Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö tuo sininen priority-tarra laittaa nykyään postimerkin lisäksi?

Vierailija
29.04.2011 |

Mihin sitä tarvitaan? Eikö tavallinen 1. luokan postimerkki enää riitä?

Aion lähettää äitienpäiväkortin, mutta en tiedä mitä tuolle tarralle kuuluu tehdä. Ja ihan kotimaan postiliikenteestä kyse.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuoreen? Laitoin eilen oranssiin laatikkoon työhakemuksen, jonka pitäisi olla perillä tänään. Siis sellaiseen oranssiin, jonka vieressä ei ollut sinistä. Ajattelin, että se riittää, että merkki on 1. luokan. Jos en ole kirjoittanut kuoreen mitään, meneekö kirje siis kakkosluokassa? Jos, niin voihan kettu! Postin sivuilla sanotaan näin: "Siellä, missä on ainoastaan keltainen kirjelaatikko, sekä 1. että 2. luokan kirjeet laitetaan keltaiseen laatikkoon. Lajittelukeskuksissa huolehditaan näihin laatikkoihin jätettyjen kirjeiden ohjautuminen oikeaan, joko 1. tai 2. luokan, prosessiin." --> Tuosta saa kuvan, että ei tarttis mitään erityistä kirjoitella, kun "lajittelukeskuksissa huolehditaan"? Vai sanotaanko aiheesta jossain muualla?

lukee että se 1lk on kirjoitettava. Voihan monikin tunkea siine 1lk laatikkoon niitä 2lk kirjeitäkin, jotka sitten menevät liian halvalla eteenpäin.

Vierailija
22/27 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaupasta ostin ykkösluokan postimerkkejä ja en minä mitään priority tarroja saanu. Ihan ykkösluokan postina meni ajallaan kortti perille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Postin palvelut muuttuivat. Kakkosluokan postiin ei tarvitse enää laittaa 2. luokan numeroa tai tarraa, mutta nopeaan ykkösluokan postiin täytyy tästä päivästä lähtien merkitä numero 1 tai Priority-sana."

Vierailija
24/27 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaupasta ostin ykkösluokan postimerkkejä ja en minä mitään priority tarroja saanu. Ihan ykkösluokan postina meni ajallaan kortti perille.

Ei kaupat niitä automaattisesti jaa.

Vierailija
25/27 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vain oranssi ja kun sinne laitettiin 1-luokan postimerkeillä varustetut kortit ilman erillistä tunnusta, kesti postitus maanantaista torstaihin eli 3 vrk.

Vierailija
26/27 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vain oranssi ja kun sinne laitettiin 1-luokan postimerkeillä varustetut kortit ilman erillistä tunnusta, kesti postitus maanantaista torstaihin eli 3 vrk.

Laatikko tyhjennettiin 27.4 ja kortti oli tullut eilen 28.4 perille.

Vierailija
27/27 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mee välttämättä sitten työhakemukseni ajoissa perille :( tv. se yksi kysyjä