Lue keskustelun säännöt.
Ihana talo!
24.04.2011 |
Kommentit (26)
Viihtyisän näköinen ja sopivan hintainenkin, kun täältä uudeltamaalta katselee . Just hyvät värit ja kauniin raput yläkertaan. Ihana : )
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Takasta en pitänyt...meillä paljolti samanlainen sisustus mut oletan tuon olevan puutalo. Itse olen enemmän kivitaloihmisiä...
Takasta en pitänyt...meillä paljolti samanlainen sisustus mut oletan tuon olevan puutalo. Itse olen enemmän kivitaloihmisiä...
Repesin
kyllä tolle ukolle, ihan pakkoko sieltä oli kurkistaa:D:D
Luulen että se on kotitonttu!
Ei liian tyylikäs ja kallis, ettei herätä kateutta. Mutta ei myöskään totaalisen juntti. Sellainen perusperhesisustus, josta suurin osa ei löydä haukuttavaa.
mutta itsekin kaipaisin kuvia julkisivusta, pihasta ja erityisesti pohjapiirroksesta. Nykyisen talomme pohjapiirroksen nähtyäni tiesin heti, että tämän haluan. Muutahan on helppo muutella. (Ja siis sijainti tietysti myös ratkaisi)