Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienten lasten kanssa lähelle jokea.

Tulviiko tuo joki keväisin?

Ei todellakaan, se on säännöstelty, yläpuolella on SUURIA järviä, mm. Oulujärvi.

Vierailija
2/26 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sisustus on niin tätä päivää, että noita mahtuu tusinaan 20. Mutta kyllä mä tykkään silti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvat oli kyllä vähän huonoja. Tosiaan esittelivät enemmän sisustusta, kuin taloa. Esimerkiksi se yksi kuva nurkasta, jossa näkyi vain verho, pieni pöytätaso ja valokuvia seinällä ei kertonut talosta yhtään mitään.Onko huoneet niin pieniä, että vähän laajempia yleiskuvia ei millään saa?

Ulkokuva olisi mielestäni myös ehdoton. Noin uudesta talosta on pakko olla olemassa myös pohjakuva. Se kertoisi kyllä myös paljon.

Talo oli kyllä paljon enemmän minun mileeni, kuin monet täällä aiemmin esitellyt, mutta yksi iso puute siinä näyttäisi olevan. Nuo yläkerran portaat ainakin kuvassa näyttävät liian kapeilta. Itse tiedostan tämän ongelman, kun omassa vanhassa talossa on yläkertaan niin kapeat portaat, että huonekaluja voi kantaa yläkertaan vain Ikean litteissä paketeissa. Sohvat ja muut isommat pitääkin sitten vinssata sinne ikkunan kautta.

Vierailija
4/26 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin täynnä ikean lehtikuvia, ei mitään persoonallisuutta. Eniten huvitti ne makkarin taulujen megakehykset ja räsymatto kodinhoitohuoneessa.

Se jonka mielestä oli muka huolella sisustettu oli kyllä myyjä/ sen äiti.

Vierailija
5/26 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rivi dildoja kuivumassa? Siis ihan näyttää siltä...

Vierailija
6/26 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/26 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvatut huonekalut tuskin kuuluu kaupaan. Ota paremmat kuvat ilmoitukseesi! Mikä ihana sininen kontti ikunasta näkyy siellä puskissa?

Vierailija
8/26 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIVA KOTI!VOISIN OSTAA!KAUKANA VAAN...

Vierailija
9/26 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan näköinen sisältäpäin, mutta miksei näytetä, että miltä näyttää ulkoapäin?

Ai niin ja sit vastaus tähän kysymykseen:

Kuka tuo ukko on joka kurkkii neljännessä kuvassa? :D

Sen on pakko olla kylkiäinen!

Oon kerran nähnyt helsinkiläisessä yksiössä myös tuommoisen - tosin se setä näkyi ihan kokonaan keskellä huonetta hölmistyneen näköisenä, mut sekin oli taatusti kylkiäinen.

Vierailija
10/26 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan näköinen sisältäpäin, mutta miksei näytetä, että miltä näyttää ulkoapäin?

Sit kävis ilmi, minkä talotehtaan valmistalopaketti se on.

Puurunko = tehtaalla puutikkuja ja pahvinkaltaista vaneria seinät, ohutta rimaa kattoristikot. Puulevyjä ym. paljon, ja vastaavaa liimanhajua.

Saattaa olla rossipohja, joka ei nykynormien mukaisena yleensä toimi homehtumatta. Yläpohjissa myös lämmöneristepaksuudet voivat aiheuttaa ongelmia.

Kaunis pintaviimeistely, mutta rakenteellisesti kertakäyttötavaraa, ja puurakenteesta johtuen suuri pilallemenoriski.

Tunnistaako joku, minkä talotehtaan?

Vierailija
11/26 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/26 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuo ukko on joka kurkkii neljännessä kuvassa? :D

kyllä tolle ukolle, ihan pakkoko sieltä oli kurkistaa:D:D

Vierailija
13/26 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana on, meille harkittiin ensin tuon tyylistä. Ja halpa jos tuo arvio jäis hinnaksi, tosin on Utajärvellä, että se selittääkin.

Vierailija
14/26 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana on, meille harkittiin ensin tuon tyylistä. Ja halpa jos tuo arvio jäis hinnaksi, tosin on Utajärvellä, että se selittääkin.

Vierailija
15/26 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ostaisin Utajärveltä taloa kun työpaikkanikin on Espoossa.

Mutta siis asuuko siellä nyt joku vai onko tuo vain nyt laitettu esittelykuntoon ja sitä on stylattu??

Lapsen huone on nimittäin aika ankea, ylähyllyllä leluja ja nekin paketeissa eli ei saa koskea.

Vierailija
16/26 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastelee kehuja sisustustaidoillaan? Itse tiloja on vaikeampi hahmottaa, kun esitellään lähinnä sisustusta, joka ei varmaankaan kuulu hintaan?

Vierailija
17/26 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastelee kehuja sisustustaidoillaan? Itse tiloja on vaikeampi hahmottaa, kun esitellään lähinnä sisustusta, joka ei varmaankaan kuulu hintaan?

Mutta tässä halutaan nyt vähän peittää sitä ja esitellään sisustusta??

Vierailija
18/26 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.jukkatalo.fi/index.php?tocID=69

tässä maanvaraiselle laatalle tehtävää MAXIT-perustusta Jukka-taloon. Huomattavasti pätevämpi kuin Älvareiden tai Finndomojen kyseenalaiset rossipohjat.

t. joku edellisistä.

Vierailija
19/26 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienten lasten kanssa lähelle jokea.

Tulviiko tuo joki keväisin?

Vierailija
20/26 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla taitaa olla ongelma,ja nähtävämmin et ole itse kotiasi koskaan omistanut/myynyt.Ei mitään kotia tyhjänä myydä,heh!Mihin nämä sisukset olis pitäny roudata,että voisit paremmin hahmottaa taloa?Eikä sulla ole varaa tähän............