Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä hinnalla ostatte lasten vaatteita kirpputoreilta?

Vierailija
14.05.2011 |

Juuri olen hinnoittelemassa lapsille pieniksi jääneitä vaatteita ja ajattelin siis kysyä, että millä hinnalla te ostatte käytettyjä vaatteita kirppareilta (te, jotka ostatte)? Paljon siis olette valmiita maksamaan?

Olen ajatellut, että bodyt, paidat ja yöpuvut= 0,30-0,50 e kunnosta riippuen. Housut= 0,30-1 e kunnosta riippuen. Muutama merkkivaate 2-3e. Reimatec toppapuku 15 e...onko sopivasti?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa hyvältä.

vauvanvaatteita olen ostanut 0,50 sentillä, bodeja, sukkiksia, paitoja, housuja... jotkut potkupuvut on ollut 1 e ja olen ostanut.

ja isompien vaikka 104 koon teepaidat jotain 0,50-1 e on ollut musta hyvä hinta. jostain mekosta 1-2 e....

kyllä mä sun hinnoilla ostaisin jos olisi just sen sukupuolen ja koon vaatetta mitä mun lapset on!

Vierailija
2/8 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa hyvältä.

vauvanvaatteita olen ostanut 0,50 sentillä, bodeja, sukkiksia, paitoja, housuja... jotkut potkupuvut on ollut 1 e ja olen ostanut.

ja isompien vaikka 104 koon teepaidat jotain 0,50-1 e on ollut musta hyvä hinta. jostain mekosta 1-2 e....

kyllä mä sun hinnoilla ostaisin jos olisi just sen sukupuolen ja koon vaatetta mitä mun lapset on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hyväkuntoisista valmis maksamaan vähän enemmänkin, esim. näin:

paidat 2e

housut 3-4e (esim. farkut)

bodyt 1,5e

Toppapuku on hyvän hintainen, jos on oikeasti hyvässä kunnossa. Jos on polvista melkein puhki, ei välttämättä mene tuolla hinnalla. Ostaisin tuon hintaisen puvun, jos kunto olisi hyvä.

Vierailija
4/8 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä siis kuulostaa ja ainakin hinnan puolesta luulisi menevän kaupaksi!

Terveisin, se joka äsken kyseli tuttipulloista ja olen myös hinnoittelemassa.

Käykää hyvät ystävät vastaamassa minunkin kysymykseeni! :)

Vierailija
5/8 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis hyvät hinnat, hieno juttu. Tarkoituksena on päästä eroon isoista vaatekasoista, joten toivottavasti käy hyvin kauppa. Reimatec on tosi hyväkuntoinen, eli ehkä menee hyvin kaupaksi...

ap

Vierailija
6/8 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkivaatteesta jos erikoisen mieluinen (esim polarn o pyretin joku kiva kuosi) ja kunto tosi hyvä, voisin maksaa 4-5 e, vastaava pesunukkainen mut muuten hyvä sit 2-4. Halvempi merkki, esim Lindex, kunto hyvä ja kuosi erityisen kiva: 1-2 pesunukasta riippuen. Perusbody, esim yksivärinen tai raidallinen esim, ei erikoinen mut hyvä kunto:50snt. Hintasi kuulosti hyvälle! Monesti ihmiset laittaa bodylle automaattisesti euron, mikä usein liikaa mut toisaalta kivasta kuosista, esim Lindexin maatuska, voin hyväkuntoisena maksaa ylikin:)

Vierailija
7/8 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväkuntoisista hienokuosisista bodeista, esim. Småfolk, olen maksanut 8-14 e kirppareilla.

Vierailija
8/8 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tylsiä, "merkittömiä", tai kuluneita vaatteita en osta millään hinnalla, mutta siis vaikka kivasta bodenin, småfolkin tms. paidasta voisin maksaa vaikka 6-8 e.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän