Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ärsyttää autoillessa?

Vierailija
20.04.2011 |

Minua ottaa päähän ihan hel****ti ohittelijat. Ajan itse rajoitusten mukaan ja silti takaa tulee aina joku, jonka pitää päästä ohi ja jäädä sitten eteeni. Tämäkin on ok, mutta jos edessäni on rekka, johon olen pitänyt TURVAVÄLIN, niin eikö joku tampio kiilaa siihen minun ja rekan väliin.

Minä joudun tässä tilanteessa jarruttamaan ja ottamaan uuden turvavälin. Eikö siis järkeä ole sen vertaa, että ohittaisi sitten koko "hidastelevan" pötkön? Ellei ole munaa siihen, niin tällainen ihminen voisi vain kiltisti jäädä paikalleen autoletkassa.

Eikö nämä ihmiset tajua, että he vaarantavat edessä olevan hengen perseessä ajamisella ja olemattomalla kiilaamisella. Miten jotkut ovatkin niin itsekkäitä, ettei edes muiden henki kiinnosta. Vai onko päässä niin vähän järkeä, että unohtui se, ettei auto pysähdy kuin seinään?

Kiitos ja anteeksi.

Kommentit (122)

Vierailija
81/122 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa liikenteessä väistelemään kaaharia...en ainakaan minä väistele! Ajan normaalisti kuten laki sanoo ja se riittää mulle. Kaahareista olen sitä mieltä että toivottavasti onnettomuudessa menevät itse ensin eikä kukaan muu!

sinun tarvitsekaan väistää. Mahdun kyllä sinun ja edessäsi ajavan väliin pieneksi hetkeksi jos on tarvis. Sitten voit jatkaa taas rauhassa jonossa nysväystä ja kirota ohittelijoita.

Vierailija
82/122 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUURIN OSA OHITUKSISTA LIIKENTEESSÄ TAPAHTUU YLINOPEUTTA AJAEN...miettikää siinä sitten pienessä mielessänne kumpi on syypää se ohittaja vai ohitettava :D

ihmeen syypää? Ja mihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/122 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

serkku ajeli moottoripyörällä ja ohi lähti tällainen hullu satasen alueella 140 oli mittarissa suunnilleen. Tulipa siinä sit rekka vastaan ja kas kummaa tää hullu päätti ajaa serkkuni päälle. Äitinsä kävi sit sairaalassa tekemässä lopullisen tunnistamisen kun viranomaiset eivät saaneet enää naamasta selkoa! Että miettikää tätä se hullut joilla on kova tarve ajella ylinopeutta ja ilkkua rajoitusten mukaan ajelevia! Mieli tekis motata tuollaisia idiootteja....

Vierailija
84/122 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on se joka tekee väärin. Siitä ei pääse yli eikä ympäri.

Vierailija
85/122 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

serkku ajeli moottoripyörällä ja ohi lähti tällainen hullu satasen alueella 140 oli mittarissa suunnilleen. Tulipa siinä sit rekka vastaan ja kas kummaa tää hullu päätti ajaa serkkuni päälle. Äitinsä kävi sit sairaalassa tekemässä lopullisen tunnistamisen kun viranomaiset eivät saaneet enää naamasta selkoa! Että miettikää tätä se hullut joilla on kova tarve ajella ylinopeutta ja ilkkua rajoitusten mukaan ajelevia! Mieli tekis motata tuollaisia idiootteja....

juttu että joku kahjo tappoi serkkusi mutta mitä se tähän kuuluu? Ei kukaan moista ylinopeutta puolustele saati päälle ajoa.

Nysväreistä pääsee ohi vähemmälläkin.

Vierailija
86/122 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan faktaa että ylivoimaisesti suurin osa ohituksista tapahtuu ylinopeutta ajaen ja ohitettava ajaa suurinta sallittua nopeutta. Mikä tässä yhtälössä on noin vaikeaa tajuta? "taputtelee kaaharia päälaelle"

Vierailija
87/122 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim liikenneympyrästä poistuttaessa PITÄÄ käyttää vilkkua. Samoin kaistaa vaihtaessa. Samoin tieltä toiselle kääntyessä. Luulisi sen menneen kaikille perille jo autokoulussa.

Vierailija
88/122 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on se joka tekee väärin. Siitä ei pääse yli eikä ympäri.

selvä. Aion siis tehdä väärin jatkossakin kuten olen jo 20 vuoden ajan tehnyt. Asia tuli selväksi.

Vierailija
89/122 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joka hemmetin päivä ajelen lievää ylinopeutta esim satasen alueella max 110 on mittarissa...ja silti aina joka matkalla ohi menee useita näitä ohittelijoita jotka vaan eivät jaksa ajella rajoitusten mukaan. Mikä niillä riivaa siellä päässä? Mikä saa ihmisen käyttäytymään noin? Kiire, stressi, itsekkyys vai mikä? Totuus on että todella harvoin voi ohittaja sanoa syyksi sen että joku nutasi edessä...yleensä vaan itse kokevat tarvetta ajella ylinopeuksia.

Vierailija
90/122 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan faktaa että ylivoimaisesti suurin osa ohituksista tapahtuu ylinopeutta ajaen ja ohitettava ajaa suurinta sallittua nopeutta. Mikä tässä yhtälössä on noin vaikeaa tajuta? "taputtelee kaaharia päälaelle"

minä sen tajuan. Minä nautin ylinopeudella ajamisesta. *taputtaa jeesustelevaa hidastelijaa takapuolelle*

Vierailija
91/122 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei auta kuin toivoa että nämä ylinopeutta ajelevat ohittajat kuolevat vain itse eivätkä aiheuta kenenkään muun kuolemaa. Valitettavasti usein vaan uhri on viaton sivullinen :(

Vierailija
92/122 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joka hemmetin päivä ajelen lievää ylinopeutta esim satasen alueella max 110 on mittarissa...ja silti aina joka matkalla ohi menee useita näitä ohittelijoita jotka vaan eivät jaksa ajella rajoitusten mukaan. Mikä niillä riivaa siellä päässä? Mikä saa ihmisen käyttäytymään noin? Kiire, stressi, itsekkyys vai mikä? Totuus on että todella harvoin voi ohittaja sanoa syyksi sen että joku nutasi edessä...yleensä vaan itse kokevat tarvetta ajella ylinopeuksia.

juuri SINÄ olet se jota kovempaa ei kenekään kannata ajaa. Ajatel-la!!! :)

Vierailija
93/122 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei auta kuin toivoa että nämä ylinopeutta ajelevat ohittajat kuolevat vain itse eivätkä aiheuta kenenkään muun kuolemaa. Valitettavasti usein vaan uhri on viaton sivullinen :(

höpö höpö. Olisin kuollut jo satoja kertoja jos se noin vaarallista olisi...

Vierailija
94/122 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä rehvastelet sillä...toivottavasti et koskaan tapa muita kuin itse siellä liikenteessä.

Vierailija
95/122 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mitäpä tästä tajuais aivoton kaahari :)

Vierailija
96/122 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

REPS....

Vierailija
97/122 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästä eroon takapuskurissa roikkujista...kannattaa satasen tai yli vauhdissa vilautella pari kertaa jarruvaloja niin yleensä persehtijät jää! Ja sinulle kehuskeleva kaahari voin sanoa että KASVA VIELÄ VÄHÄN TUNNUT OLEVAN AIKA LAPSEN KENGISSÄ VIELÄ!

Vierailija
98/122 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeamielinen jumala olis olemassa hän pitäis huolen ettei kukaan muu kuole liikenteessä kuin nämä itsekkäät ylinopeutta ajelevat kaaharit. t. ateisti joka saa joka päivä uusia todisteita jumalan olemattomuudesta...

Vierailija
99/122 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian lähelle uutta alempaa nopeusrajoitusta. Ja usein nimenomaan alamäen alle.

Itse tykkään päästää auton vapaalle alamäessä ja säästää näin bensaa. Jos se hetkellisesti kiihtyy enemmän, niin se tasaantuu kyllä hyvin pian, mutta ei valitettavasti ennen peltipoliisia.

Peltipoliiseja vastaan ei olisi muuten mitään. Päinvastoin mun mielestä ne on järkevämpi ja nykyaikaisempi tapa valvoa liikennettä kuin ratsiat. On vaan typerää laittaa hyvin sujuva liikenne jarruttelemaan alamäessä.

Toinen ärsyttävä asia on ohituskaistat. Miksi ne sijoitetaan aina ylämäkeen? Kuluttaa polttoainetta ja moottoria ihan turhaan.

Vierailija
100/122 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa että jonoa ei aiheuta se joka on keulilla vaan se joka on toisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme