Pitääkö tuo sininen priority-tarra laittaa nykyään postimerkin lisäksi?
Mihin sitä tarvitaan? Eikö tavallinen 1. luokan postimerkki enää riitä?
Aion lähettää äitienpäiväkortin, mutta en tiedä mitä tuolle tarralle kuuluu tehdä. Ja ihan kotimaan postiliikenteestä kyse.
Kommentit (27)
Ihan kaupasta ostin ykkösluokan postimerkkejä ja en minä mitään priority tarroja saanu. Ihan ykkösluokan postina meni ajallaan kortti perille.
"Postin palvelut muuttuivat. Kakkosluokan postiin ei tarvitse enää laittaa 2. luokan numeroa tai tarraa, mutta nopeaan ykkösluokan postiin täytyy tästä päivästä lähtien merkitä numero 1 tai Priority-sana."
Ihan kaupasta ostin ykkösluokan postimerkkejä ja en minä mitään priority tarroja saanu. Ihan ykkösluokan postina meni ajallaan kortti perille.
Ei kaupat niitä automaattisesti jaa.
Meillä vain oranssi ja kun sinne laitettiin 1-luokan postimerkeillä varustetut kortit ilman erillistä tunnusta, kesti postitus maanantaista torstaihin eli 3 vrk.
Meillä vain oranssi ja kun sinne laitettiin 1-luokan postimerkeillä varustetut kortit ilman erillistä tunnusta, kesti postitus maanantaista torstaihin eli 3 vrk.
Laatikko tyhjennettiin 27.4 ja kortti oli tullut eilen 28.4 perille.
Eipä mee välttämättä sitten työhakemukseni ajoissa perille :( tv. se yksi kysyjä
lukee että se 1lk on kirjoitettava. Voihan monikin tunkea siine 1lk laatikkoon niitä 2lk kirjeitäkin, jotka sitten menevät liian halvalla eteenpäin.