Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruman naisen elämä on tod rankkaa! Aina nauretaan.

Vierailija
02.05.2011 |

Olen lähes 40 v. ja läpi iän kestänyt kiusaaminen jatkuu edelleen. Olen faktisesti ruma piirteiltäni. Noitamaiset kasvot nenineen ja leukoineen ja silmälasit, jotka eivät ilmeisesti oikein sovi. Kroppa on ok. Joku habituksessani saa kuitenkin aikuiset ihmiset nauramaan autoistaan ja jopa osoittelemaan sormella. Tuntuu rinnassa ihan yhtä pahalta kuin teini-ikäisenäkin.

Rumuus alkaa nyt vaikuttaa jo työelämässäkin, sillä minua ei oteta tosissaan. Korkeasti koulutetuilla ihmisillä on vaikeuksia pidellä pokkaa minut nähdessään. Välillä mietin miten Tarja Halonen on päässyt niin pitkälle, sillä kyllähän hänenkin ulkonäölleen nauretaan ja hän on myös huvittava olemukseltaan. Hänellä taitaa olla itsetunto terästä, mulla se ei ole.

Olen nyt käynyt plastiikkakirurgin puheilla ja ainakin jotain on tehtävissä, mutta mietin mahtaako yksittäisten piirteiden korjaaminen kuitenkaan muuttaa tätä yleistä olemusta.

Onko muita rumia? Mielipiteitä? Kokemuksianne? Miten jaksatte ja selviätte? Minulla ainakin vaikuttaa ihan suoraan haluun liikkua ihmisten ilmoilla.

Kommentit (262)

Vierailija
21/262 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin jokin aika sitten, että leikkautan hiukseni ihan lyhyiksi, mitäs minä kauniilla ja paksuilla hiuksillani teen? Ne näyttävät ihan irvokkailta rumissa kasvoissani. Mutta sitten kun eläydyin ajatukseen, niin nousi kauhu. Mähän olisin täysin alaston. Päätin sitten, että kasvatan hiuksiani, että voin peittää niillä enemmän kasvojani.Tänä kesänä olen kulkenut kaunis, lumivalkoinen lippis pääss ja aurinkolasit silmillä. Mulla on ollut paljon turvallisempi olo. Haluan lukea tuon Salaisuus-kirjan. Ehdottomasti.

Vierailija
22/262 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi,pakko lisätä vielä tämä. Sain mutsini kautta " lahjan" tänään eräältä ukolta, joka käyttäytyy halveksuen minua kohtaan-sukulainen.

Iltalehden. Pääotsikkoja: 13-vuotias tyttö kuoli. 19-vuotiaan tytön kauhunhetket: nuora katkesi kesken benjihypyn. Topi Sorsakoski: huonossa kunnossa," joudun taas sairaalaan." Sitten isoja uutisia Norjan tappamistouhusta. Tappamista, väkivaltaa, kuolemaa, kauhua. Ainoa lahja, jonka olen saanut kyseiseltä mieheltä. Minäpä tein näin: lähetin hänelle tekstarin ja kysyin suoraan häneltä, että mikä motiivi sinulla oli, kun vartavasten halusit lähettää juuri nämä uutiset minulle? En ole saanut mitään vastausta, anteeksipyyntöä ei kannata odottaa. Olen jo varmaan vainoharhainen, mutta heti ensimmäinen tunne mikä minulle tuli, oli tämä: minut halutaan tappaa. Okei, tänä päivänä minulle tuli lopullinen päätepiste. Keksin heti alkuun 2 keinoa: kun joku urputtaa, olen ihan hiljaa ja katson kyseistä urputtajaa päästä jalkoihin pitkään. Ja toinen keino kun joku urputtaa: sanon hänelle näin: sulla on pahoja ongelmia, mee hoitoon. Odotan kiinnostuneena, mitä tapahtuu. Varmaan pahoinpitelevät minut, hällä väliä enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/262 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa anteeksi, kerron vielä tämän. Mulla on ohimolohkoepilepsia, joka voi tappaa minut muutamassa minuutissa ja tällä äijällä on tytär, joka sairastaa myös epilepsiaa, joten hän siis tietää, että kyse on vakavasta, hengenvaarallisesta sairaudesta. Tämä oli hänen lahjansa minulle. Kylläkään epilepsia sinänsä ei ole vaikuttanut ulkonäköön. Olin myös verensiirrossa ja hakivat ensimmäiseksi leukemiaa, minulle tulee nyt tällä hetkellä jatkuvasti mustelmia, verenpainen romahtelee ja joskus olen sairaan väsynyt ja mulla on kovia kipuja. Tällaista.

Vierailija
24/262 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joukkoon liittyy vielä yksi rumatar. Kuvittelin minäkin, että haukkujista ja halveksujista pääsee eroon edes aikuisuuden myötä. Näin ei käynyt... Omaan elämään on vaikuttanut hyvin negatiivisesti eikä valitettavasti ole ollut riittävästi muita vahvuuksia, joille rakentaa elämää. Hemmetinmoista huumorintajua ja sitä ap:n mainitsemaa teräksenlujaa itsetuntoa sekä hyviä,lämpimiä, läheisiä ja kannustavia ihmissuhteita se vaatisi. Näitä kuin ei ole, olen käynyt vuosia vakavan masennuksen ja sosiaalisten pelkojen ym. takia terapiassa ilman mainittavia tuloksia. Kirurgisia operaatioita olen minäkin miettinyt vuosia. Tuntuu vaan niin käsittämättömältä miesten ja naistenkin julmuus ja se jotenkin lamauttaa kun ei voi tajuta, että ihmiset tulevat naureskelemaan suoraan päin naamaa ulkonäön/olemuksen takia. Omalla kohdallani haukkujat ja ivaajat ovat olleet aina melko tasaisesti kumpaakin sukupuolta. Oma kelpaamattomuus on johtanut itsetuhoisiin ajatuksiin ja välillä on jopa hyvinkin helppo ymmärtää noita koulukiusattuja surmaajia. Kuinka paljon ihmisen täytyy kestää??

Mitään neuvoja tai apua jaksamiseen minulla ei valitettavasti ole tarjota, mutta nimimerkki "ruman naisen" vihastuminen ja takaisin antaminen kuulostivat jollain lailla hyvältä, ettei toiset saa vaan kaataa paskaa niskaan ilman mitään reaktioita. Samoin joku kirjoittaja mainitsi suuttuneensa kaverin huonosta kohtelusta ja reagoineensa tähän. Sekin lämmitti mieltä.

Vierailija
25/262 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin miehelle näitä ja mies sanoi, ettei oikeasti ole (ikää 46) nähnyt kovin montaa naista, jotka olisivat absoluuttisen rumia. Ja vannoi, ettei tiedä ketään, joka kommentoisi "rumille" naisille jotain. Ihmetteli samaa, missä liikutte...

Vierailija
26/262 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ylipainoinenkin vielä. Mutta. En ole koskaan harkinnut veistä kaunistuakseni.

Ensiksikin kannattaa aloittaa siitä, että tutkailee omia kasvonpiirteitään, mikä niissä on rumaa ja mikä vähemmän rumaa ja miten saisi niitä vaikka ehostuksella muutettua. Vaikka joku huulipuna, ripsiväri tai silmälasit vaikuttavat paljon. Toinen tärkeä asia on tukka ja tukan väri, niitten tulisi olla kaunistavia, vaikka useinkaan näin ei ole.

Ja sitten. oma tyyli pukeutumisessa. Kauniilla vaatteilla saa paljon aikaan. Itse pukeudun aina mekkoihin ja hameisiin ja saan niistä palautetta, ne kiinnittävät huomion ja ylipaino jää alle.

Tähän ruumiilliseen itsetuntemukseen liittyy myös henkinen itsetuntemus.

Vierailija
27/262 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kun kerroitte että miehet haukkuvat ulkonäköänne, on ensimmäinen askel naisen alistamiseksi -> petiin saamiseksi, koska itsestään epävarma nainen antaa helpommalla kuin itsetunnoltaan vahvempi.

Eli ei kannata ihmetellä tai pitää kummoisenakaan varsinkaan jos baarissa saa jotain vittuilukommenttia osakseen.

Tää lukee ihan oikeasti kaikenmaailman pelimiesten oppaissa, ihan totta :)

Vierailija
28/262 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miltä susta tuntuu. Koko yläasteajan sain kuulla, kuinka ruma olin. Kun olin siinä 13-14 v. tuntemattomat tyypit tuli sanomaan, että näytin keski-ikäiseltä, läskiltä, lihapullalta, "akneshweinelta" ja ties miltä. Kerran minulle tuntematon poika raahasi kaverinsa luokseni katsomaan Rumuutta silmästä silmään. Oppitunneilla - opettajien kuullen - luokkatoverit arvostelivat milloin kasvojani, milloin vartaloani tai vaatetustani. Joku laittoi numeroni seksipalstalle, koska olin niin "seksikäs", ja sainkin sitten öisiä puhelinsoittoja vanhemmilta miehiltä.

"Painu kotiis, saatanan hippi."

"Jos mulla olis tollainen naama, ampuisin itseni."

Tietynlaisilta, lähinnä materialistisilta naisilta saa sellasen halveksivan, epäuskoisen nenätuhahduksen. Mielestäni se kertoo enemmän heistä kuin minusta.

Vierailija
29/262 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiusaavat ja haukkuvat ulkonäöstä...itselläni rinnat eivät palautuneet laihdutuksen yhteydessä ja joskus vielä jaksoin kantaa itseäni pystyssä mutta voi sitä naurua ja kauhistelua,sääliviä katseita olen saanut niiden vuoksi osakseni...ja ihan päin naamaa ja surutta AIKUISET ihmiset sitä tekevät...nykyään en kehtaa pitää toppeja tai muita sellaisia vaatteita mistä ne saattaisivat vähääkään näkyä enkä uskalla edes miettiä harrastavani seksiä kenenkään kanssa...nyt keräilen itseäni ja yritän etsiä sitä kadonnutta itsetuntoa joka ennen tätä ihanaa kokemusta oli hyvä,en juuri piilotellut niitä mutta ikinä en olisi uskonut saavani sellaista kohtelua tissien takia,ihmiset,niin naiset kuin miehetkään eivät juuri mielipidettään peittele..lopputuloksena häpeän itseäni todella paljon enkä tiedä enää miten saan itsetuntoni kuntoon...muuten kun leikkautamalla rintani joka maksaa maltaita

Vierailija
30/262 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiusaavat ja haukkuvat ulkonäöstä...itselläni rinnat eivät palautuneet laihdutuksen yhteydessä ja joskus vielä jaksoin kantaa itseäni pystyssä mutta voi sitä naurua ja kauhistelua,sääliviä katseita olen saanut niiden vuoksi osakseni...ja ihan päin naamaa ja surutta AIKUISET ihmiset sitä tekevät...nykyään en kehtaa pitää toppeja tai muita sellaisia vaatteita mistä ne saattaisivat vähääkään näkyä enkä uskalla edes miettiä harrastavani seksiä kenenkään kanssa...nyt keräilen itseäni ja yritän etsiä sitä kadonnutta itsetuntoa joka ennen tätä ihanaa kokemusta oli hyvä,en juuri piilotellut niitä mutta ikinä en olisi uskonut saavani sellaista kohtelua tissien takia,ihmiset,niin naiset kuin miehetkään eivät juuri mielipidettään peittele..lopputuloksena häpeän itseäni todella paljon enkä tiedä enää miten saan itsetuntoni kuntoon...muuten kun leikkautamalla rintani joka maksaa maltaita

ja mitä kokoa olet? Etkö ole löytänyt tukevia ja hyvin istuvia rintsikoita, joilla saat koottua rintasi ainakin vaatteet päällä siedettävän näköisiksi? Minkä ikäinen olet?

Todella kummallista käytöstä ihmisiltä, jos tuollaista joudut kohtaamaan. Itselläniksi massiiviset ja roikkuvat rinnat, mutta käytän tukevia rintsikoita enkä kyllä ole kuullut kommentointia ainakaan negatiivista ulkona vaatteet yllä liikkuessani. Joillakin miesystävillä on ollut ongelmaa roikkumisen suhteen, mutta minkäs teet. Yleensä miehet ovat tykänneet rinnoistani tai ainakin minusta kaikesta riippumatta.

Vierailija
31/262 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy näitä huutelijoita ja pilkkaajia. En ole enää aikuisena itse joutunut kiusaamisen kohteeksi (nuorena kyllä omanikäisten taholta) mutta esim. työelämässä olen tavannut ihmisiä jotka arvostelevat ihmisten ulkonäköä ääneen, huutelevat ja tekevät vitsiä päin naamaa kasvonpiirteistä ym. Tämä voi tapahtua ihan töissäkin. Nämä henkilöt ovat omalla tavallaan jääneet henkisesti n. 13-vuotiaan tasolle ja haluavat pelleillä toisten kustannuksella, nostaa omaa arvoaan. Ovat usein verbaaliisesti hyvin taitavia ja julmia, eikä kukaan uhrin puolustaja halua itse joutua heidän kynsiinsä.

Vierailija
32/262 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu kasvonpiirteistä, vartalo on ok. Lapsena ja nuorena haukuttiin, kiusattiin ja pilkattiin jatkuvasti, ja on helppo kuvitella mitä se teki itsetunnolle. Vielä parikymppisenä humalaiset huutelivat perääni kadulla. Siksi olen helpottunut näin keski-ikäisenä, koska tämän ikäisen ei kukaan enää odotakaan olevan kovin hyvännäköinen. Mutta uskomatonta, miten puolitutut edelleen humalassa voivat avautua tyyliin 'et selvästi enää välitä miltä näytät kun olet saanut miehen napatuksi'. Ikään kuin olisin huonouttani naamastani ruma, enköhän sinänsä ns. huolehdi itsestäni siinä kuin muutkin. Ehkä minullekin se riittävä 'itsestäni huolehtiminen' olisi mennä leikkauttamaan naamani. Tässä iässä (45), kun rahaa voisi olla, en kuitenkaan enää piittaa muiden mielipiteistä niin paljon että siihen rupeaisin.

Vierailija
33/262 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus on jotain sanoinkuvaamattoman kauheaa nähtävästi, koska siitä saa sanoa ihan mitä vain. Lisäksi mulla on pitkä muisti ja muistan varmaan jokaisen loukkauksen ja tilanteen, jossa se on sanottu. Eniten ne loukkaukset ovat loukanneet, kun on oikein laittautunut ja valinnut vaatteet niin, että takapuoli peittyisi ja olisi huomaamattomampi. Olen siis päärynälihava. Nykyään tosin jokapaikanlihava, mutta ehdottomasti eniten vittuilua painosta olen saanut kiloissa 65-80 kg. Sitten se loppui. Kukaan ei ilmeisesti uskalla sanoa yli satakiloiselle enää mitään, pelkääköhän ne minua? Mutta koska minua on aina haukuttu läskiksi, tai vitun rumaksi läskiksi, niin olen aina pitänyt itseäni yhtä lihavana kuin mitä nyt todella olen. Ja vasta nyt te olette hiljaa!

Vierailija
34/262 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkkaa stylisti ja hyvät silmälasit tai piilarit. käy kampaajalla, meikkaa. kyllä paljon voi itsekin tehdä. Jotain pienti kirurgista jos on pakko.

Vierailija
35/262 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 16:16"]

Minulla on kokemusta sekä tosi rumana että tosi kauniina olosta. Minulle on tehty hampaiden oikomiseen liittyvä kirurginen toimenpide, joka siis sai aikaan positiivisen muutoksen ulkonäössä.

- - -

Sitten naps vaan muutuin kauniiksi yhdessä yössä.

[/quote]

Yllä lyhyt lainaus kirjoituksesta nr. 180.

En oikein tiedä mitä tähän kehtaisi sanoa. En halua vähätellä kirjoittajan kokemaa pilkkaa, ja jokaiselle on toki oikeus täällä tuoda ilmi omat kokemuksensa, mutta... tosi ruma ei ole ihminen, jolla on pelkästään rivi vinoja hampaita.

Meitä on monia, joilla on tuon lisäksi huono iho, heikot hiukset, vino selkäranka, sairauksia, ripsettömät silmät, iso nenä, epämuodostuneet korvat jen. jne. Jopa kaikki nämä yhdessä kropassa.

Meitä on monia, joilla ei ole mitään mahdollisuuksia korjauttaa vikojamme vaan joudumme elämään niiden kanssa koko elämämme.

Ihminen, jonka ongelma poistuu *bling* yhdessä yössä on hädin tuskin kelvollinen edes osoittamaan sympatiaansa. Lähinnä pilkkaa on tuollainen kirjoitus kuin nr. 180.

Vierailija
36/262 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 13:50"]

Ei kannata tehdä lapsia, vaikka menee kauneusleikkaukseen, perivät kuitenkin rumat geenit.

[/quote]

Tiedän. En koskaan olisi suostunut biologiseen lapseen. En myöskään koskaan olisi suostunut seurustelemaan kenenkään kanssa. Sen verran pitää ihmisellä olla itsekunnioitusta, ettei saata toista tilanteeseen, jossa joutuu olemaan ruman kanssa.

Vierailija
37/262 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 12:08"]

lopuksi haluan sanoa että nuo kommentit missä sanotaan joillekin että olette varmaan kauniita, siksi teille ei sanota niin, ja baarissa kukaan ei iske kun liian kaunis on liian pelottava - on aika hyvää mielikuvistusta. kauniilta ihmiseltä ei kyllä mene ohi että on kaunis. vaikka varmasti joku ei pokaa kun pelkää niin kauniita kyllä aina jossain JOKU tulee iskemään jne ja JOKU kertoo myös että olet kaunis. ei se tieto voi mennä ohi, eli ihan suotta lohdutatte. kyllä kaveriporukassa vaikkemme ulkonäöstä juuri puhukaan niin kauniille voi aina sanoa että kaunis tai "näytät hyvältä tänää!", mutta jos kaveri olisi ruma niin jäisi tietty sanomatta. vaatteita voi tietty aina kehua, ja kehunkin, se ei liity edes lihavuuteen jos on kiva vaate. mutta ei lihavalle - mikä olen itsekin ollut - sanota että oletpa hoikka ja hyväkroppainen...  

... 

[/quote]

Olen samaa mieltä, kyllä todella kauniit naiset saavat todella paljon huomiota ja varmasti tietävät markkina-arvonsa. Kokemusta omasta lähipiiristä.

Mutta sen sijaan sellaiset perusnätit naapurintytöt voivat hyvinkin kuvitella olevansa rumia kun kukaan ei kehu. Kun se huomio menee niille tosikauniille. Lisäksi jotkut naiset ovat vaan jotenkin niin sosiaalisia ja helposti lähestyttäviä, että miehet suorastaan parveilevat ympärillä, vaikka olisivatkin lähinnä tavallisen nättejä. Ja jotkut ei taas osaa sitä taitoa ollenkaan.

Uskon että todella rumia ihmisiä on ja että maailmassa riittää ääliöitä huutelemaan. Uskon myös että enemmistö niistä ns. rumista voisi olla huomattavan paljon kauniimpia oikeiden vaatteiden, meikkien, hiustyylien, kohtuullisen painon ja muun sellaisen kautta. Isompiin ongelmiin kannattaa ehdottomasti mennä sinne plastiikkakirurgille jos siihen on mahdollisuus ja siltä tuntuu.

Silti olen sitä mieltä että jokainen saa näyttää miltä näyttää. Eli ns. kauneutta ei ole pakko tavoitella muiden mieliksi ja silti pitäisi saada elää rauhassa omaa arvokasta elämäänsä niinkuin haluaa.

Vierailija
38/262 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 12:37"]

Ruma lihava nainen voi olla ihan yksikseen ja korjata ulkonäkönsä sekä kitisemisen http://pleieri.blogspot.com/2013/05/ruma-lihava-nainen.html mieti tätä

[/quote]

Noin rumia naisia kuvatessa pitäisi tehdä kameraan jokin kuvaamisen esto nappula! Ei kenenkään kuuluis noin rumia naisia nähdä! LENSI OKSENNUS!

Vierailija
39/262 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 18:31"]

Ruma nainen hoida http://miestennielija.blogspot.com/2013/06/ulkonako.html asiasi kuntoon!

[/quote]

Ja jos hoidatte kauneuskirurgialla niin älkää sitten tehkö niitä lapsia! Niistä tulee silti rumia!

Vierailija
40/262 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 11:01"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 18:43"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 12:37"]

Ruma lihava nainen voi olla ihan yksikseen ja korjata ulkonäkönsä sekä kitisemisen http://pleieri.blogspot.com/2013/05/ruma-lihava-nainen.html mieti tätä

[/quote]

Noin rumia naisia kuvatessa pitäisi tehdä kameraan jokin kuvaamisen esto nappula! Ei kenenkään kuuluis noin rumia naisia nähdä! LENSI OKSENNUS!

[/quote]

Älä katso. Et voi määräillä mitä toiset kuvaavat, kuvaavat mitä haluavat.

Oksettava olet itsekin.

[/quote]

EN OLE! Mulla on silikonit ja upea perse ;) Miehet himoitsee mua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme