläämistä.. aaah...
Miksi te syötte räkää? Tai MUSTAPÄITÄ??? Ja miten ihmeessä teitä on noin PALJON???????
Ihanaa, mä en enää tunne olevani täysi friikki. Mä myös tykkään menkkasiteideni hajusta. Mutta kun on kierukka niin ei paljon enää pääse haisteleen.
olen mukana. mies VIHAA kun syön räkää ja olen yrittänyt lopettaa usein.. se vaan on jotenkin niin hyvää.. varsinkin sellainen iso sormenpään kokoinen sivuilta kuivunut mutta keskeltä kostean mehevä klimppi suoraan nenusta.. :)