Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ärsyttää autoillessa?

Vierailija
20.04.2011 |

Minua ottaa päähän ihan hel****ti ohittelijat. Ajan itse rajoitusten mukaan ja silti takaa tulee aina joku, jonka pitää päästä ohi ja jäädä sitten eteeni. Tämäkin on ok, mutta jos edessäni on rekka, johon olen pitänyt TURVAVÄLIN, niin eikö joku tampio kiilaa siihen minun ja rekan väliin.

Minä joudun tässä tilanteessa jarruttamaan ja ottamaan uuden turvavälin. Eikö siis järkeä ole sen vertaa, että ohittaisi sitten koko "hidastelevan" pötkön? Ellei ole munaa siihen, niin tällainen ihminen voisi vain kiltisti jäädä paikalleen autoletkassa.

Eikö nämä ihmiset tajua, että he vaarantavat edessä olevan hengen perseessä ajamisella ja olemattomalla kiilaamisella. Miten jotkut ovatkin niin itsekkäitä, ettei edes muiden henki kiinnosta. Vai onko päässä niin vähän järkeä, että unohtui se, ettei auto pysähdy kuin seinään?

Kiitos ja anteeksi.

Kommentit (122)

Vierailija
61/122 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajan aina vähintään sallittua nopeutta yleensä himpun verran yli ja silti aina jostain ilmestyy näitä tolloja joiden vaan lähteä takaa ohi, kiilata eteen ja jäädä siihen sit köröttelemään! JÄRKEÄ? Mikään ei kai oo niin ärsyttävää kun se että itse yrität pitää sitä lain vaatimaa väliä ja aina joku tollo tunkee siihen ihan muuten vaan...kun ei kai kantti riitä ajamaan jonossa vaan jokin kummapakkomielle vaan päästä ohi eteen ajelemaan...

Vierailija
62/122 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei uskalla ajaa rekasta ohi niin voi kyllä ihan hyvin antaa sitten tilaa toisille ohittamiseen. Eli hiljentää vauhtia ja pikkaisen tien sivumpaan ohittamisen ajaksi.

Ei sitä oikeasti kannata stressata niiden muiden kuskien ohitteluista.

Itse ajan vuodessa n 35 000 km ja voin sanoa että kaikkea tuolla tien päällä näkee, mutta suurimpia riskejä aiheuttaa ne ketkä ajaa epävarmasti ja aivan liian hitaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/122 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhan takia ohittelijoita liikenteessä. Yritä siinä sitten pitää turvaväliä kun jonkun mielestä se vaan noon niin väärin ja siihen pitää siis niin nopeesti tunkea. Johtaa siihen että aina se joka ajelee rajoitusten mukaan ja pitää kunnon välin nostaa jalkaa kaasulta ottaakseen lisää etäisyyttä näihin pölvästiohittelijoihin! mitä hulluja tuolla liikenteessäotuushan on se että suurin osa ohituksista liikenteessä ovat täysin turhia!

Vierailija
64/122 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajan aina vähintään sallittua nopeutta yleensä himpun verran yli ja silti aina jostain ilmestyy näitä tolloja joiden vaan lähteä takaa ohi, kiilata eteen ja jäädä siihen sit köröttelemään! JÄRKEÄ? Mikään ei kai oo niin ärsyttävää kun se että itse yrität pitää sitä lain vaatimaa väliä ja aina joku tollo tunkee siihen ihan muuten vaan...kun ei kai kantti riitä ajamaan jonossa vaan jokin kummapakkomielle vaan päästä ohi eteen ajelemaan...

Olen siitä samaa mieltä. Ylinopeus on kumminkin edelleen Suomen laissa kiellettyä ja rangaistavaakin.

Mutta kuten sanottua, ei sitä turvaväliä kannata ainakaan ruuhkassa alkaa heti sitten uudelleen luomaan jarruttelemalla.

Vierailija
65/122 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohittamalla en silti koe mitään tarvetta jatkuvasti nostaa jalkaani kaasulta antaakseni kiilareille tilaa. Monesti näkee sitäkin että vaan tungetaan siihen edessä ajan eteen ja rekan taakse ja sit jäädään siihen nutaamaan!

Vierailija
66/122 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päättävät etteivät jaksa ajaa rajoituksen mukaan ja lähtevät jonossa ohittelemaan, ottavat riskin ja kun autoja tuleekin vastaan niin kiilaavat jonkun eteen. Yleensähän ohittelu johtuu siitä ettei vaan jakseta ajella rajoitusten mukaan vaan halutaan kaahata!

Vierailija
67/122 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama ajatko ammatiksesi, minun lapsi on liikenteessä kuollut.

Sinä olet yksi pahimmista ryhmistä, jumalauta ei korttia anneta sen perusteella lähteekö rekkaa ohittamaan! Minusta sinä saisit etsiä jonkun uuden ammatin!

Vierailija
68/122 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hulluja tuolla liikenteessäotuushan on se että suurin osa ohituksista liikenteessä ovat täysin turhia!

hullua siinä on että ajaa hitaammista ohi?

Ethän sinä kävellessäsikään jää hitaamman taakse asumaan.

Jos saan maantiellä jonkun kiinni, se mitä todennäköisimmin ajaa minua hitaammin, eiköstä vaan?

Näin ollen ei ole turhaa ohittaa sitä.

Ei tämä voi olla näin vaikeaa.

Vierailija
69/122 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran, että eniten kuoulonkolareita aiheutuu piittaamattomuudesta liikenteessä EI VARVOVAISUUDESTA! Mistä lie sinäkin ammattitaitosi hankkinut? Taidat olla itse niitä hulluna ohittajia jotka viis veisaavat muista kunhan MINÄ ITTE....taitaa sullakin olla pakkomielle päästä jonon etummaiseksi ja ajella ylinopeutta kun ei kärsivällisyys riitä...vaihda ammattia!

Vierailija
70/122 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"miksi liikenteessä ei saisi ajella hitaampien ohi" jos nämä hitaat ajavat suurinta sallittua nopeutta? Äly hoi älä jätä!

Vierailija
71/122 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran, että eniten kuoulonkolareita aiheutuu piittaamattomuudesta liikenteessä EI VARVOVAISUUDESTA! Mistä lie sinäkin ammattitaitosi hankkinut? Taidat olla itse niitä hulluna ohittajia jotka viis veisaavat muista kunhan MINÄ ITTE....taitaa sullakin olla pakkomielle päästä jonon etummaiseksi ja ajella ylinopeutta kun ei kärsivällisyys riitä...vaihda ammattia!

siinä yksi ylivarovainen jononvetäjä.

Etkä takuulla osaa lähteä liikennevaloistakaan ripeästi.

Pysyisitte kotona.

Vierailija
72/122 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AUTOILIJOITA ja kun se laki nyt vaan sanoo että ylinopeus on kielletty ihan myös siinä ohitustilanteessakin...niin että siksi nyt aina vaan ei voi ´kaahata hitaampien ohi vaik kuinka tekis niin mieli. Lähes aina ohittelijat ajavat ylinopeutta!

Vierailija
73/122 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"miksi liikenteessä ei saisi ajella hitaampien ohi" jos nämä hitaat ajavat suurinta sallittua nopeutta? Äly hoi älä jätä!

kun eivät ne aja. Omasta mielestään voivat hyvinkin ajaa koska eivät ole mittarivirheestä kuulleetkaan...

Äly hoi, älä todellakaan jätä!!!

Vierailija
74/122 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon todella ettei tuollaiset pölkyt koskaan aiheuta mulle tai läheisilleni surua!

Vierailija
75/122 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AUTOILIJOITA ja kun se laki nyt vaan sanoo että ylinopeus on kielletty ihan myös siinä ohitustilanteessakin...niin että siksi nyt aina vaan ei voi ´kaahata hitaampien ohi vaik kuinka tekis niin mieli. Lähes aina ohittelijat ajavat ylinopeutta!

nyt silti muille tilaa äläkä leiki poliisia.

Minä pääsen kyllä sinusta ohi jos haluan mutta moni muu ei pääse.

Vierailija
76/122 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä sakotetut yrittävät vedota mittarin valehteluun vaikka se todellisuudessa ei heitä juuri ollenkaan. Ylinopeuksissa suurin tekosyy on se mittarin valehtelu :D arvatkaa meneekö läpi?

Vierailija
77/122 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon todella ettei tuollaiset pölkyt koskaan aiheuta mulle tai läheisilleni surua!

luet uudelleen viestit AJATUKSELLA huomaat että kukaan ei kerro kaahaavansa, kulta pieni.

Hidastelijan ohittaminen on kuule ihan pikkuisen eri asia kun kaahailla. *taputtaa päälaelle*

Vierailija
78/122 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa liikenteessä väistelemään kaaharia...en ainakaan minä väistele! Ajan normaalisti kuten laki sanoo ja se riittää mulle. Kaahareista olen sitä mieltä että toivottavasti onnettomuudessa menevät itse ensin eikä kukaan muu!

Vierailija
79/122 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä sakotetut yrittävät vedota mittarin valehteluun vaikka se todellisuudessa ei heitä juuri ollenkaan. Ylinopeuksissa suurin tekosyy on se mittarin valehtelu :D arvatkaa meneekö läpi?

en selittele poliisille mitään. Maksan sakot ja jatkan ylinopeudella ajoa.

Vierailija
80/122 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUURIN OSA OHITUKSISTA LIIKENTEESSÄ TAPAHTUU YLINOPEUTTA AJAEN...miettikää siinä sitten pienessä mielessänne kumpi on syypää se ohittaja vai ohitettava :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä