Lue keskustelun säännöt.
Mitä kätilö sanoo jos vauvalla on down syndrooma?
01.05.2011 |
Kun vauva tulee ulos ja kätilö nostaa sen äidin rinnalle, mitä hän sanoo äidille jos näkee, että vauvalla on down syndrooma? Mitä teille on opetettu kätilöt/opiskelijat?
Kommentit (72)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Eikö nuo asiat selviä nt ultrassa ja rakenneultrassa?
Ei todellakaan kaikki näy seulonnoissa. Yllätys-downeja syntyy kaiken aikaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen pahoillani :"(( Keskiajalla oli kaikki paremmin:))
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä huomasin erään äidin naamasta down piirteitä ja mainistsinkin hönelle siitä ennenkuin sai myöhemmin down lapsen sitten. Silmäpoimu kertoi. Tunnen erään toisenkin jolla se poimu ja heikkolahjaisuus hänellä päälle. Hön sai kuitenkin terveet lapset.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 14:24"]Saako kehitysvammisen lapsen laittaa adoptioon jos siitä ei ole ennen synnytystä puhunut? Entä imetys, onko pakko antaa tissiä, vai voiko sanoa, että mennään korvikkeella kun en tuota lasta halua?
[/quote] Niin, tietääkö kukaan?