Miksi jäätelöt ovat nykyään karkkihyllyjen kopio ja jatke?
Minulla ainakin tämä trendi on vähentänyt jäätelön syöntiä, ei sunkaan lisäänyt sitä. Miksi karkit ovat nykyään myös pakastimissa?
Kuka idiootti tämän keksi?
Kommentit (29)
Minä haluaisin kunnollista jäätelöä kunnollisista raaka-aineista. Jätän kookosrasvaa ja palmuöljyä sisältävät sotkut ostamatta. Ei ole sitten enää tarvinut ostaa käsijätskiä ollenkaan. Paketissa saa vielä muutamaa ihan kunnollista.
Samat aatokset. Tykkään ihan vanilijajäätelöstä ja marjojen tai hedelmien makuisista jäätelöistä. En halua ylimakeita karkkijäätelöitä. Toinen mistä en tykkää on se pistetään niihin jäätelöihin lisäaineita.
Pitääkin kokeilla tehdä ite jätskiä. Lähes kaikki valmisjätskit on ällöttävän makeita ja täynnä lisäaineita. Jos joku tietää hyvän ihan tavallisen jätskin, saa vinkata!
Vierailija kirjoitti:
Pitääkin kokeilla tehdä ite jätskiä. Lähes kaikki valmisjätskit on ällöttävän makeita ja täynnä lisäaineita. Jos joku tietää hyvän ihan tavallisen jätskin, saa vinkata!
Teen joskus banaanijäätelöä pakastetusta banaanista. On hyvää, eikö tarvitse lisättyä sokeria. Kun siihen lisää kaakaojauhetta saa suklaajäätelöä.
Pakastettu banaani ei ole jäätelöä.
Ostan vain vaniljajäätelöä, sitä litran pakkauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan jäätelöä, en kastike-, rouhe-, keksinpala-, toffee-, marenkisekoituksia.
Aikansa kun penkoo saattaa löytää eskimon.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkin kokeilla tehdä ite jätskiä. Lähes kaikki valmisjätskit on ällöttävän makeita ja täynnä lisäaineita. Jos joku tietää hyvän ihan tavallisen jätskin, saa vinkata!
Viimeksi ostin Ketomo -polkkapuikon. Syömättä jäi.
En juurikaan osta makeisia tai jäätelöä, mutt silloin kun ostan niin pitää aina etsiä sellainen missä ei ole outoja sekoituksia. Haluan ostaa jäätelöä, lakua, suklaata, hedelmä tai salmiakkikarkkeja, en kaikkea sekaisin.
Pirkan vaniljajäätelö on mun mielestä rakenteeltaan aika lähellä sitä mitä jäätelöt oli kaikki ennen.
Itse kaipaan marjajäätelöitä. Hyvällä tuurilla kaupan valikoimista löytyy lakka, kuningatar ja mansikka, joista tuo mansikka ei välttämättä sisällä yhtään mansikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ostan vain vaniljajäätelöä, sitä litran pakkauksissa.
Ei niissä taida olla oikeaa vaniljaa. Muistan lapsuudestani varsin yksinkertaisen jätskipuikon joka oli oikealla vaniljalla maustettu eikä mikään vetinen laktoositon tekele. Sen parempaa jätskiä en ole saanut.
No eipä ole tullut vastaan jätskiallasta, jossa ei olis perusvaniljaa tarjolla. Mikä helv etin ongelma siinä on että on olemassa vaihtoehtoja? Ei niitä kehitellä jos tiedetään ettei menekkiä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan vain vaniljajäätelöä, sitä litran pakkauksissa.
Ei niissä taida olla oikeaa vaniljaa. Muistan lapsuudestani varsin yksinkertaisen jätskipuikon joka oli oikealla vaniljalla maustettu eikä mikään vetinen laktoositon tekele. Sen parempaa jätskiä en ole saanut.
Enpä sitä oletakaan, mutta hyvä perusmaku se on. Lidlissä maksaa 1,29e.
Muistan myös lapsuudesta 60- ja 70-luvuilta ne ihanat vaniljapuikot.
Niin just, saisi olla vain sitä perinteistä yhdensorttista jäätelöä kuten suklaa, vanilja ja mansikka.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkin kokeilla tehdä ite jätskiä. Lähes kaikki valmisjätskit on ällöttävän makeita ja täynnä lisäaineita. Jos joku tietää hyvän ihan tavallisen jätskin, saa vinkata!
Lidlin laktoositon vaniljajäätelö on mun mielestä hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Itse kaipaan marjajäätelöitä. Hyvällä tuurilla kaupan valikoimista löytyy lakka, kuningatar ja mansikka, joista tuo mansikka ei välttämättä sisällä yhtään mansikkaa.
Ostat vaniljaa, hilloa ja jopa oikeita marjoja. Tadaa, saat marjajätskisi. Ei ole vaikeaa.
Minä haluan jäätelöä, en kastike-, rouhe-, keksinpala-, toffee-, marenkisekoituksia.