Inhottavin SALAINEN tapasi?
Mitä teet kun kukaan ei ole näkemässä?
Minä haistelen pikkuhousujani vessakäynnillä.
Kommentit (111)
Joskus puristelemme mieheni kanssa toistemme finnejä jos ovat hankalissa paikoissa kuten selässä, hartioissa...
just eilenillalla mies puristi finnin persvaostani
ja nautin siitä!
ei sovi tähän ketjuun kun et tee yksin
Mitä teet kun kukaan ei ole näkemässä? Minä haistelen pikkuhousujani vessakäynnillä.
raavin päänahastani tukkeutuneita ihohuokosia sun muita pahkuroita ja maistuu hyvälle. tai ei siis maistu kamalasti millekään, mutta jotenkin tavaksi tullut laittaa suuhun.
...Listalle uusi juttu: pureskelen varpaankynsiä...
Mainittu jo muutaman muunkin kerran.
Syön kaikkea inhaa: räkää, rupia, kynsiä, kynsinauhoja (myös varpaista)
Teen kaikkea inhaa: pissin suihkussa, haistelen pikkuhousujani, en aina pese käsiä vessassa
hmm. Menkat tuoksuu minusta kamalilta, jotenkin tunkkaiselta. Samoin pikkuhousut jos yhtään pidempään päällä, mutta haistelen niitä silti. Ruvet ja räkä ovat kivoja syötäviä! Kynnet ei, mutta lyhennän joskus kynnet noin jos ei saksia satu kohdalle. Mies inhoaa kynnenpaloja kämpässä, siksi syön ne pois, kätevää!
Oma räkä on hieno asia, muiden kamalaa. Olisi hirveää joutua imaisemaan lapsen nenästä räkää, yökkk. Mutta tekisin sen jos olisi pakko.
Hauska ketju, kiva huomata miten moni on yhtä inha!
olen vanhainkodissa hoitajana ja suoikutettaessa puristelen vanhusten tukkeutuneita ihohuokosia. ette usko kuinka ISOJA ihomatoja niille tulee!!
olen usein suihkutusvuorossa kun muut ei halua ja minusta ihanaa :)
Kun laukean yritän ottaa spermat suuhuni, syön korvavaikkua, maistelen napanöyhtää, pyllyvakoni on joskus hikinen vetäisen sormella ja nuuhkin sen hajua, syön myös aamuisin unihiekat pois silmistäni, kakkaan kädelleni, pissaan myös suihkussa mutta en viemäriin vaan itseni päälle ja olen myös juonut pissaa
tietokone pöydän alle. :/ Nyt kun tarkastin alkaa olla aika putsata, sen verran knöölejä siellä jemmassa että mies saattaa kohta huomata. :D
Musta on myös ihana haistella hikisiä varpaita, jotenkin kumman ihana tuoksu, paitsi jos se on jonkun muun hikivarvas mikä haisee ;D
jotka rapsuttelen irti (seksin aikana kun mies ei huomaa, hänestä kuulemma inhottavaa)
Musta on myös ihana haistella hikisiä varpaita, jotenkin kumman ihana tuoksu, paitsi jos se on jonkun muun hikivarvas mikä haisee ;D
juu, usein kanssa toissa lepuutan jalkoja poydan alla ilman kenkia ja nautin aromeista
rapsutan hampaiden pinnasta plakkia ja syon kynnen alta.
haistelen myös napaa ja syön silmärähmää. Haistelen kanssa omia pieruja ja kainalohikeä.
On niin ihana tunne, kun se valuu ulos... Rakastan myös korvien kaivelua ja löydösten tutkintaa. AHH!
kyllä minäkin kaivan nenääni, pissaan suihkuun, kaivan korvaa, puren kynsinauhoja mutta en syö!! hyi vittu :D , enkä syö mitään sellasta mitä ihmisestä irtoaa tiädätte varmaan mitä tarkotan. ootte aikuisia ja teette tällästä vähä vois häpee itteensä, ymmärrän kyllä jos pienet lapset tekeee näin... en ymmärrä miksi pitää syödä esim. kynsiä/kynsinauhoja tai räkää hyi miten ällöttävää!!, ei siinä mitään jos haistelee jotain pikkuhousuja tai kainalohikeä esim. kyllä mä itse joskus haistelen pikkuhousujani pakko myöntää :D , voisitte kyllä vähä rajottaa tota ällötyksen tekoa ! (:
Revin perkarvojani ja tiputtelen sohvan taakse. Pureskelen varpaankynsiä ja kaivelen nenääni.
- kaivan nenää, ja kun saan räkää sormiin pyörittelen sitä kunnes siitä tulee kuivia palloja
- kaivelen alapäätäni ja haistelen sormia, ovulaation jälkeen kun tulee semmoista vähän paksumpaa valkovuotoa myös pyörittelen siitä palloja ja haistelen niitä
- hinkkaan sormillani persvakoa ja haistelen pershien hajuista sormea, navalle sama juttu
ja oksennus meinasi tulla. En halua kuvitellakaan mitä lopuissa lukee. Yäks!
Luin ketjua ja ajattelin että hyi hemmetti. Sitten hoksasin että aika montaa mainituista jutuista: neppailen räkää (en kylläkään syö,hyi), revin kynsinauhoja (en syö niitäkään, yäk), nypin myös huulien kuivaa ihoa. Listalle uusi juttu: pureskelen varpaankynsiä... Joskus puristelemme mieheni kanssa toistemme finnejä jos ovat hankalissa paikoissa kuten selässä, hartioissa...
Lapsena pureskelin poskien ihoa, siis sisäpuolelta ja huuliin haavoja, se ei onneksi jäänyt tavaksi :D huuliin tuli joskus iso herpeksen näköinen valkea "rupi" kun oikein pahasti olin purrut.. Mitään eritteitä, pieruja tms ei ole tapana haistella (ellei ole pakko :D) mutta miestäni haistelen mielelläni kun hän tulee töistä kotiin pölyisenä ja likaisena, metallimies tuoksuu hyvälle! :D