Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tai miks ei nainenkin: Mitä ajatuksia naisista jotka eivät kestä oikein minkäänlaistakaan keskustelua ja aihetta?

Vierailija
28.06.2026 |

Myös siis sellaisia aiheita jotka eivät heihin edes liity mitenkään.

Tämä palsta toimi inspiraationa tähän kysymykseen lopulta kun täällä näyttää olevan varsin suuri osa naisia jotka ilmiantelevat muiden kommentteja ja tämmöisiäkin aloituksia.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat alunta pohjasakkaa!

Alunta on kaunis paikkakunta Kreikassa.

Pippeli!

Vierailija
2/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet eivät kestä yhtään enempää! Käsittääkseni myös asiattomat kommentit poistetaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, onko asiattomia kommenttejasi poistettu vai etkö vain tajua niiden olevan asiattomia?

Vierailija
4/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat todellisuudessa miehiä jotka esiintyvät palstalla naisina. Kyllä se vaan niin on.

Vierailija
5/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitäs nämä miehet sitten ovat?

Vierailija
6/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin suuri osa aloituksista on naisvihaa

Vierailija
7/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He ovat todellisuudessa miehiä jotka esiintyvät palstalla naisina. Kyllä se vaan niin on.

Esiintyvät jonain tyhmänä naisena voidakseen lietsoa naisvihaa. Näitä on todella paljon ja sen huomaa 

Vierailija
8/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei ole sukupuolikysymys. Sen sijaan tyhmille ihmisille on ominaista, että he hermostuvat herkästi, mikäli täytyisi keskustella jostakin abstraktista asiasta tai esittää perusteltuja mielipiteitä. Tällä palstalla tosin on varsin harvoin sellaisia keskusteluita, joissa olisi ainesta enempäänkin kuin tyhjän inttämiseen.

Vierailija
9/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkuvasti muut tuntuvat hermostuvan keskusteluyrityksistäsi niin kannattaa miettiä sitäkin millainen itse olet keskustelukumppanina. Haluatko oikeasti keskustella asioista vastavuoroisesti vai yritätkö vaan tarkoituksella heitellä provosoivia kommentteja luodaksesi vastakkainasettelua ja päästäksesi itse ärsyyntymään ja uhriutumaan. 

Vierailija
10/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia ei ole sukupuolikysymys. Sen sijaan tyhmille ihmisille on ominaista, että he hermostuvat herkästi, mikäli täytyisi keskustella jostakin abstraktista asiasta tai esittää perusteltuja mielipiteitä. Tällä palstalla tosin on varsin harvoin sellaisia keskusteluita, joissa olisi ainesta enempäänkin kuin tyhjän inttämiseen.

Totta. Se on älykkyyskysymys.

Vierailija
11/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiattomat kommentit on syytäkin poistaa. Mutta täältä katoaa paljon myös lähteistettyjä asiallisia kommentteja, koska ne eivät tue joidenkin vakaumusta.

Vierailija
12/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestejä ei poisteta sen takia että ne olisi asiattomia. Viestien poistelu on mielipiteenmuokkauksen ilmentymä. Esimerkiksi jotain kuumaa puheenaihetta koskevasta ketjusta poistetaan toisen puolen liian asialliset viestit jotta argumentit ei käännyttäisi ketään ja jotta vastapuoli näyttäisi enemmän "räyhääviltä äärioikeistolaisilta" tai mikä nyt onkaan tavoitetila.

Vierailija
13/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajatuksia naisista jotka eivät kestä oikein minkäänlaistakaan keskustelua ja aihetta?

Myös siis sellaisia aiheita jotka eivät heihin edes liity mitenkään.

En nyt ymmärrä. Haluatko ajatuksia naisista vai ajatuksia jotka eivät liity naisiin mitenkään?

Vierailija
14/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esiintyvät jonain tyhmänä naisena voidakseen lietsoa naisvihaa. Näitä on todella paljon ja sen huomaa 

Onko sukunimihullukin mies? Tai Henna?

Vierailija
15/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko esimerkkejä asiallisista aiheista ja aloituksista, joita on poistettu?

Vierailija
16/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

* NAISREALISMIA *

Eipä valehdella siellä! Puhutaampa asioista niiden oikeilla nimillä vastaisuudessa! TARKKUUTTA!

Vierailija
17/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annatko esimerkkejä asiallisista aiheista ja aloituksista, joita on poistettu?

Olen eri, mutta vastaan silti. Kyllä täältä tuntuu aika paljon ketjuja katoavan. Itsekin olen yrittänyt aloittaa keskusteluja mitä erinäisimmistä asioista, mutta osa häviää sitten pois. Nopein taisi olla noin viidessä minuutissa pois! 
On väärin, että joku höyrypää tai lumihiutale, joka käy koko ajan ns. herkillä, saa mielivaltaisesti ilmoittaa toisten kirjoituksia tai keskustelunavauksia tuosta vaan poistoon. Monia asiallisia ja hyviä ketjuja on tuolla toiminnalla tuhottu.

Vierailija
18/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut myös saman jutun, kun olen nähnyt mielenkiintoisen aloituksen ja aikonut siihen tutustua, niin sitä ei löydy. Lienee poistoon syynä, että alkaa tulla asiattomia kommentteja, jolloin joku on ilmoittanut asiattomaksi.

Vierailija
19/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut myös saman jutun, kun olen nähnyt mielenkiintoisen aloituksen ja aikonut siihen tutustua, niin sitä ei löydy. Lienee poistoon syynä, että alkaa tulla asiattomia kommentteja, jolloin joku on ilmoittanut asiattomaksi.

Mä skippaan nämä huru-?kkojen kommentit enkä paina poistonappulaa, jos nyt ei jotain ihan törkeitä uhkauksia ole.

Vierailija
20/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

* NAISREALISMIA *

Eipä valehdella siellä! Puhutaampa asioista niiden oikeilla nimillä vastaisuudessa! TARKKUUTTA!

Kuules Pena, tarkkuutta pyllysi pyyhkimisessä! Viimeksi kun kävin sua moikkaamassa, sulla oli sitä ihteään naamassasi. Eihän se nyt silleen haittaa, kun kuitenkin paperiasiat on tehty ja kunnossa, mutta kuulin, ettei vaimosi ollut tykännyt raidoista naamassasi. 

T Oma Lissusi, 19vee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi