Inhottavin SALAINEN tapasi?
Mitä teet kun kukaan ei ole näkemässä?
Minä haistelen pikkuhousujani vessakäynnillä.
Kommentit (111)
muuta epämiellyttävää en tee.. mut joo tapansa kullakin.. niin ja joskus haistelen pikkuhousuja esin kun ne on tyullut pyykistä,imppaan sitä puhdasta tuoksua,niin ja aina haistelen noi huuhteluaineet ennen käyttöä.. :D
kun kutakuinkin tiesin, mitä oli odotettavissa. Enkä tiedä sitäkään, miksi mun pitää tulla tänne julkisesti paheksumaan teitä... :D Siis niin, NIIN ällöö! Miten te voitte olla noin tyytyväisiä noihin ällöihin tapoihinne, siis jos tiedostatte että joku talin tai rähmän syönti (puke) on epänormaalia ja ällöä, niin miks te teette niin, tai miks te kerrotte siitä täällä ihan kun se ois jotenkin siistiä?
No siis onhan se, jotenkin, sairasta ja mua samalla hykerryttää, yököttää, naurattaa ja vituttaa nää jutut... :D Te ootte pimeitä, voi apua! :D (Silti mä jotenkin fanitan...)
Mäkin luulin olevani ainoa,joka syö räkää!
Jos näen että joku muu niin tekisi,oksentaisin. Lisäksi puren kynsinauhoja enkä pysty lopettamaan! Pienestä asti olen niin tehnyt.. hyi :D
ällöjä juttuja aika useilla...
Itselläni on pissaaminen suihkussa, ja rään kaivelu päivittäin. Joskus huomaan että teen sitä myös lapsen nähden ja nolottaa. Mutta en sentään syö sitä!
Raavin myös plakkia hampaista. Ja ai niin, pyyhin räät ja plakin nenäliinaan jos löytyy läheltä, muuten sukkaan tai yöhousujen lahkeeseen. Ällöä, tiedän.
Syön räkää, revin haavoja ja piereksin.
Minäkin kalastan nenästä räkää ja syön saaliin.
Kynsien pureskelusta olen onneksi vihdoin päässyt irti (nyt 34-vuotiaana).
Nuuskutan pikkuhousuja, kyllä. Tarkastan kainaloiden tilannetta sipaisemalla ja haistamalla, kyllä. Joskus valkovuotoa tarttuu sormiin ja haistelen.
MUTTA sitten tulee se varsinainen paljastus. Usein otan pöntöllä pari kerrosta paperia kädelle ja kakkaan siihen päälle ja haistelen kakkaani. Haisee hyvälle, on sellainen kiinteä pötikkä. Pari kertaa olen lapsena maistanutkin. Ei maistunut oikeen millekään.
haistelen silloin tällöin pikkuhousujani, mutta musta se on täysin normaalia! Tietää heti jos jotain on vialla, kun tuntee oman tuoksunsa. Räkää en syö, mutta kaivan nenääni kyllä. joskus söin kynsinauhojani, mutta lopetin sen.
Wau! Mä en olekaan ainoa Suomessa,joka syö ja nautiskelee omia/partnerin eritteitä!
Parhaat herkut tosiaan on ne kuivuneet ruvet, kuivat räkäpallerot, jalkapohjien kovettumat ja auringossa palanut iho.. (= NAM =)
Kakkoja en maistele enää. Tissivauvojen maitokakit on makeita. Kerran olen joutunut tukehtumaisillaan olevan vauvan suusta oksennuksen imemään pois. Siitä ei jäänyt fetissiä!
Kaikkea pitää maistaa edes kerran, ellei 5 X että tietää onko namia.. Tykkään myös haistella kaikkea mahdollista ennen maistamista.
Haistelen ja lajittelen likapyykit tuoksun perusteella. Haistelen myös kaikki mainokset, lehdet ja muut postit.. ja kaiken mitä suuhuni laitan, mukavan tuoksuista repäisen palasen ja pureskelen kuin purkkaa.
Haistamatta ei voi maistaa... Itselläni on astma ja allergioita. Ehkä siksi haluan haistella ennen maistelua?
Ja Juu nii, ne valkovuotopallerot kuuluis lääkärin oikeesti hoitaa!!!
ihme tapoja ihmisillä, huh huh sentään. siis AIKUISET IHMISET.
Välillä tulee haisteltua omia paikkoja, mutta se nyt vaan on lähinnä hygienian tsekkaamista, en siitä mitään kiksejä saa. Kaikkia rupia sen sijaan on salaa ihan pakko räplätä ja repiä rikki ja sit parantuminen vaan kestää ja kestää.
Lisäksi jos oon yksin kotona ja iskee kauhea panetus, niin on ihan pakko yrittää kuulostella harrastettaisiinko jossain naapurissa seksiä. Jos käy tuuri, niin siinähän sitten korva seinässä sormettelen ja voihkin ja kuvittelen itseäni mukaan. Jälkeenpäin lähinnä ällöttää ja joskus miehen kanssa sekstaillessa mietin vaan kuumeisesti että ei kai vaan naapurien akat harrasta samaa!
ja luulin että olen ällö mutta kyllä joku finnitali pistää vielä pahemmaksi. Kai? Tai kantapäänahan syönti. On kyllä ällöttävää mitä kaikkea ihmiset voikin syödä.