Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pitkän ulkomaanreissun voi tehdä että lapset jää mummolaan hoitoon?

Vierailija
03.05.2011 |

Haluaisimme mieheni kanssa lähteä muutaman päivän kaupunkilomalle ulkomaille ja ottaa pienemmän vauvan mukaan ja jättää isommat tuttuun mummolaan hoitoon.

Aiemmin ovat tottuneet pari kertaa vkl eroon (niin että kuitenkin vain lauantaina eivät ole nähneet meitä ollenkaan) ja mua eivät nähneet muistaakseni 3 päivään kun olin synnytyssairaalassa. Nyt mieheni on lähdössä reissuun yksin 4 päiväksi ja ollaan sen ajan lasten kanssa tässä mummolassa johon jäisivät.

Mikä on mielipiteenne?

Haluaisin lähteä koska viimeisestä ulkomaanreissusta on vuosia ja tuntuu jo nyt ettei enää edes uskaltaisi lähteä. Pelkään että tulevaisuudessa en uskalla senkään vertaa ja että musta tulee katkera ämmä koska "ei koskaan päässyt minnekään"...

Toki säälittäs jättää lapset, mutta ovat kyllä tottuneet olemaan mummoloissa. Hmm...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapset ovat 1½v ja 2½v

ap

Vierailija
2/6 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhemmillaan ovat olleet ilman ongelmia. Eikä meitäkään matkalla vaivannut, ikävä tietysti välillä oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää matkaa vaan - hyvällä omallatunnolla!

Vierailija
4/6 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin lähtisin ollenkaan. Odottelisin vielä muutaman vuoden, kun ymmärtävät paremmin mitä tarkoittaa kun joku lähtee matkalle. Siis ymmärtävät, että tulee varmasti takaisinkin.

Vierailija
5/6 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et oltais pois niin että lapset ei näkis meitä 4 päivänä. Yritin aiemmin ettiä sellasia lentoja et olis vaan 3 päivää et ne ei näkis meitä mut sellasiahan ei tietenkään löytänyt... ellei halua maksaa tuplasti enemmän!

Vierailija
6/6 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jouduin jättämään 3 vuotiaan yhdeksi yöksi hoitoon ja ikävähän sillä tietenkin oli.